Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako teitä muiden lapset?

Vierailija
10.11.2009 |

Mua ei kiinnosta yhtään. Siskon lapset on kivoja mutta siihen se jää.

Ja toinen mikä ärsyttää on nämä raskaana olevat naiset jotka “ylpeinä” kantaa mahaansa kireissä paidoissaan napa pystyssä. Aivan törkeen näköistä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen raskaana ja pidän ihoa myötäilevistä paidoista. olen onnellinen raskaudestani ja jopa mieheni pitää minua seksikkään pyöreänä. miksei saisi raskaana ollessa pukeutua tyylikkäästi? en voisi kuvitella itselleni muutamaa kokoa isompia telttoja päälleni, että piilottelisin muotojani.

Vierailija
2/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kotona voi pitää mitä haluaa mutta julkisilla paikoilla ei ole soveliasta näyttää mahaa, josta napa pursuaa ulos. Itse huomautan asiasta, jos näen rumia mahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne 50-luvulle...

Vierailija
4/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne 50-luvulle...

Mutta joo, ei kiinnosta muakaan, ei. Ei yhtään. En ole lapsirakas.

Vierailija
5/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mie sitä kauhistelen jos näen nuoria odottavia äitejä joilla on lykyitä paitoja tai takkeja talvisin että napa näkyy ja voi palelluttaa mahansa, mutta juurikin tuo että jos on asianmukainen vaatetus ei "kireä" paita vaan muuten ihon myötäinen niin se on minusta ihan ok.

Vierailija
6/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse jos joku haluaa raskausmahaansa esitellä. Mitään kakkavaippa, puklu, raskausarpi, rintatulehdus-juttuja en jaksa kuunnella sekunttiakaan ja vaihdan nopeasti joko maisemaa tai puheenaihetta.

Vierailija
7/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisten ja ystävien lapset kiinnostaa siinä missä sukulaiset ja ystävätkin ja heidän vointinsa.

Itse kuljin raskausaikana ihan tavallisissa paidoissa ja huppareissa, en jaksanut vaivautua kauppaan etsimään löysiä puolijoukkuetelttoja vatsaani piilottamaan.

Vierailija
8/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, jos on ihonmyötäinen. Siitä tulee lähinnä mieleen että odottava naikkonen on leuhka ja muutenkin monen miehen nainen.

Vierailija
9/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, jos on ihonmyötäinen. Siitä tulee lähinnä mieleen että odottava naikkonen on leuhka ja muutenkin monen miehen nainen.

ihmisillä tosiaan muuta tekemistä kun seurailla raskaana olevien mahoja miten on pukeutunut raskauden aikana ja vetävät omia johtopäätöksiä asioista.

sinulla on päässäsi jotain vikaa kyllä, kun noin ajattelet asiasta

Vierailija
10/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä tosiaan muuta tekemistä kun seurailla raskaana olevien mahoja miten on pukeutunut raskauden aikana ja vetävät omia johtopäätöksiä asioista. sinulla on päässäsi jotain vikaa kyllä, kun noin ajattelet asiasta

tästä on juteltu monen kanssa ja yleinen mielipide on että raskausmahat piiloon ja sassiin

Vierailija
11/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä tosiaan muuta tekemistä kun seurailla raskaana olevien mahoja miten on pukeutunut raskauden aikana ja vetävät omia johtopäätöksiä asioista. sinulla on päässäsi jotain vikaa kyllä, kun noin ajattelet asiasta

tästä on juteltu monen kanssa ja yleinen mielipide on että raskausmahat piiloon ja sassiin

Vierailija
12/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä raskausmahat.

Vierailija
13/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittele jormaansa koko ajan. ja raskausmaha viittaa jormaan ja sen tekosiin...

Vierailija
14/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen raskaana ja pidän ihoa myötäilevistä paidoista. olen onnellinen raskaudestani ja jopa mieheni pitää minua seksikkään pyöreänä. miksei saisi raskaana ollessa pukeutua tyylikkäästi? en voisi kuvitella itselleni muutamaa kokoa isompia telttoja päälleni, että piilottelisin muotojani.

Vierailija
15/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittele jormaansa koko ajan. ja raskausmaha viittaa jormaan ja sen tekosiin...

jäin sanattomaksi, en jaksa edes kommentoida..

Vierailija
16/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos vaikka opettelisit lukemaan oikein.

Ihoa myötäilevät vaatteet jotka ei ole tiukkoja ja farkkuja tai pitkiä suoria housuja+vähän korkoa omaavat kengät eli tyylikkäästi, muodin mukaan!!

Vierailija
17/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei löydy sopivaa kokoa edes mammamallistoista! Muhahahaaa!!! XD

Vierailija
18/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä että tänne päästetään tuollaisia keskenkasvuisia lapsia kirjoittelemaan.

Vierailija
19/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista, tukilapsistamme, kummilapsistamme, ystävien lapsista, sukulaisten lapsista, naapurin lapsista. Olen hoitanut lapsia jo ennen omianikin, monien kavereiden lapsia. Omiani en juuri hoitoon edes raaski laittaa.

Äskenkin oltiin naapuruston lasten kanssa pulkkamäessä ja ihmettelen kieltämättä, jos joku voi olla tulematta hyvälle tuulelle sellaisesta riemusta, mitä lapset pulkkamäessä hehkuivat.

Mikään ei palkitse niinkuin lasten ilo!

Vierailija
20/76 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteisiin joita käytän muutaman kuukauden joten käytin samoja kuin ennen raskautta :D En siis tietoisesti esitellyt mahaani. Ja mitä sitte jos joku sitä esittelee? ei tarvi katella jos nii vihaks pistää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme