Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut hymyilevät lähes aina? Siis tuntuu, että joitakin

Vierailija
10.11.2009 |

Tai miksi jotkut hymyilevät lähes aina? Siis tuntuu, että joitakin ihmisiä hymyilyttää jatkuvasti. Itse haluaisin olla se hymynaama, mutta kun perusilme on aina ollu tällanen totinen, ei se niin vaan luonnistu. Vaik olis ihan perustyytyväinenkin oloonsa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen olooni, mutta silti hymy on mun perusilme. Voin siis hymyillä, vaikka jotain paikkaa vähän kolottaisikin tai muuten joku asia ei suju. Murjotetaan sitten kun menee enemmän pieleen.

En ole tyhjäpää vaan akateemisesti koulutettu, vaativaa työtä tekevä ihminen. Olen huomannut, että joitakin (mutrusuita?) hymyily ärsyttää, mutta ei voi mitään.

Vierailija
22/27 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavallaan hymyile mutta pidän suun :( vaikka hymyilen. Se on eräänlaista ylimielistä hyräilyä sillä joskus ihmisten typeryys saa sieluni valssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska viesti on ristiriitainen, suu hymyilee, mutta silmät kertoo jotain muuta.

24/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tyhmiä, ja heille riittää vain elossa oleminen. Ei paljoa hetkauta, mitä heidän ympärillään tapahtuu, tai millainen paikka maailma oikeasti on. He hymyilevät, koska he eivät ymmärrä.

Vierailija
25/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannamarinille on ainakin väännetty pysyvä söpönaama, vaikka syvällä sisimmässään se suunnittelee kieroja veronkorotuksia matalapalkkaisille

Vierailija
26/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia mietin sitä geneettisyyden mahdollisuutta, kun omat lapseni hymyilevät myös tosi herkästi ja ottavat hyvin kontaktia ilman, että mielestäni olisin heitä erityisesti sellaiseen kannustanut tai opettanut. Ihan vaan itsestään.

t. #2

Kyllä mä ajattelisin, että hymyily kun on sosiaalinen toiminto (ja myös tuo kontaktin ottaminen) niin mallioppiminen on tärkeämpää kuin geenit mutta periytyyhän se hymyily mallistakin, uskon että tällä #2:lla on niin.

Vierailija
27/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen aina silloin harvoin kun olen kontaktissa ihmisten kanssa. Joskus saattaa joku yllättää sen narttunaamaisen itseni, niin ettei ehdi.