Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei välitä siitä, miten miehensä muita kohtelee?!!

Vierailija
21.11.2009 |

tuttavapiirissä on rouva Möttönen (nimi muutettu), joka ei pätkän vertaa välitä siitä, että hänen suhteellisen tuore miehensä kohtelee huonosti sekä aiemmista liitoista olevia lapsiaan että näiden äitejä.

Mitä tämä kertoo rouva Möttösestä? Kaikki muut huomaavat aivan selkeästi, millainen röhkijä mies on, mutta rouva Möttönen tuntuu olevan onnensa kukkuloilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vuosien ajan yrittänyt kertoa miehelle muutamia vastuukysymyksiä koskien hänen elämäänsä- se on ainoastaan varma tapa saada aikaiseksi katkera riita. En ole mitenkään pystynyt vaikuttamaan hänen tapaansa kohdella tiettyjä ihmisiä. No- niinhän on tämäkin liitto lähellä loppuaan- mutta ei se todellakaan ole sen toisen osapuolen syy. Jos toinen on juntti, ei sille mitään voi, vaikka olis sen kanssa naimisiin mennyt.

Vierailija
2/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuksia ex-vaimostaan... näin saatu kuvan heidän karmeasta suhteestaan. Mahdollisesti itsekin kuullut ex:n ja miehensä keskusteluja. Lapsetkin saattavat sopivasti "vittuilla" tapaamisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuista ihmistä ei toinen niin vain muutakaan. Ehkä on niin kuin minä; tiedän, että mieheni on täysi ääliö, mutta mitä voin? Hän on törkeä, ei omaa pätkääkään ns. sosiaalista älykkyyttä, omasta mielestään sen sijaan on erittäin fiksu ja huumorintajuinen. Jos saan tukittua hänen turpansa esim. häissä, ettei lauo muka-hauskoja -vitsejä, niin eipä sitten sano juuri mitään, on agressiivinen, haukkuu toisia aivan estotta lasten kuullenkin. No, voisiko sanoa, että sympatiani rva Möttöselle. Hän ei ole yksin.

Vierailija
4/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jokaisen oma asia.

Vierailija
5/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jokaisen oma asia.

muuten ei rouva Möttösen elämä kiinnosta. Hän on ainoa, joka voisi lasten isään vaikuttaa ja todellakin ulkopuolistenkin silmään lasten huono kohtelu on ilmiselvää.

Vai rouva Möttönenkö se itse täällä puolustautuu? Onko sinusta oikein, että isä kohtelee törkeästi omia lapsiaan (ja näiden äitejä)? Etkö ymmärrä, että saat itse joskus kenties samanlaista kohtelua osaksesi?

ap

Vierailija
6/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on sokea toisen virheille. Eiköhän se jonain päivää havahdu.

Vierailija
7/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantua herra Möttösen ja tämän lasten asioihin.

Kyllä se on jokaisen oma asia katsoa, kenelle lapsia tekee.

Vierailija
8/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantua herra Möttösen ja tämän lasten asioihin.

Kyllä se on jokaisen oma asia katsoa, kenelle lapsia tekee.

Vierailija
9/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasten ja vanhempien keskinäinen suhde on ihan vanhempien asia. Ei se muille kuulu, eikä sille kukaan edes voi mitään tehdä.

Voisi kai sitä itse kukin katsoa kelle lapset hankkii? Siis jos tällä Möttösellä on lukuisia eksiä ja eksien lapsia, eikö sitten esim. rouva kaksi tullut itse ajatelleeksi, että voisi itse olla joskus sen ykkösen asemassa lapsineen? Ei kai se nyt enää sen rouva nelosen asia ole siihen puuttua?

Vierailija
10/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis kohtelee ihmisiä huonosti, eikä hänen vaimonsa?

Tietysti jos vaimo on järkevä/tajuissaan, hän ennen pitkää huomaa millainen tyyppi mies on (voihan olla että mies on tähän mennessa ollut uudelle vaimolle kiva, ja antanut ymmärtää, että vika on niissä muissa ihmisissä).

Vierailija
11/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut huomaavat aivan selkeästi, millainen röhkijä mies on, mutta rouva Möttönen tuntuu olevan onnensa kukkuloilla.

Rouva Möttönen on samaa lajia itsekin. Kyllä vakka kantensa valitsee!

Vierailija
12/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne aiemmat Möttöskät on ihan itse vastuussa isävalinnoistaan.

Vierailija
13/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, jos ukkonsa sylkee päin vastaankulkijan naamaa...? jos oman ukon tekemiset ei siis rouvalle kuulu. Hmh. elämämänkatsomuksensa kullakin...

Vierailija
14/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, jos ukkonsa sylkee päin vastaankulkijan naamaa...? jos oman ukon tekemiset ei siis rouvalle kuulu. Hmh. elämämänkatsomuksensa kullakin...

minä ainakin ajattelen, etten hyväksy, mutta aikuinen ihminen vastaa tekemisistään ihan itse. Vaikka toinen ei tekoja hyväksykään-

Vierailija
15/15 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkos ne rouva Möttöset numero 2. ja 3. on sitten kantaneet vastuuta 1. ja 2. rouvan lapsista?

Ei kauheasti kun kuitenkin "ukko" on kelvannut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä