Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit.

Vierailija
09.11.2009 |

Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ok.

Vierailija
2/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat lapsen imetystä varten. Niitä ei nähdä ns. seksisymbolin osassa läheskään kaikkialla maailmassa. Jos rinnat ovat terveet, kaikki on ok. Selkiskö? Älä hyvä nainen lähde mukaan tuohon "mistäköhän miehet tykkäis, kelpaisinkohan minä.."-savottaan. Siitä kun ei loppua tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä extyttöystävistäni oli sellaiset pikkuiset ja somat. Autotallin kätköissä on muistojen laatikko, jossa pari hänen kuvaansa. tai oikeastaan kuvaa hänen tisuistaan, sillä tykkäsin niistä kovasti.

Vierailija
4/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka kiinteet tissit on on se juttu. Luonnollisesti isot kiinteät tissit on paremmat kuin pienet kiinteät. Isoille tosin sietää roikkumista jonkin verran. Lässähtäneet pikku tissit on jotakin aivan kaameaa.

Vierailija
5/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tissit kiinnostaa enemmän kun niiden kantaja niin kävele kaverin ohi.

Vierailija
6/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa pienet tissit (tai joku muu yksityiskohta) jos muu paketti on hyvä.

Kaunis luonne korvaa puutteet ulkomuodossa mutta ei päinvastoin.

Vierailija
7/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, jos ne on kiinteät. Kuten edellä mainittiin, pienet ja riippuvat on kaameat.

Mutta jos on hyvä perse, niin se peittoaa kyllä vähän riippuvatkin tissit.

Ole ylpeä, varsinkin jos on kiinteät! Ja jos on vielä nöpöttävät nännit niin aah!

Vierailija
8/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi suuret rinnat ei saa aikaan mitää sykettä.

Mutta kaunis naisen peppu saa kyllä aikaa tunteita suuria.

Joten olisiko rintojen koko max B-kuppi, vaikka paljonhan kyllä tosiaan riippuu siitä muusta pakkauksesta kuinka syötävän seksikäs on.

Kyllä nainen joka on estoton ja kokeilunhaluinen nainen on se joka vie miehen sydämen

M-65

Vierailija
9/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanat puristeltavat tuollaiset a/b kokoiset mun mielestä!

Vierailija
10/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta, pienet tisut ovat tavattoman IHANAT! En ole koskaan innostunut isoista tisseistä. Ajan myötä ne on kuin kärpäslätkät jotka voi heittää olkapäälle kun kuuraa tissien alusia.

Vierailija
11/85 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, niin mielummin pienemmät kuin hirveän isot, mutta pääasia on, että ne on aidot. :)

Vierailija
12/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin piruuttani katsomaan onko tullut vastauksia. Kiitos vain kaikille, jotka vastasitte. Tuli hyvä mieli.

Mä olen kyllä samaa mieltä siitä, että imetykseen tarkoitetut ne tissit on, mutta ei siitä mihinkään pääse, että miehet niitä tykkää katsella ja kosketella. Joten olisi se kiva, että ne on sitten sellaiset, joihin viitsii katsoa. :)

Mulla ei siis näiden vastausten perusteella ole mitään hätää. Kyllä mun tisut on tosi kiinteät ym, vaikka lapsia on kaksi. Sitä olen aina ajatellutkin, että saan olla vain ja ainoastaan ylpeä, kun mun tissini ei roiku sitten muutaman vuoden päästä. :) Nyt vain on ollut tällainen huonon itsetunnon kausi. Onneksi mulla on sellainen peppu, että siihen se katse useammin kiinnittyy!

Vierailija
13/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin piruuttani katsomaan onko tullut vastauksia. Kiitos vain kaikille, jotka vastasitte. Tuli hyvä mieli. Mä olen kyllä samaa mieltä siitä, että imetykseen tarkoitetut ne tissit on, mutta ei siitä mihinkään pääse, että miehet niitä tykkää katsella ja kosketella. Joten olisi se kiva, että ne on sitten sellaiset, joihin viitsii katsoa. :) Mulla ei siis näiden vastausten perusteella ole mitään hätää. Kyllä mun tisut on tosi kiinteät ym, vaikka lapsia on kaksi. Sitä olen aina ajatellutkin, että saan olla vain ja ainoastaan ylpeä, kun mun tissini ei roiku sitten muutaman vuoden päästä. :) Nyt vain on ollut tällainen huonon itsetunnon kausi. Onneksi mulla on sellainen peppu, että siihen se katse useammin kiinnittyy!

Joo, ei todellakaan mitään häpeilemistä. Varsin ihanat omasta mielestä pienemmät! Jos saisi itse valita kumppanin koon niin ehkä menis A:n puolelle

Vierailija
14/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla mammalla on isot ja se on joskus höpöttönyt jotakin pienennys leikkauksesta.... Oon kyllä ehdottmasti asiaa vastaan jos minun mielipidettä kysytään. Kiinteytysleikkaus on OK mutta että pienentäisi niin ei helvetissä.

Tässä on ihan sama kuin kuin pippelin koossa. Ne naiset joiden miehellä on pieni yrittävät todistella ettei koolla ole mitään merkitystä...

Ne naiset joiden miehillä on iso niin naureskelevat hiljaa mielessään ettei siskot tiedä mitä menettää.

Sama juttu tissien kanssa kyllä isot on isot. Ne, jotka joutuu tuleen toimeen pienillä yrittää sitten vakuutella jotakin muuta...

Vierailija
15/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuta heinää että hohhoijakkaa. Jos tissien väliin lykkii, niin silloin on merkitystä.

Peniksen koko on verrannollinen vain emättimen kokoon.

Miehillä nyt ei sattuneesta syystä ole mitään, mihin tissejä voisi verrata. No ehkä rintalihaksiin. Mun mielestä rintalihakset on miehekkäät, vaikka olenkin mies ja hetero. Katsokaa mitä tahansa Mr mittelöitä. Ei siellä lättärintaiset miehet ole mukana, ainakaan kauaa.

M31

Tässä on ihan sama kuin kuin pippelin koossa. Ne naiset joiden miehellä on pieni yrittävät todistella ettei koolla ole mitään merkitystä... Ne naiset joiden miehillä on iso niin naureskelevat hiljaa mielessään ettei siskot tiedä mitä menettää. Sama juttu tissien kanssa kyllä isot on isot. Ne, jotka joutuu tuleen toimeen pienillä yrittää sitten vakuutella jotakin muuta...

Vierailija
16/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuta heinää että hohhoijakkaa. Jos tissien väliin lykkii, niin silloin on merkitystä.

Peniksen koko on verrannollinen vain emättimen kokoon.

Joku yrittää taas perustella että kyllä se pienikin on ihan hyvä kunhan löytyy sopiva pimppi.

"värkkien kokojen suhde on tärkeintä" ja "ei se koko vaan se tekniikka". Hmm oonkohan kuullut tämän joskus ennenkin tosin en koskaan mieheltä jolla on iso.

Kyllä henk. koht. tykkään huomattavasti enemmän puristella isoja tissejä kuin yrittää puristella lautaa.

Kysymys tässä tapauksessa on nimen omaan nautinnosta (kuinka kiva puristella tai kuinka paljon on silmän ruokaa) ei mistään muusta.

Enpä muista nähneeni, että lattatissistä naista olisi tuijotettu tisseihin. Miksi? Koska ei ole mitään nähtävää ja laudassa ei ole mitään puristeltavakaan

-Toinen M31-

Vierailija
17/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tässä nimenomaan "vain" isoja, oli puhe tisseistä tai kullista.

Jättimäiset ovat asia erikseen. Jättiläiskulli tai jättiläistissit ovat varmasti aika harvan mielestä kivat. Edes niiden omistajien mielestä...

-Toinen M31-

Vierailija
18/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kulli ei ole koskaan hyvä. Ei silloin, jos pillu on normaalin tiukka eikä varsinkaan jos väljentynyt. Isompi antaa helpommin orkkuja ja tuntuu naisesta täyttävämmältä sekä näyttää kiihottavammalta. Friikit yli-isot sitten erikseen.

Älä laita sanoja suuhuni. No pitää vääntää sinulle rautalangasta:

Iso mulkku tuo naiselle ihan orgasmiin asti seksuaalista FYYSISTÄ KIIHOTUSTA.

Tissien puristelu ei ainakaan minulla saa mälliä lentämään, vaikka olisi miten seksikkäät tissit.

Seksikkäimmät on ehdottomasti tyttömäiset, kiinteät A- tai B-kupit. Nöpöttävillä nänneillä ja suurehkoilla pihoilla.

Toinen rautalankaesimerkki:

Nainen valittaa, että penis ei tunnu miltään, kun on niin pieni.

Mies valittaa, että pillu ei tunnu miltään, kun on niin väljä.

Tissien koko ei vaikuta aktin onnistumiseen.

Ainakaan minulla. Te tissimiehet ette varmaan ikinä pane takaapäin? Ainakaan kourimatta tissejä samalla? Muutenko seisokki lopahtaa?

M31 (the original)(tykkää tuijottaa herkkupeppuja sekä kaikenkokoisia tisuja)

Joku yrittää taas perustella että kyllä se pienikin on ihan hyvä kunhan löytyy sopiva pimppi. "värkkien kokojen suhde on tärkeintä" ja "ei se koko vaan se tekniikka". Hmm oonkohan kuullut tämän joskus ennenkin tosin en koskaan mieheltä jolla on iso. Kyllä henk. koht. tykkään huomattavasti enemmän puristella isoja tissejä kuin yrittää puristella lautaa. Kysymys tässä tapauksessa on nimen omaan nautinnosta (kuinka kiva puristella tai kuinka paljon on silmän ruokaa) ei mistään muusta. Enpä muista nähneeni, että lattatissistä naista olisi tuijotettu tisseihin. Miksi? Koska ei ole mitään nähtävää ja laudassa ei ole mitään puristeltavakaan -Toinen M31-

Vierailija
19/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itse sotke asioita!!

Mitä tekemistä naimisella ja tissien koolla on? Nyt oli kyse siitä kumpia on mukavempi puristella tai katsella. Sillä ei ole mitään tekemistä nussimisen kanssa!!

Hyvää ja huonoa seksiä voi harrasta sekä iso tissisen että pieni tissisen kanssa. Ei tissien koko seksin laadusta kerro mitään.

Isompia nyt vaan on kivempi puristella ja niitä on kivempi katsella. PISTE.

PS.

Miksi pieni tissiset naiset käyttää push up liivejä jos pienet tissit itsessään on paremmat??? Eikai vain syy ole, että isommalta näyttävät tissit lisäävät miesten kiinnostusta ja toisten naisten kateutta.

Sama ilmiö kun mies mallit käyttävät sukkaa huosujen sisällä cat walkilla.

Miksi naisten yleisin kauneusleikkaus on rintojen suurennusleikkaus? Maksaako naiset "ihanien" pikku tisujensa pilaamisesta tuhansia euroja ihan vain kiusatakseen miehiä. Jos olet katsellut "dokumenttejä" kauneusleikkauksista niin niissä naiset aina kertovat kuinka itsekunnioitus kasvaa rintojen mukana. Miksi, jos miehet (ja toiset naiset) kerta pitää pikku tisuja seksikkäämpinä?

-Toinen M31-

Vierailija
20/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla ihastelematta aatoksianne. Tulee mieleen, että mikähän luonnonoikku kehitti tälle apinansukuiselle lajille niinkin monimutkaiset aivot, että se kykenee omia kouriaan hyväksikäyttäen suoltamaan kokonaisia sanoja ja lauseita niin kehittyneesti, että ne päätyvät jopa internetin keskustelupalstalle. Huikeaa.

No, vaikka noin, niin perusasiat ne on nykyapinallakin päällimmäisinä: Oma siitin ja naaraan maitorauhaset. Tuon päälle ei tarvikaan kuin oman luolan ja hieman lihaa, niin jaksaa seuraavanakin päivänä meuhkata samasta mistä tänään ja eilen.

En tiedä noista siittimien ja maitorauhasten kokokysymyksistä, mutta väestonkasvun näkökulmasta katsottuna niitä on ainakin tasaisesti liikaa. Ihan kaikkialla. Käsittääkseni kokoon katsomatta ne toimivat liiankin hyvin. (Ongelma tosin juontunee enemmänkin aivojen vajaatoiminnasta kuin sukukypsyydestä sinänsä.)

Mutta positiivisa uutisia:

Miettikääpä miten helpolla te pääsettekään kun tuossa lienevät suurimmat murheenne! Voi ihan vaan keskittyä tuohon, eikä tarvi lainkaan miettiä että onkohan sitä huomisaamuna enää elossa jos yöllä tulee pakkanen tai ruokaa ei vaan löydykään yhtään mistään.

Eli suon teille kaikkea hyvää ja toivon, että ette raavi pilejänne niitä mittaillessanne ja suorastaan toivon, että tissinne eivät rasitu kun niitä tyytymättöminä tuskissanne joudutte puristelemaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi