Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukalenteri-ideoita?

Vierailija
10.11.2009 |

Ajattelin ostaa 7-v. pojalle Legon joulukalenterin ja tytölle 5-v. Littlest Pet Shop kalenterin. Kuulin, että Legon kalenteri on jo loppuunmyyty monessa paikassa ja liekö Pet Shopiakaan enää tarjolla...

Mietin, että samalla rahalla (Legokalenteri noin 23 euroa) saisi aika kivan legopaketin ja jos siitä laittaisi joulukalenterin luukkuun vähän kerrallaan, muutama pala päivässä. Meillä on kankainen joulukalenteri, jonka taskuihin olen aikaisempina vuosina laittanut tarroja, karkkia tms. pientä.

Mutta mitä keksisin tytölle, jos teen tänäkin vuonna itse enkä osta valmista. Jonkinlainen jatkumo ois kiva, niin kuin legopaketissa.

Ideoita????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Pentikin pussikalenteri, johon olen menneinä vuosina laittanut kaikenlaista, mutta parhaat ideat ovat mielestämme olleet palapeli, josta saa muutaman palan päivässä ja legopaketti, josta niinikään saa muutaman palan päivässä ja tärkeimmät osat viimeisenä. Lisäksi on ollut karkki/purkka.

Vierailija
2/5 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. kaulanauha johon tulee joka päivä muutama uusi helmi, erilaisia ja joku erikoishelmi tai riipus välillä. Petshoppejakin voi ostaa uutena tai vaikka huuto.netistä ja laittaa petsin välillä ja välillä tarvikkeita.

Vierailija
4/5 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspampuloita, tarroja, koruja... Ja nuo legon kalenterit tulee kyllä paljon halvemmaksi. Pienille olisi ollut kiva myös puiset eläin magneetit, joita taisi olla paketissa just 24kpl.

Vierailija
5/5 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllehän voi myös ostaa legopaketin ja laittaa ihan vastaavasti. Jos ostaa perussettiä ja sitten jonkun lemmikkikoirasetin lisäksi, saa siitä aika hauskan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän