aion selvitä SI:stä valkosipulin ja vitamiinien voimin.
ja eteeristen öljyjen.
mikä ei tapa,niin se vahvistaa.
rokotetta en ota.
Kommentit (27)
Kyl mäkin valkosipulia ja tyrniä syön!
Enkä ota piikkiä:)
yritetään nostaa vastustuskykyä koska tauti jyllää jo meidän paikkakunnalla. rokotukset alkaa vasta 17 marraskuuta.
laitan juomaan maitohappobakteereita .d-vitamiinia, gojimarjoja ,inca marjoja mustikkaa ja mansikkaa banaania luomumaitoa ja luomuhunajaa.
lisäksi joka kolmaspäivä macajauhetta ja joka päivä spirulinaa.
Jos ei vastustukyky nouse kohisten tällä juomalla niin ei sitten millään. ;)
olen sairastanut yhden influessan,vuonna 92, muistaakseni se oli silloin a-virus.
muistan kyllä,kuinka se kaatoi minut sängynpohjalle,ja "tein kuolemaa"... olin lisäksi juuri kaatunut,ja polvi leikattu,ja 1-vuotiaan yksinhuoltaja. ei ollut herkkua,ei.
eli tiedän kyllä,miten heikkoon kuntoon influenssa voi viedä.
mutta pyrinkin siis ennaltaehkäisyyn vastustuskykyä nostamalla,jos tarkennusta vaaditaan:)
kukin tyylillään.
ja voisin väittää,että jos olen sairastanut vain yhden influenssan,on rohdoista jotain apua ollut?
ikää 35.....
-ap
Ole apua jos ihan sikana syö. Pysyy muut ihmiset loitolla, eivätkä tuu ihan iholle..
ja voisin väittää,että jos olen sairastanut vain yhden influenssan,on rohdoista jotain apua ollut?
ikää 35.....
-ap
Eli minä voin yhtä hyvin väittää, ettei niistä rohdoista ole mitään apua!
En näet sellaisia käytä enkä ole elämässäni yhtään influenssaa sairastanut (enkä kertaakaan siihen rokotetta ottanut) - ja ikää on jo 38.
ikää on 37v. ja en ole mitään vitamiineja koskaan syönyt enkä influenssarokotuksia saanut.
Lisäksi olen onnistunut välttämään kaikki lastentauditkin.
kun rinnastat sen tukkoisuuteen. Flunssa on ihan eri asia kuin influenssa, ja jos influenssan saat, oli se sitten sika- tai mikä tahansa versio, tajuat, että olisi ollut ihan kiva ehkäistä se rokotteella.