Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen on haluton? Tässä yksi vastaus.

Vierailija
12.11.2009 |

Olin miehelle vain tyhjennysreikä, en saanut mitään rakkautta, hyväksyntää, ihailua, kukkia, koruja, kauniita sanoja.. tätä ei voi painottaa liikaa

naiset tarvitsevat hellimistä!

Aloin karttaa seksiä koska siitä tuli tyhjä olo, aivan kuin olisin ollut nukke. Siihen myötävaikutti aikuisviihteen liiallien käyttäminen, nainenhan on siitä vähän .. ulkopuolisessa asemassa, tyydytysväline. Lisäksi aloin käpertyä sisäänpäin koska aikuisviihde meni minun edelle, 80% aikuisviihde voitti minut, elävän tuntevan naisen, mies valitsi sen ja jäin ilman.

Joten miehet, pohtikaa oman vaimonne haluttomuutta tältä kannalta, oletteko tukeneet vaimon naisellista puolta, paikkailleet kolhiintunutta synnytyksistä toipuvaa itsetuntoa ja antaneet naisen kokea olevansa tärkeä ja rakastettu? Kuulostaa vaivalloiselta mutta on vaivansa väärti.

ja lisään vielä, aikuisviihde alkuruokana on ihan okei, mutta pääruokana joka ilta ja liikaa se tuhoaa pikku hiljaa herkkyyttä ja luovuutta seksielämästä.

N30

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kaksi kymmenestä hoikasta suomalaisnaisesta joutuu elämään jonkun laardikasan kanssa. Milläs miehet selittävät ylipainonsa???

Vierailija
22/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan normikokoinen vehje ja vaimo synnyttänyt 3 mukeloa. Tietysti vaimon värkki on löysempi nyt kuin ennen synnytyksiä, mutta ei se ainakaan mua haittaa. Minusta on mahtavaa kun voin paukuttaa täysillä ja missä asennossa vaan ja kauemmin kuin sen 3 minuuttia. Ja kun näen vaimon vääntelhtivän rajun orkun kourissa, niin en kyllä kauan kestä itsekään. Ennen vaimo ei tahtonut saada orkkua millään ja monissa asennoissa kävi kipeää tai minä en pystynyt pidättämään niin kauan että vaimo olis ehtiny mukaan.

Kyllä se meillä ainakin on niin että entinen seksielämä oli lastenleikkiä verrattuna nykyiseen. Vaimosta on tullut niin estoton ja tekee jopa itse alotteita ja harvoin kyllä kieltäytyy. Minä herrasmiehenä en kieltäydy koskaan =D

Ja tietysti sitä vaimoa pitää helliä, sehän on selvä. Luuleeko joku tollo että päivällä paahdetaan täysillä töitä ja omia juttuja ja illalla levitetään vaimon jalat?! Sitten ihmetellään että kun ei se vaimo halua. Minä sanon vaimolle joka päivä jotain nättiä, että hän on kaunis, haluttava, ihana, että rakastan häntä jne. Ja kyllä ihan tosissaan olen, kyllä hän on mulle kaunis ja varsinkin siinä orgasmin hetkellä. Vaikka ei hän mikään missi olekaan.

Ja kukkia pitää ostaa, niistä naiset tykkää. Ja kun vie vaikka syömään. Korut myös on hyviä ja lahjakortit. Alusvaatteetkin joskus. Meillä tosin vaimo ostaa itse ne tuhmimmat alusvaatteet. Nainen pitää pitää koko ajan lämpimänä, näin se on. Siitäpä ei ole kuin iloa molemmille ja elämä kukoistaa. Naista pitää hyväillä muutenkin kuin seksi mielessä tai ainakin pitää pitää ne ajatukset itsellään. Sellasta se vaan on poijaat, miehen tehtävä on pitää naisensa halukkaana. Mies kun sitä on yleensä aina.

Oliskohan tuo tunto-ongelma kuitenkin joku muu ongelma? Jos nainen on niin löysä että miehestä ei tunnu miltään, niin kai siitä on jo naisellekin haittaa, laskeumia ja pissankarkailua tms mitä sitä onkaan. Silloin pitäs etsiä kyllä jo apua ongelmaan ennekuin menee vielä pahemmaksi. Onhan siitä lantiolihasten jumpastakin apua, ainakin mun vaimo sitä ahkerasti harrastaa. Naiminen se kyllä parasta jumppaa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kokemusta.

Kaikki tuntematon on outoa. Minusta se ei ole outoa, vaan masentavaa. Vaimo ei treenaa, koska ei ole pitkäjänteinen ja asenne on ilmeisesti se, että "ei se mitään auta, olen kaikessa niin huono". Hänellä on todella huono itsetunto.

Tein joskus sen virheen, että kehuin huomaavani edistystä tapahtuneen varsin aikaisessa vaiheessa. Siihen tyssäsi treenit. Paikat oli treenattu kuntoon muutamassa viikossa ja se siitä. Eihän ne pysy kunnossa, jos ei treenaa!

Orgasmit ei meillä ainakaan ole auttaneet.

Niinä päivinä, joina en antanut vaimolle orkkuja, hän masturboi. Vähintään joka toinen päivä.

Naiminenkaan ei auta. Sitäkin on harrasteltu välillä kolmekin kertaa päivässä. Tähän joku näsäviisas tietysti, että mitään ongelmaa ei ole. Näille tiedoksi, että mies voi laueta nauttimatta siitä erityisesti, koska se saattaa esimerkiksi olla fyysisesti todella työlästä normaalikuntoisellekin. Saa siis polkea kuin tulpatonta mopoa.

Joku yritti joskus keksiä, en muista missä, hyviä lauseita ilmaista naiselle, että voisi vähän treenata. Yksi meni jotenkin näin:

"Kulta, olen huomannut, että seksi tuntuu jotenkin erilaiselta kuin ennen, hyvältä, mutta ei niin hyvältä"

Miten asian voisi ilmaista niin, ettei nainen lähde vieraisiin kokeilemaan, kelpaako se pillu vai ei? Miten voisi ilmaista asian niin, ettei syö jo valmiiksi huonoa itsetuntoa kokonaan pois?

No onpa outoa ettei mies tunne mitään! Onhan siitä lantiolihasten jumpastakin apua, ainakin mun vaimo sitä ahkerasti harrastaa. Naiminen se kyllä parasta jumppaa on!

Vierailija
24/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jopa asian ihan selvästi miehelle sanonut, joten ei edes tarvinnut päätellä rivien välistä.

Minulle riittäisi muutama kehu silloin tällöin.

Mikä olisi ihanampaa kuin ihan yllättävä halaus tai pusu kesken kaiken tohinian.

Ihana olisi kuulla, kun toinen sanoo rakastavansa.Lahjoja en niinkään kaipaa.

Meillä tosin ongelma on jo vuosia ollut se, että mies ei halua seksiä kovinkaan usein. On tajunnut tämän omaksi edukseen niin, että minun pitäisi tyytyä siihen mitä saan silloin harvoin kun hän haluaa. On kuulemma käsittämätöntä, etä kehtaan "vaatia" vielä enemmän.

Meillä silloin harvoin kun mies haluaa rakastella (n. 1krt/kk), niin se menee aina saman kaavan mukaan.

Ainoa ajankohta on aamulla, koska illalla on aina niin väsynyt.

Harvoin koskee minua alapäästä ja kun koskee niin herkin paikka on täysin hakusessa. Vaikka kuinka olen yrittänyt varovasti ohjata/kertoa oikean paikan sijainnin, niin ei ole 10 vuoden aikana oppinut. Koskaan ei ole suostunut katsomaan minua alapäähän.

No sanomattakin selvää, että mies ei koskaan nuole minua vaikkakin suihinotto hänelle hyvin kelpaa.

Sitten tapahtuu nooin 1-3 min sisään-ulos-liike ja mies tulee. Sen jälkeen menee pesulle ja minä jään aina ilman orgasmia. Koskaan en ole saanut orgasmia rakastellessa, vaikka olenkin siitä useasti yrittänyt puhua, niin miestä ei kiinnosta.

Haaveena olisi edes yksi kerta elämässäni, jolloin toinen todella haluaa, että minäkin nautin ja saan orgasmin, ehkä useammankin. Lisäksi haluaisi kokeilla muitakin asnetoja kuin takaapäin. Mies kentien haluaisi nähdä minun kasvoni...No sitä odotellessa. Hyvinkin selväksi minulle on käynyt se asia, ettei tämä toinen osapuoli tule olemaan mieheni.

Pitäisi varmaan hankkia rakastaja, jonka kanssa vaikka kerran kuussa tavattaisiin.

Ja nyt joku jo mielessään näkee minut vastenmielisenä. Omasta mielstäni olen kaunis ja omaan erittäin hyvän kropan. Olen pitkä ja hoikka ja vaaleahiuksinen. Aika samanlainen olen ollut siitä asti kun miehen kanssa ollaan yhteen menty.

N35

Vierailija
25/28 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mieheksi saatanan ruma. Ja silti kehtaan toivoa samaa naiselta kuin tuo N35. Sillä erolla, että toi vaimoke ei halua edes aamulla. Kuvittelee vielä, että mä koen jotakin taivaallista, jos hän joka kolmas kuukausi jalkansa levittämällä vihjaisee jotakin toivovansa.

Vaihtoon se menee tällä menolla. Ja sulaa miesmäistä vittumaisuuttani hankin ensin rakastajattaren, etten ainakaan ihan ilman harkintaa joudu ojasta allikkoon.

Vierailija
26/28 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 23 on Suomalainen Mies, katoava luonnonvara. Siinä on miehessä mittaa ja ihailen maskuliinisia perinteisiä miehiä muutenkin.

Onnellinen on vaimosi, toivottavasti tietää sen!

Vierailija
27/28 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko näitä kirjoittelevat haluttomat akat koskaan ajatelleet tehdä samoja eleitä miehelleen vaikka odottavat niitä itsekin?

Vierailija
28/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit hienosti siitä miksi sinä et enään halua seksiä. Varmasti näin onkin.

Olen koittanut kaikkia mainitsemiasi lähentymisyrityksiä, tuloksetta.

Oletko tehnyt huoneen taulun, missä on avioliittonne toimet hinnoiteltuna:

Kukat - oraaliseksiä,

Suklaarasia - perinteinen yhdyntä,

ja tonnin käädyllä - anaalin portit aukeaa.

Huomasin omassa avioliitossa seksin saamisen ehto oli vaimon jokin taloudellinen tarve.

Vuosi ilman seksiä, ja yht´äkkiä kun salaman iskusta vaimon himot palasivat kun isompi rahantarve yllätti. Minusta kyseinen toiminta on avioliittohuoraamista, alhaisinta mihin nainen voi ryhtyä. Vaimoni kuitenkin tienaa minua enemmän.

Valitettavasti minulle rakastelu on rakkauden antamista ja saamista. Kun tajusin mikä meillä asuu, en näe enään mahdollisena jatkaa avioliittoa.

Toivottavasti nainen tajuat että sinut on kuukaudessa unohdettu ja kahdessa korvattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän