Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Walking With Dinosaurs - minkä ikäisen kanssa?

Vierailija
12.11.2009 |

Onko tietoa minkä ikäisen kanssa voi mennä katsomaan tuota Walking With Dinosaurs showta... lapsi olisi nyt neljä, onkohan liian pelottavaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsen tulisi olla väh.5-6v siihen showhun.

Vierailija
2/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttäneen kanssa. Rohkea ja reipas kaveri, joten tuskin dinot sen kummemmin pelottaa. Ollaan myös juteltu asiasta ja mielenkiinnolla tuo odottaa eläimien näkemistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä sivuilta ikärajaa :(

Vierailija
4/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan vaan kun itse kävin Jurassic Park 'junassa', joka oli kyllä tarkoitettu pelottavaksi, ja se sellainen olikin - aikuisena siis.

-ap

Vierailija
5/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liput maksaa 60 aikuiset ja 40 eur lapset, niin haluan kyllä etukäteen miettiä, että satsaanko siihen ton summan, mun lapsi 5 ja ihan dinohullu.

Vierailija
6/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika saa sen 6-vuotislahjaksi, kun on kovin innostunut aiheesta. Olemme puhuneet, että siellä on kovia ääniä ja isoja hahmoja. 4-vuotta täyttävä pikkuveljensä ei pääse mukaan, sillä hän pelkää jo tavallisessa leffassakin juuri ääniä ja sitä kokonaisvaltaista tunnelmaa.

Vierailija
7/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maininta 3 - 93 vuotiaille :D Alle 24kk pääsee ilmaiseksi kun istuvat vanhempien sylissä. Mainintana on myös että kannattaa tarkastaa paikalliselta järjestäjältä onko laitettu jotain ikärajaa.

http://tinyurl.com/ybkssbh

Vierailija
8/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mukaan ainakin lapsille korvatulpat tai kuulosuojaimet, äänet voivat todellakin olla kovia.

Itse olen myös menossa tuota katsomaan ja meinasin ottaa varuiksi myös nuo korvatulpat.

nim. Areenalla työskentelevä

Vierailija
9/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut liian pelottava, mutta meillä kyllä 4v rakastaa dinoja, ja niistä luetaan tosi paljon.

Jännitti kyllä poikaa välillä aika tavalla, samoin kyllä isoveljeäänkin vähän, mutta olivat kyllä enemmän innoissaan kokoajan! Ei pelottanut missään vaiheessa, vain jännitti.

Hieno se kyllä oli! Jos vaan dinoista kovasti tykkää, niin suosittelen!

Vierailija
10/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten taidan näyttää niitä pojalle ensin ja katsoa vähän reaktioita.

Kiitos kommenteista.

-ap

Vierailija
11/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä kyllä ihan täyttä kuvaa saa, äänet on aika kovat, ja areena on melko pimeä, että se luo jännitystä, mutta jos ei ole kovin arka, ja tykkää dinoista, niin kyllä varmasti tykkää!

En nyt muista numeroani, mutta ollaan siis käyty lasten kanssa.

Vierailija
12/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se oikeesti hyvä? kuulostaa kyllä tosi tylsälle, että katotaan tuntikaupalla jotain dino-nukkeja...

Vierailija
13/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun sinne on myyty lippuja 3 miljoonaa.

Tässä kotisivut

http://www.dinosaurlive.com/

Tässä Guardianin arvostelu

http://www.guardian.co.uk/stage/2009/aug/06/walking-with-dinosaurs-revi…

Vierailija
14/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän.... onkohan siinä suomenkielinen selostus täällä meillä?

Vierailija
15/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän.... onkohan siinä suomenkielinen selostus täällä meillä?

Jos epäilet että suosittu ei ole hyvä, niin käy lukemassa arvosteluja showsta.

Vierailija
16/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että se on samanlainen täälläkin areenalla, niin on kyllä hienosti tehty.

Toki aikuisen silmissä varmasti on hienompaakin nähty, mutta ylitti kyllä odotukseni, ja oli tosi hienosti tehty minunkin mielestäni, paljon aidomman näköisiä kuin uskalsin odottaa!

Minä en kertaakaan miettinyt kelloa, eikä se kyllä kestä montaa tuntia. Välissä on pieni tauko. Oikein sopivan mittainen oli, lapset jaksoi hyvin katsoa, ja oli niin mukaansa tempaava, että ei siinä edes miettinyt aikaa.

Eli siis dinot oli uskomattoman aidon näköisiä, en olisi uskonut, että niin hyvin on tehty, odotukset ei sinällään ollut niin huikeat, että positiivinen yllätys tosiaan oli, varsinkin lasten silmissä ne meni kyllä täysin aidoista! Ja 4v tosiaan halusi välillä tulla syliin, varsinkin kun tuli Tyrannosaurus, vähän jännitti, mutta naama oli kyllä kuin naantalin aurinko kokoajan, meillä pojat on kyllä aika "dinohulluja" :D

Eli minä suosittelisin kyllä, oli hintansa väärti. Tosin täällä näkyy olevan kalliimpi :/

Vierailija
17/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siinä käy, kun tekee montaa asiaa yhtä aikaa :D

Vierailija
18/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 näköjään toistaa itseään.. näin siinä käy, kun tekee montaa asiaa yhtä aikaa :D

niin mä olen ne laittanut enkä tietääkseni asu Englannissa ;)

Vierailija
19/20 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa missä kerron siitä, kun ollaan jo se nähty, toistelin näköjään samoja asioita ;)

19 ja 20

Vierailija
20/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huikea kokemus, myös aikuiselle. Koulu-ikäisten kanssa olin, mutta kyllä siellä 4 vuotiaatkin nautti showsta. Rippuu varmaan lapsesta, että miten herkkä on ja sillain.

Kannattaa mennä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi