Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna SI-rokotus, pelkään henkeni puolesta :(

Vierailija
10.11.2009 |

Saan huomenna sikanuharokotuksen, olen kroonisesti sairas. Pelkään ihan hirveästi, että kuolen viikon kuluessa rokotuksen sivuvaikutuksiin :( Minulla on kolme lasta.

Pelkään myös kovasti että saan sikainfluenssan ja siksi haluan rokotuksen, pelkään, että jos saan possunuhan niin kuolen kanssa siihen. Nyt vain toivon että selviän hengissä rokotuksesta! :( Arvatkaa pelottaako. Mistä huomaan että olo alkaa olla niin huono, että on lopunhetket edessä? Auttaako silloin vielä ambulanssin tilaaminen? Kauanko se riskiaika on rokotuksen jälkeen? Jos elää viikon sen jälkeen niin jääkö henkiin? Tiedän että vain muutama on kuollut rokotteeseen mutta silti pelkään ihan hirveästi huomista!! :((

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ihmiset voisi vähän ajatella miten kirjoittaa toiselle! Ihan sama että olemme kasvottomia, tunteet on kuitenkin.

Mistä te voitte tietää onko hän todellakin peloissaan? Minä olin ainakin tosi peloissani kun menin rokotukseen! Se on uusi eikä koskaan voi tietää miten keho reagoi! Todella ilkeää naureskella ja irvailla toisten peloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi