Onko sinulla ollut joku seuraavista:
iso viuhka seinällä, vesisänky, puukuula-autonistuimen päällinen, wunderbaum tai karvanopat autossa, kreppirauta tai aromipesä?
Kommentit (33)
ison viuhkan ostin vuonna 1987 Thaimaasta. Missäköhän se on...
Vesisänky oli ensimmäinen sänkymme 1991-2001
Muita ei ole ollut.
Karvanopat ja wunderbaumit autotallissa, ei autossa. Ne saatiin vitsi-lahjana siskolta, kun ostimme uuden auton...
puukuulaistuin autossa. oli muuten inhottava, koska pitkät hiukset takertuivat siihen.
viuhka seinällä, vanhempieni autossa oli puukuulaistuinpäällinen ja poikaystävällä wunderbaum..
että oli kreppirautakin..se oli ihan pop!
Yyyh ne viuhkat oli ihan karseita=( Kohta varmaan löytyy joku av-mamma, jolla on sellainen vieläkin makuuhuoneen seinällä...
Itselläni on ollut kreppirauta joskus nuorempana ja jihaa, myös aromipesä. Anopin ostamana. Ihan helvetin kätevä joo, kun en muutenkaan ruokaa laita;)
Siskolla tais joskus olla kreppirauta...
Olin siis 10-vuotias WT :) Onneksi kasvoin tuosta villityksestä ohi ja olen nyt hillitty ja hallittu filosofian tohtori. Kuten muutkin perheessäni.
vesisängyn ostimme nykyisen mieheni kanssa 90-luvulla, kun muutimme yhteen lapsuudenkodeistamme :-) Se oli ihana, mutta ei enää mahtunut seuraavan kotimme makkariin...
vesisänky 20v sitten (tykkäsin kyllä kovasti!)
kreppirauta löytyy tytön huoneesta tänäkin päivänä
- saa sekä tikkusuoraa että enkelinkiharaa että oikein kähärää.
Yyyh ne viuhkat oli ihan karseita=( Kohta varmaan löytyy joku av-mamma, jolla on sellainen vieläkin makuuhuoneen seinällä...
Onneksi sinä tiedät, mitä (ja vain mitä) siellä seinällä kuuluu olla
mutta mitään noista ei minulla ole ollut. Olen kyllä saanut niistä nauttia muiden kautta.
kreppirauta joskus 5 vuotiaana.