Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ala kahta vaippapöksyä paimentamaan!

Vierailija
12.11.2009 |

Miten te jaksatte tehdä lapset niin pienellä ikäerolla, kun ne on molemmat vielä sellaisia sekopäitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nähdään sitten kun tää toinen syntyy. :) Esikoinen on silloin 2v 2kk ja luultavasti vielä vaipoissa. Tosin niitä tarttee paimentaa kuivaksioppimisen jälkeenkin...

Mutta tottapuhuen halusin toisen lapsen kohtuullisen pian jotta esikoisen ei tarvitsisi olla ainut lapsi. Olen itse kokenut sisarukset niin suureksi rikkaudeksi, että haluan omille lapsilleni antaa saman. :)

Vierailija
2/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe sitä aikaa mitenkään järkyttävän raskaana. Olihan siinä toki vielä nuo muutkin lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa ja täytyy sanoa että välillä oon ihan puhki. Mutta kaikki vastaavassa tilanteessa olleet ovat lohduttaneet että tää helpottaa kyllä siinä vaiheessa kun oppivat leikkimään hiukan keskenään.

Kyllä tän vaan jaksaa kun on pakko jaksaa :/

Vierailija
4/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan leikkikaveri omasta takaa niin ei tarvi olla äidin koko ajan viihdyttämässä.

Vierailija
5/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena ja kokemattomana en etukäteen aavistanut kuinka raskaita muutamat ekat vuodet tulisivat olemaan. Onneksi on jo taakse jäänyttä aikaa. Nyt isompina lapset parhaatkaverukset keskenään.

Vierailija
6/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nytten 7kk :)

neljä vuotta yritettiin, käytiin hoidoissakin, sitten luomuna kolmoset, koomista. Kaikki hoidot oli vuoden jäissä, niin sitten tärppää ja triplat kerralla :D

Vierailija
7/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin oppi niin mielettömän myöhään tuon pidättämisen.

Vierailija
8/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe sitä aikaa mitenkään järkyttävän raskaana. Olihan siinä toki vielä nuo muutkin lapset.

Ja pakko sanoa, että käy sääliksi kun yhden vauvan äidit valittavat 'kuinka raskasta' on hoitaa yhtä - minulla on kaksi, jotka pitävät toisilleen seuraa ja leikkivät keskenään ja ovat aivan ihania auringonpaisteita!

Minun kokemukseni on, että vaikuttaa helpommalta hoitaa kahta 2 veetä kuin vain yhtä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi