Menee hermot parveketupakointiin!
Asumme isossa kerrostalossa, toisiksi ylimmässä kerroksessa. Alemmissa kerroksissa asuu paljon tupakoitsijoita ja savut nousevat ylöspäin tietysti. Meillä on parvekkeella aina kamala käry ihan kuin joku olisi käynyt siellä tupakalla. Parveke on lasitettu, mutta jatkuvan hajun takia laseja pitäisi pitää auki, jotta hajut eivät tule sisälle asti. Todella ärsyttävää! Voiko tuohon vaikuttaa mitenkään ilmastoinnilla tms?
Kommentit (29)
taas yksi vinkuja tupakoitsijoita vastaan! Missä meidän sitten pitäisi polttaa, jos ei omalla parvekkeella?
Eihän tarvitse kuin käydä tupakoivan ihmisen kylässä kun koko asunto alkaa haista pahalle. Haju tarttuu sohvaan, tuoleihin, vaatteisiin naulakossa...
Se ei minua hämmästytä, sillä tiedän kyllä, etteivät tupakoijat tajua, miten vahva, vastenmielinen ja helposti tarttuva se löyhkä on.
Itse asiassa tiedän vain YHDEN tupakoivan ihmisen, joka itse tiedostaa sen hajun. Jotenkin hän on onnistunut välttämään turtumisen. Mutta hän siis ymmärtää hyvin minun tunteeni hänen paheestaan.
en ole koskaan polttanut. Luonani on sen sijaan joskus käynyt ihmisiä, jotka polttavat ja parvekkeellani on järjestämieni juhlien aikana tupakoitu. Mutta ei ole asunto alkanut haista tupakalle.
Eihän tarvitse kuin käydä tupakoivan ihmisen kylässä kun koko asunto alkaa haista pahalle. Haju tarttuu sohvaan, tuoleihin, vaatteisiin naulakossa...Se ei minua hämmästytä, sillä tiedän kyllä, etteivät tupakoijat tajua, miten vahva, vastenmielinen ja helposti tarttuva se löyhkä on.
Itse asiassa tiedän vain YHDEN tupakoivan ihmisen, joka itse tiedostaa sen hajun. Jotenkin hän on onnistunut välttämään turtumisen. Mutta hän siis ymmärtää hyvin minun tunteeni hänen paheestaan.
toisista viis, kunhan saa itse nauttia paskakääryleestä, viinanpirusta tai hulluruohosta. Monella tapaa yritetään myrkyttää itseään ja toisia. Maailma olisi paljon parempi paikka elää, ilman tupakkaa, alkoholia ja huumeita.
kun ihmiset älyäisivät luopua lihansyönnistä, lomamatkoista lentäen, yksityisautoistaan... jatka itse
Olisiko parempi, että tupakoitsijat polttaisivat sisällä, jossa mahdollisesti lapsia? (Kyllä, joillakin, itse asiassa aika monella tupakoitsijalla on lapsia).
Vai pitäisikö lähteä ulos ja jättää lapset siksi aikaa yksin?
Ja p.s. Kyllä. Paras olisi tietysti lopettaa, mutta kun kyseessä on riippuvuus, ei ihan piis of keikki kuitenkaan. Sitä enemmistö tupakoitsijoista kuitenkin yrittää ja toivottavasti myös moni onnistuu.
Sieltä asunnon sisältä ne hajut leviää rappukäytävään ja ilmastoinnin kautta kaikkiin muihin asuntoihin.
Ainahan se tupakointi aiheuttaa hajuhaittoja, mutta enemmän itseäni ärsyttää nämä äidit jotka työntävät vaunuja ja polttavat samalla..
Kyllä. Paras olisi tietysti lopettaa, mutta kun kyseessä on riippuvuus, ei ihan piis of keikki kuitenkaan.
mutta miksi pyykkejä ei sais kuivattaa parvekkeella? ei voi ymmärtää. mikä uskonto muka kieltää alusvaatteiden näkemisen? ei varmasti mikkän...
ja tupakoinnista parvekkeella: mitä se kenelekkään kuuluu mitä omalla parvekkeellaan tekee? ei voi ymmärtää. vaikka ise tupakoin nysyisin ihan tosi harvoin .
[/quote]
Eihän tarvitse kuin käydä tupakoivan ihmisen kylässä kun koko asunto alkaa haista pahalle. Haju tarttuu sohvaan, tuoleihin, vaatteisiin naulakossa...
[/quote]