H&M:n farkuista
Ovatko hintansa väärti? Olen nyt niin paljon ostellut mitä erimerkkisempiä farkkuja todetakseni vain, että kaikki ne kulahtavat muutaman päivän käytön jälkeen. Eivät vain istu päälläni. Vartalonikin ihan normaali, joten ei siitä kiinni. Ajattelin, että jospa vielä henkan farkkuja kokeilisi. Kokemuksia?
Kommentit (13)
Mulla kolmatta vuotta Onlyn farkut, maksoi 90e paikkeilla ja vieläkin ovat täydellisessä kunnossa.
Ja saman olen huomannut muissakin merkeissä.
Ei ne turha maksa.
Ja mielummin ostan yhdet kalliit jotka kestää, kuin samassa ajassa viidet huonot, joihin loppupeleissä menee ainakin kaksinkertainen summa.
sen kummempia (oman kokemukseni mukaan). En nimittäin pidä niiden mallista. Ovat kovin matalavyötäröisiä. ap.
Mitkä muut merkit sinä olet kokenut hyviksi?
ap vielä
Niillä kun on normaalisti mallia joka lähtöön.
Guessiltä olen löytänyt hyviä farkkuja, niistä tosin parhaimmat USAsta ja sitä mallia ei harmikseni ole täältä mistään löytynyt.
Guessin farkuissa on monta huonostikin -ainakin itselleni- istuvaa mallia, joten kokeilemalla selviää.
Hilfigerillä on myös hyviä malleja, varsinkin jos haluaa lantiomallisia hieman korkeampivyötäröiset. Ja hyvälaatuisia ovat.
Varmaan on monia muitakin, itselläni kokemusta näistä.
jotenkin mieltänyt (ja silmilläni nähnyt) vain ne teinityttöjen matalavyötäröiset Onlyt. Onko niillä tosiaan korkeampiakin malleja, suorilla lahkeilla? Normaali tumma pesu?
ap
eli kaikki jotenkin löystyy hetkessä mutta espritin pysyy kuosissa vielä 10 vuoden käytön jälkeenkin.
..ainakin mammafarkut. Hyvät sovittaessa ja edelleen hyväntuntuiset päällä, mutta tuntuvat venyneen jo muutaman kerran käytön jälkeen niin että kehtaako noilla enää uloskaan mennä. Harvassa taitaa olla täydelliset mammahousut. Harmittaa kun oli toi 59€ iso raha :-(
Muuten olen ostanut farkkuja esim. Vero Modasta (20e aleista, muuten 40-50e) ja joskus 10v sitten Zarasta (ja vieläkin olemassa siivoushousuina, malli vanhentunut mutta tosi kestävät). Stockan hulluilta päiviltä joku 4 sitten ostamani Sandin farkut on kestäneet aikaa - niin materiaalin kuin ulkonäönkin puolesta.
niin sieltä kyllä pitäisi löytyä joka lähtöön mallia ja väriä kaikilla lahjevaihtoehdoilla. Myyjät kyllä tietävät.
Itse kävin viimeksi loppukesästä, en ole ihan ajantasalla mikä on tämän hetken 'hitti'.
Ainoa mikä Onlyssa on huonoa, että usein saavat jotain tiettyä mallia vain pienen erän ja jos ei silloin satu paikalle saa odottaa taas kauan ennekuin tulee uusi erä. Se oma koko kun yleensä aina on loppu...
hyviä housuja (ap taas :-))Mutta kun nekään eivät ole täydelliseet, niin en millään raaskisi ainkaaan täyttä hintaa maksaa. Vaikeaa..
Mutta ostin jossain vaiheessa ihan asiakseni vertailla farkkuja, ja löytihän niistäkin hyviä :)
Eli nämä olen kokenut hyviksi malliltaan ja kestäviksi:
Pepe Jeans (miinusta hinnasta)
Esprit
Lee Cooper (malleja ja pesuja monia erilaisia, hinta kohtuullinen)
näytti tosiaan olevan kivan näköisiä malleja, kun tässä taannoin poikkesin kaupunkimme Prismassa. Pahaksi onneksi kaikkien mallien puntin pituus loppui 32 tuumaan. Se on minulle auttamattoman lyhyt. Heillä ei kuulemma ole edes pitempää myynnissä. Mutta kai kyseinen merkki nyt tekee pituutta 34 ja 36...?
ap
H&M:n farkut kuluu todella nopeasti puhki. Itselleni kävi niin ja en ollut kyseisiä farkkuja käyttänyt edes puolta vuotta. Itsellani on myös tuo ongelma, että farkut kulahtaa todella nopeasti, vaikka sovitus tilanteessa olisivat jus sopivat. Käytössä ne vaan jotenkin venyy ja tulee yli suureksi, joka ei näytä yhtään hyvälle :(