millaista palkkaa pankissa tai vakuutusyhtiössä saa?
Esim. pankissa tiskillä palveleva henkilö? Tai esim. palveluneuvoja tai vastaava?
Tai vakuutusyhtiössä vastaava työntekijä?
Kommentit (27)
yleensä bonukset, riippuen erilaisista myyntituloksista (tuputtavat sijoituksia, vakuutuksia jne. tästä syystä)
Googlella löytyy. Okei, tietenkään ulkopuoliselle ei sano mitään että mitä tarkoittaa vaikka vvaativuusluokka 4.2 (esim. aikoinaan pankissa osastosihteerinä kuuluin siihen luokkaan), mutta tuo antaa vähän suuntaa.
olit tradenomi eli et. Ja ne bonarit on ehkä luokkaa maks 2000 eur/vuodessa, et ei ne kauheita tee...
pari tonnia.
Palkka nousee palvelusvuosien jälkeen.
Pankissa on ainakin aikaisemmin ollut hivenen paremmat palkat. Pankissa (ainakin minun pankissani) on varsin hyvät henkilöstöedut.
Mutta ihan kädet ristissä et palkkaasi ansaitse...
Minun pankissani myyntibonukset ovat palveluneuvojilla varsin pienet. Tiedän toisissa pankeissa niiden olevat paljon suuremmat. Siksi siis niitä palveluita niin kovasti kaupitellaan...
Mulla esimerkiksi nousi jo ekana vuonna pari sataa kun siirryin vaatimustasolla eteenpäin. Luottoneuvojilla jo lähemmäs 2500. Lisäksi monet saavat lisäkorotuksia palkkaan työtulosten perusteella. Lisäksi on hyvät mahdollisuudet erilaisiin tiimibonuksiin ym.
esim. sillä luottoneuvottelijalla tai palveluneuvojalla? Onko heillä jatkuvasti asiakkaita siinä "tiskillä" ?
Soittelevatko puhelimella asiakkaille?
Vai mitä tekevät sen 8h päivässä?
palkat kuin pankissa. Vakuutusalalla on oma TES ja pankeissa käytetään rahoitusalan.
Asiantuntija vakuutusyhtiössä 4500 e/kk.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:00"]
Pankissa asiantuntija, palkka 5300€
[/quote]
Mutta pankinjohtaja saa enemmän!
Mitä maksetaan vahinkoasijantuntijalle pääkaupunkiseudulla?
vakuutusyhtössä, myyntineuvottelija, n. 30k + vuodessa
Aspa vakuutusyhtiössä, palkkaa saan bruttona 2900 e kk
Asiantuntija pankissa 2600e/kk:ssa.
Itse vakuutusalalla hoitamassa suuryrityksiä, vuosipalkka vuodesta riippuen 80-100k
Pankissa asiantuntija, palkka 5300€
Riippuu, mitä tarkoitat vahinkoasiantuntijalla? vakuutusmyyjää, korvauskäsittelijää, vaativampien oikaisutapausten käsittelijää, puhelinpalveluhenkilöä...?
palkka surkea n.2200€/kk ja max. 1000€/vuodessa bonuksia päälle. Töitä ja tulosta pitää tehdä koko ajan ihan törkeesti, muuten olet esimiehen puhuttelussa välittömästi.
Koko ajan seurataam ja kytätään, miten työtäsi teet, soitteletko aktiivisesti "vastuutetuille asiakkaillesi", joita on paljon.
Jos ja kun pääset sinulle asetettuihin tavoitteisiin, nostetaan niitä välittömästi.
Aivan kamalaa rotan hommaa! Olen tradenomi koulutukseltani, ja vaihdan työpaikkaa/alaa välittömästi mikäli joku paikka vaan löytyy!
noin pienet palkat?
Siis saako pankissa se "normaali tiskillä olija" sen 2000e?
Entäs sitten esim. tradenomit, jotka työskentelevät esim. palveluneuvojina, luottoneuvottelijoina tms?