Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin äiti tunkee ittensä aina meille sisään.

Vierailija
09.11.2009 |

Mua jotenkin ärsyttää. Mä en ymmärrä miksi sen pitää aina sisälle asti tulla, kun riittäis sekin että tööttää torvea tai soittaa lapselleen kun on tossa pihassa.

Ihme touhua!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien ja haen aina lapseni sisältä ja oletan kavereitten vanhemmilta samaa.

Vierailija
2/28 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa maalla ja korvessa on varkaita yms.

kun lapseni kaverin isä tulee sisään, niin koputtaa vasta välioveen ja sit lennähtää olohuoneeseen.. Tosi mukavaa olis, jos sen verran kunnioitettas yksityisyyttä, että tultas sisään vasta kun ollaan valmiita avaamaan ovi. Musta jo se tunne, että ei voi rauhassa omassa kodissaan olla vaikka vähissä vaatteissa, kun pitää miettiä millon ovi lentää auki -niin rasittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan vaihtaa kuulumisia vähäsen, vaikka kouluikäisiä lapseni ovatkin.

Onhan se nyt mukava tietää, miten synttärit sujuivat, olivatko lapset kiltisti ja mitä koulukaverin perheelle noin päällisin puolin kuuluu.

Jos meinaan joutuu joskus jotain oikeata asiaakin heidän kanssaan ajamaan.

Ja ihan todella, haluan nähdä,miltä kaverin kodissa näyttää. Onko asiat kohillaan, voinko jättää lapseni turvallisesti kyläilemään.

Sillä minä en oikeasti luota keneenkään.

Vierailija
4/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aina menen sisältä hakemaan- johan se kuuluu ihan perus kohteliaisuussääntöihin.

Vierailija
5/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta käydä sisällä viemässä lapsi, ja sopia milloin haetaan ja hakiessa kysyä, kuinka sujui. meillä on alle kouluikäiset lapset.

Vierailija
6/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jo sen verran tuttuja ollaan että välillä voi vaan käydä tossa pihalla kääntymässä eikä aina tunkea sisälle.

Vierailija
7/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas olisi naurettavaa ja moukkamaista tööttäillä parkkipaikalla tai soitella muutaman metrin päästä ovesta lapselle, että tulepa nyt. Fiksumpaa on nousta ja kävellä muutama askel ja soittaa ovikelloa, samalla tapaa lapsen ystävän vanhemman.

Vai on ap:lle liikaa vääntäytyä sieltä sohvan pohjalta ovelle? Vai onko kämppä siinä kunnossa ettei ketään voi päästää sisälle? Vai onko sinulla vain muuten sosiaalisia vaikeuksia?

Vierailija
8/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei 9-vuotiaiden kanssa tartte enää kysellä.

Vierailija
9/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin poikaystävän ei tarvitse esittäytyä ovella, riittää kun töräyttää torvea pihalla?

Mies hakee sinut kaverisi bileistä ja soittaa, että tule nyt sieltä alas?

Itse pidän tuollaista käytöstä sopimattomana.

Vierailija
10/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei 9-vuotiaiden kanssa tartte enää kysellä.

... ja siis vielä vaikka 10-vuotiaan. Itse pitäisin erittäin huonona käytöksenä, jos kyläilevän kaverin vanhemmat vain soittaisivat lapselleen hakiessaan.

Ymmärrän, että jos on kiire, voi laittaa viestiä kyläilypaikkaan että "Pyydätkö "Liisaa" pukemaan, olen siellä 5min päästä" mutta toivon kyllä että lapsi haetaan henk.koht.

Niin se vain on, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Jos haluat, että sinun mielipidettäsi kuunnellaan, ole myös valmis hyväksymään toisten tapoja.

Vierailija
11/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas olisi naurettavaa ja moukkamaista tööttäillä parkkipaikalla tai soitella muutaman metrin päästä ovesta lapselle, että tulepa nyt. Fiksumpaa on nousta ja kävellä muutama askel ja soittaa ovikelloa, samalla tapaa lapsen ystävän vanhemman. Vai on ap:lle liikaa vääntäytyä sieltä sohvan pohjalta ovelle? Vai onko kämppä siinä kunnossa ettei ketään voi päästää sisälle? Vai onko sinulla vain muuten sosiaalisia vaikeuksia?

Jos mä haen mun lapsia jostain, niin en tosiaan aina mene sisälle asti. Yleensä soitan että tuu kohta pihalle, se riittää.

Ja mitä jos mulla oliskin sosiaalisa vaikeuksia?

Vierailija
12/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tunge sisälle ku sua ärsyttää se

Vierailija
13/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko vain soittamaan ovikelloa ja odottaa ovella?

Mun mielestä on ihan normaalia hakea lapsi ovelta saakka mutta ei mua haittaa sekään jos joku mieluummin hakee soittamalla lapselleen. Tuo tööttäily kyllä kuulostaa vähän moukkamaiselta.

Vierailija
14/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies tosiaan soittaa ulkopuolelta kun on mua tullut hakemaan. En odota että pitää ihan sisältä saakka hakea.

Teini saa tuoda kavereitaan ihan samoin kuin meidän nuorempi kotiin, jopa poikakaverin mutta sen poikakaverin vanhemmat on kyllä outoja jos rupeavat ramppaamaan meillä päivittäin.

Vierailija
15/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapseni kaverin isä tulee sisään, niin koputtaa vasta välioveen ja sit lennähtää olohuoneeseen..

Tosi mukavaa olis, jos sen verran kunnioitettas yksityisyyttä, että tultas sisään vasta kun ollaan valmiita avaamaan ovi. Musta jo se tunne, että ei voi rauhassa omassa kodissaan olla vaikka vähissä vaatteissa, kun pitää miettiä millon ovi lentää auki -niin rasittavaa!

Vierailija
16/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurimamma tekee nimittäin sitä. Se vain ilmaantuu paikalle ja jää pitkäksi aikaa istumaan. Joskus lähtee vasta kun sanon että mun on nyt pakko ruveta tekemään sitä-ja-sitä, ja häivyn esim. pesemään pyykkiä.

Mutta siinä mun on vaikea nähdä ongelmaa että tullessaan hakemaan lastaan tulee itsekin hetkeksi sisään.

Vierailija
17/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko vain soittamaan ovikelloa ja odottaa ovella? Mun mielestä on ihan normaalia hakea lapsi ovelta saakka mutta ei mua haittaa sekään jos joku mieluummin hakee soittamalla lapselleen. Tuo tööttäily kyllä kuulostaa vähän moukkamaiselta.

Vierailija
18/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmiset on niin ällö-epäsosiaalisia, että kuvottaa, ollaan vaan omissa perheissä ja kuollaan tylsyyteen ja luullaan, että suomalaiset on niiin mukavaa kansaa. Paskanmarjat, epäsosiaalisia juntteja.Ja luullaan, että suomalainen iskelmämusa on hyvää jne. argh että tää maa ottaa mua pannuun.

Vierailija
19/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmiset on niin ällö-epäsosiaalisia, että kuvottaa, ollaan vaan omissa perheissä ja kuollaan tylsyyteen ja luullaan, että suomalaiset on niiin mukavaa kansaa. Paskanmarjat, epäsosiaalisia juntteja.Ja luullaan, että suomalainen iskelmämusa on hyvää jne. argh että tää maa ottaa mua pannuun.

Meillä on tällä hetkellä mun lapsen lisäksi 3 lasta leikkimässä ja melkein päivittäin meillä on lapsivieraita. Aikamoinen trafiikki kävis jos jokaisen vanhempi hakis sisältä saakka lapsensa päivittäin. Meillä tosin lapset liikkuvat omatoimisesti aika paljon.

Vierailija
20/28 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme vähän syrjässä ja harvase päivä täältä haetaan jonkun lapsi tai minä haen omaani jostain. Minusta on jotenkin "rasittavaa" joka päivä töiden jälkeen juosta ovella rupattelemassa milloin kenenkin vanhempien kanssa, ihmisten joita en sinänsä tunne ja joiden kuulumiset ei kiinnosta. Lapsilla saa käydä kavereita, mutta itse en kaipaa sosiaalista elämää enää arki-iltaisin, varsinkaan sellaisten ihmisten kanssa joita kohtaan henkilökohtaisesti minulla ei ole kiinnostusta. Ja kyse siis meilläkin koululaisista!! 8-11v meidän kohdalla. Pienempien kohdalla tietysti kuuluukin tulla ovelle, alle kouluikäisten siis.

Suurin osa ei tule rimputtelemaan ovikelloa, osa taas tulee aina. Osa tosiaan tulee kutsumatta ihan peremmälle. Käy taloksi, ihailee tapetteja ja lamppuja ja istahtaa keittiöön sillä välin kun lapsensa kokoaa tavaroitaan. Tästä en pidä. Sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi