Meandi lähettää vääriä laskuja!
Varokaa maksamasta uudelleen jo maksettuja laskuja tai palautettuja tuotteita.
Kommentit (18)
Mulle on kans palautettu väärä summa viime keväänä ja nyt tuli yhdestä vaatteesta ylimääräinen lasku, odotan kun karhuavat niin voin ilmoittaa jo maksaneeni sen.
Vieläkin kismittää se laskutuslisä jota perivät syksyllä vaikkei suomessa saisi.-
joo.
Itse en ainakaan enään koskaan tilaa tai käy enään heidän firman kutsuilla.
Jäi kyllä niin kökkö maku suuhun kuin voi.
Ostin n: 130e vaatteita ja maksoin laskun samana päivänä, kun sain ja ohhoh..luukusta oli viime viikolla tipahtanut karhukirje, kun lasku maksamatta!!!
Että pisti kiukuksi.
Tarkistin vielä samantein laskun ja kyllä oli maksettu.
Aaarg!
Ja otin heihin yhteyttä ja heidän kirjanpidon mukaan ei ole, laitoin maksukuitit menemään ja käskin heidän selvittää asian ihan keskenäänsä ja kerroin heidän menettäneensä asiakkaansa just sillä hetkellä kun karhunsa laittoivat, aiheetta !!
tuli myös karhu koko alkuperäisestä laskusta vaikka osa on jo maksettu ja olen tiliasiakas ja maksanut erät ajallaan, eli ei pitäisi karhuta ollenkaan. todella omituista touhua. en tilaa meandilta uudelleen.
sain muistutuslaskuja monta kuukautta, vaikka olin maksanut pitämäni tuotteet ja palauttanut loput. Vaikka tilaamani vaatteet olivatkin tosi kivoja, en meinaa enää koskaan tilata mitään Me & I:lta.
Ihan hanurista tuo zydeemi.
Laittaa harkitsemaan että tilaanko enää...
Alunperinkin vasta 3. lasku oli oikein ja nyt kai siitäkin tuli karhu.
käy, maksoin vahingossa ilman laskutuslisää (lasku oli silloin ainut vaihtoehto) koska laskussa oli tummana summa ilman laskutuslisää. sitten huomasin että alempana olikin kokonaissumma laskutuslisän kera. en kuitenkaan maksanut enää sitä 1,70 euroa.
aika paska lafka taitaa olla, vetää välistä niin paljon kuin kerkeää laittomasti!
sain väärällä viitenmerolla mikä ei toiminut.. Tuli kyllä uus mutta en tainnut jaksaa korjata asiaa kun olin laskun maksupalveluun ilman viitettä näpytellyt. Lisäksi laskussa ei ole mitään puhelinnumeroa, ainoastaan sähköposti, no asia kyllä hoitui sillä muttta luulisi että tuollasia hankalampia juttuja pitäisi hoitaa puhelimessa! Enkä myöskään ole laatuun tyytyväinen. Plyysihousuissa kuminauha kierossa alusta alkaen (en jaksanut vaihdattaa) ja liskopaita haalistuu minkä kerkee.
sain väärällä viitenmerolla mikä ei toiminut.. Tuli kyllä uus mutta en tainnut jaksaa korjata asiaa kun olin laskun maksupalveluun ilman viitettä näpytellyt. Lisäksi laskussa ei ole mitään puhelinnumeroa, ainoastaan sähköposti, no asia kyllä hoitui sillä muttta luulisi että tuollasia hankalampia juttuja pitäisi hoitaa puhelimessa! Enkä myöskään ole laatuun tyytyväinen. Plyysihousuissa kuminauha kierossa alusta alkaen (en jaksanut vaihdattaa) ja liskopaita haalistuu minkä kerkee.
kuminauha menee heti kieroon meandin housuissa. ainakin meillä kaikissa legginseissä ja housuissa mennyt heti, niitä on ainakin yhdeksät housut meillä. ei ole mikään valmisvirhe jota vois vaihtaa vaan ihan normaalia.
käy, maksoin vahingossa ilman laskutuslisää (lasku oli silloin ainut vaihtoehto) koska laskussa oli tummana summa ilman laskutuslisää. sitten huomasin että alempana olikin kokonaissumma laskutuslisän kera. en kuitenkaan maksanut enää sitä 1,70 euroa. aika paska lafka taitaa olla, vetää välistä niin paljon kuin kerkeää laittomasti!
maksaa laskustuslisät/tai lisän sinä jolle tuli lasku kahdesta? eli sulta jäi kans se alkuperäisestä laskusta maksamatta vai?
laskutuslisätkin vaikka on laitonta niitä pyytää jos lasku ainut vaihtoehto????
maksatteko minullekin vähän lisiä jos lähetän teille laskuja?
maksaa laskustuslisät/tai lisän sinä jolle tuli lasku kahdesta? eli sulta jäi kans se alkuperäisestä laskusta maksamatta vai?
kuori sekä Meandilta että jostain firmasta nimeltä Collector. Molemmissa sama lasku mukana... Tulivat sentään samana päivänä, muuten olisin voinut hämääntyä ja maksaa uudelleen... Lähti hieman hämmästynyttä postia Meandille.
Varokaa maksamasta uudelleen jo maksettuja laskuja tai palautettuja tuotteita.
never heard
Karhulasku jo kaksi kuukautta sitten palautetusta paidasta. Oikein kahtena kappaleena.
En tilaa enää vaatteita sieltä. Samat vaatteet maksatetaan moneen kertaan..
Minulle tuli karhulasku Me and i :lta ja tarkistin samantien onko tuootteet maksettu ja olihan ne, laskutuslisää myöten!! Todella törkeää laittaa tällaiseen selvittelyyn aikaa.
Usealle kaverilleni on myös tullut vääriä laskuja jotkut ovat erehtyneet maksamaan ja jotkut ovat tarkistaneet asian, silti saaneet lähetellä kuitteja tms jotta heitä on uskottu!!!
sain myös tänään laskun, yksi maksettu lasku peritään uudelleen. elokuussa tilasin vaatteita, silloin jätin osan laskusta maksamatta, siirryin siis tiliasiakkaaksi, sen jälkeen olen tilannut vaatteita vielä kolme kertaa, seuraavan laskun maksoin kokonaisuudessaan, ja kahdesta seuraavasta on eräpäivä tämän kuun lopussa, mutta nämä oli jo lisätty laskun loppusummaan ja laskettu niille korkoa?? ja kokonaan maksettu lasku uudelleen perinnässä! Siis toi korkoasia ihmetytti eniten, eihän laskusta voi tulla korkoa, jos ei eräpäiväkään ole mennyt. meanditili ehdoissa lukee, että korko lasketaan sille summalle joka se on kuun viimeisenä päivänä. mutta en siis voi ilmeisesti tilata tuotteita jälkeenpäin korottomasti, kun jättää kerran maksamatta koko laskun??