Pärjäättekö kun toimeentulotukenne on leikattu 50%?
Näyttää siltä että minä pärjään kevyesti. Vappuun jäi vielä kivasti rahaa.
Kommentit (16)
En ole ikinä saanut toomeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Minulta leikattiin kokonaan. Saan pelkkää yömarkkinatukea ja asumistukea. En saa lääkkeitäni enkä terveydenhoitomaksuja.
Kuule lääkkeet ja terveyskeskus maksut saa kun maksaa omilla rahoilla. Näin me muutkin tehdään. Toimeentulotukea sain vuonna 2004 kuukaudeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta leikattiin kokonaan. Saan pelkkää yömarkkinatukea ja asumistukea. En saa lääkkeitäni enkä terveydenhoitomaksuja.
Kuule lääkkeet ja terveyskeskus maksut saa kun maksaa omilla rahoilla. Näin me muutkin tehdään. Toimeentulotukea sain vuonna 2004 kuukaudeksi
Loinen olet, kun et yhtä kuukautta pärjää ilman yhteiskunnan tukia!!!
50 % nollasta on nolla. Hyvin pärjäilen
Ei haittaa vaikka leikattiin 50%, sain sen summan takaisin sossusta.
Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨Haista paska RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨👹RÄÄ🦍💨
Pärjään just mun kuukausi palkalla mikä on surkea 3600e käteen.
ennen oli keikkaa mistä sai päivärahan niin oli sentään 4000e puolella.
Te jotks vittuilette niin olen ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi jo yli neljä vuotta sitten. Mitään ei ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Yömarkkinatuki on uusi etuus
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kukaan ei pärjää sillä.
Kyl tää kehitysvammainen jankuttaja pärjää.se kertoo siitä jokapäivä kuinka hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Te jotks vittuilette niin olen ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi jo yli neljä vuotta sitten. Mitään ei ole kuulunut.
Eikä kuulu tuolla menolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yömarkkinatuki on uusi etuus
Mä haluun yömarkkinatukea.
Tarpeeksi monta hylkyä yöelämässä, niin yömarkkinatuella saa ostettua purilaisen kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kuulu tuolla menolla
Olen tehnyt kaiken minkä tarvitsee. Jos niitä ei kiinnosta niin okei.
Vierailija kirjoitti:
Meno töihin auttaa paljon, tuet tosi vähän. Pystyt kyllä työhön, ryhdistäydy.