Auttakaa mua löytään vaalennusaine, jolla saan hiukset tuhkanvaaleaksi?
Juurikasvun vaalennus olisi taas edessä, mutta en ole löytänyt markettiainetta, jolla saisin halutun lopputuloksen. Moni ainehan sitä lupaa, mutta keltainen siitä kuitenkin tulee. Kampaajallekaan ei raskisi joka kk vaalennukseen mennä.
Kommentit (8)
tulee keltanen joo, mut sit vaa silver-shampoota ja 10V-vaahtoa Goldwelliltä väh. 1 kerta/viikko ;) Ja hyvää tulee!
ei myy kestovärejä/vaalennusaineita kuluttajille, vain kevytvärejä/suoravärejä.
ja savy 111?
Itse kaytan sita, koska inhoan keltaisuutta. Ensimmaisilla kerroilla tuli ehka liiankin tuhkanharmaata (lue sinertava), mutta kerta kerralta luonnollisempi. Nyt olen kayttanyt pari vuotta ja on juuri sopiva, ei liian harmaa mutta ei todellakaan keltainen :) Erittain luonnollinen.
Kysyin kampaajaltani viimeksi ja heillä ei ainakaan ollut kotimyyntiin noin vaalean lopputuloksen väriä/ainetta.
Ostin viimeksi 10V vaahtoa, mutta ajattelin josko saisin heti halutun lopputuloksen eikä tarvisi montaa kertaa säätää juurikasvun kaa.
Värinpoistoa en myöskään enään aio käyttää. Sekin vaatisi värin vielä päälle. Käytin aikanaan värinpoistoa pelkästään(en siis värjännyt perään) ja tukka oli kuin pesusieni.. imi mm. märkänä sinisestä hiuspannasta väriä=(
Tuota Garnieriä täytyy kokeilla. Itsekkin pidän mieluummin harmaasta kuin keltaisesta. Pelkään vaan että tuolla aineella tulee juurikasvusta kovin eri värinen kun muut hiukset, jotka ovat nyt parahultaiset.
Ap
hömpät :) osta vaikka hairstoresta eclipse vaalennusjauhe+hapete, n. 15 e yhteensä ja riittää n. 5 vaalennukseen eli riittoisa.
siihen väällen goldwellin v10 vaahto, poistaa keltasuutta.
tai sitten et ala mitään vaahdottelemaan vaan tuon vaalennuksen päälle joku kiva tuhkansävy, jos menee tosi harmaaksi niin pidä 30 min shampoota päässä niin hiukset syväpuhdistuvat.
en ollut näköjään kirjautunut sisään mutta tuo "höpönlöpöt"- vieti oli multa :)
..like anybody cares..
Nehän ovat pullollaan erilaisia hiusvärejä. Varmaan osa ainakin parempia kuin marketeista löytyvät