Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin äiti tunkee ittensä aina meille sisään.

Vierailija
09.11.2009 |

Mua jotenkin ärsyttää. Mä en ymmärrä miksi sen pitää aina sisälle asti tulla, kun riittäis sekin että tööttää torvea tai soittaa lapselleen kun on tossa pihassa.

Ihme touhua!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuitenkin. Tänään koukkasin nuoremman kaveriltaan samalla kun ajoin siitä ohi, ei mulle tullut edes mieleen mennä sisälle.

Vierailija
22/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi lapsi ja aina on joku tulossa tai menossa kavereineen, joten ovia auotaan ilman että olen siinä vieressä vahtimassa tuleeko joku sisälle. Vauva nukkuu keittiön ikkunan edessä terassilla ja keittiön ovi on rakosellaan... lapsen kaverin äiskä ei koskaan soita ovikelloa tai koputa. Marssii suoraan sisälle taloon keskelle olkkaria, yläkertaan, hipsuttelee ympäriinsä kunnes löytää minut. Olen ollut vauvaa imettämässä, synnytyksen jälkeen vuoteessa päiväunilla, mies on ollut vaihtamassa vaatteita, lapsi oli veskissä ja mummi säikähti ikihyvikseen kun oli nojatuolissa ja yks kaks joku onkin takana jne kun rouva lamspii ja kurkkii sinne tänne. Koko perheen mielestä aivan kammo tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jouduin pe iltana selittelemään työkavereille ja pomolle suomalaisten vieraiden järkyttävän epäsosiaalista käytöstä Ei yhtään hävettänyt, ei... : /

Jotain sönkötin hädissäni kulttuurieroista, mutta näin kyllä, ettei oikein mennyt läpi. Vieläkin tulee myötähäpeän puistatuksia.

Sillä ei ole MITÄÄN VÄLIÄ, onko henk. koht kiinnostusta olla kohtelias, niin vaan kuuluu olla. Sitä varten ne käytössäännöt on olemassa, että joukko hyvinkin erilaisia ihmisiä pystyy elämään jotenkin toistensa kanssa. Ei niistä tarvitse tykätä niitä silti noudattaakseen.

Vierailija
24/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee eräs äiti hakemaan lastaan meiltä. Mä huudan lapselle että "äiti tuli, vaatteet päälle", se on sitten siinä.

Vierailija
25/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä aina muutaman sanasen jaksan lasteni kavereiden vanhempien kanssa vaihtaa. Mutta mä taidankin olla jotenkin ylisosiaalinen, vaikka en kyllä kenenkään kotiin tungeksi.

Ja tosiaan, mulla on vasta alle kouluikäiset lapset, jotka eivät vielä kavereillaan kauheasti kyläile, tai kyläillään yhdessä, kun monet lapseni kavereiden äideistä on minun kavereita:)

Vierailija
26/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin sisälle. Tungettelevaa ja siksi epäkohteliasta.

Edes synttäreille vietäessä ei ole meilläpäin tapana änkeä juhlapaikan ovelle edes. Koululaiset osaa kyllä itse pukea ulkovaatteet ja kävellä pihalla seisovalle autolle.

Vierailija
27/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh!

Tuli taas mukava muistutus siitä ettei elämä täällä auringon alla niin hankalaa olekaan:)

Kiitos!

Mun mielestä on tungettelevaa änkeä kouluikäisen lapsensa kotiin sisälle. Tungettelevaa ja siksi epäkohteliasta. Edes synttäreille vietäessä ei ole meilläpäin tapana änkeä juhlapaikan ovelle edes. Koululaiset osaa kyllä itse pukea ulkovaatteet ja kävellä pihalla seisovalle autolle.

Vierailija
28/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Tuli taas mukava muistutus siitä ettei elämä täällä auringon alla niin hankalaa olekaan:) Kiitos!

Mun mielestä on tungettelevaa änkeä kouluikäisen lapsensa kotiin sisälle. Tungettelevaa ja siksi epäkohteliasta. Edes synttäreille vietäessä ei ole meilläpäin tapana änkeä juhlapaikan ovelle edes. Koululaiset osaa kyllä itse pukea ulkovaatteet ja kävellä pihalla seisovalle autolle.

[/

Mutta vituttaa kun ei saa rauhassa edes himassa olla työpäivän päätteeksi ilman että siitäkin kuulee vittuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme