Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinoilla saisin KM alkaneeksi

Vierailija
09.11.2009 |

Olen todella pahoillani kysymyksestäni mutta tässä elämän tilanteessani en voi ottaa vastaan taas uutta lasta. Kuopukseni on vasta reilun vuoden vanha ja kaikki lapseni ovat saaneet alkunsa keinohedelmöityksellä ja tämä nyt todettu raskaus on siis todellinen ihme mutta ihme jota ei pitänyt sattua. Elämämme on aivan sekaisin ja raskaus siis todella alussa. Auttakaa miten saisin tämän raskauden päättymään aivan kotioloissa. Älkää pahoittako mieltänne, tarpeeksi pahoillani olen minäkin. =(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain keskenmenon alkanaa SUURELLA annoksella C-vitamiinia (muistaakseni vähintään 5g pävässä eli 10 apeekin c-vitamiinipilleriä) yhdistettynä persiljaveden nauttimiseen..

Vierailija
2/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoskarointi on hengenvaarallista. Älä yritä saada "raskautta päättymään kotioloissa" tai lapsesi ovat pian orpoja. Ja jäät sitäpaitsi melko varmasti kiinni. Itse aiheutetun keskenmenon huomaa lääkärissä. Pahimmassa tapauksessa miehesi joutuu syytteeseen välivallasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten siihen taida kyetä.

Auttaisitko sinä?

Vierailija
4/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla kokeiluilla sä saat aikaiseksi pahimmillaan joitain pahoja komplikaatioita itsellesi tai sitten "onnistut" vahingoittamaan vauvaa, niin että se syntyy lopulta vammautuneena. En usko, että voisi olla mitään pahempaa vaihtoehtoa.

Jos et halua pitää lasta, tee abortti tai synnytä ja anna adoptoitavaksi.

Vierailija
5/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa.

Vierailija
6/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun että voi vittu

Vierailija
7/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mars! lääkäriin ja heti.

Vierailija
8/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretta ananasta ja papaijaa aiheuttamaan alkuraskauden keskenmenon, eli kyseisiä hedelmiä pitäisi syödä tuoreena runsaita määriä. Jokainen saa itse päättää uskooko tällaisen toimivuuteen vai ei, mutta näin siis tehdään esim erään tuttavani kotimaassa jossa ei sairaaloita tms ole tarjolla.

Vierailija
9/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka vastasit asiallisesti. Kuinka kauan sinulla kesti nautittuasi C-vit + pers. ennenkuin todensit keskenmenon alkaneen?

Vierailija
10/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole harvinaista, että ensin keinarilla lapset ja sitten vasta luomuna

Vierailija
11/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset mene lääkäriin ja saat lääkkeet keskeytykseen, sitten saat kunnon jälkitarkastuksenkin jos tarve vaatii. Eikös se ole parempi ihan sille tarkoitetulla lääkkeellä tehdä samalla vaivalla kun jollain rohdoksella joka ei kaikilla edes toimi ja on varmasti vaarallistakin.

Vierailija
12/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan aikuinen äiti-ihminen voi olla noin sekaisin...Siis miksi IHMEESSÄ sinun pitäisi saada raskautesi keskeytymään "kotioloissa"?

Osa tietysti tulee tähän ketjuun jauhamaan elämän ihmeestä, abortoinin julmuudesta ja adoptoinnista, mutta jos se ei missään nimessä ole teille vaihtoehto ja raskaus on kerran ihan alussa, miksi et hyvänen aika sentään hakeudu lääkäriin ja hoida asiaa lääketieteellisesti?!? C-vitamiinit ynnä muut kotikonstit ovat äärettömän epävarmoja, jokseenkin tehottomia ja usein keskenmenon yhteydessä joutuu joka tapauksessa hakeutumaan lääkärin hoitoon. Jos km ei ole täydellinen, joudut kaavintaan joka tapauksessa. Ja siis mitä suurimmalla todennäköisyydellä et kuitenkaan saa raskautta pelkillä kotikonsteilla keskeytettyä. Et ainakaan niin, ettei siitä koituisi suuria terveysriskejä (jotka vaativat sitä lääkärihoitoa joka tapauksessa).

Sen sijaan nykyään raskaudenkeskeytys on hoidettavissa jokseenkin riskittömästi, lääkärin valvonnassa ja oikeaan aikaan, eikä toimenpiteessä tai lähetteen hakemisessa lääkäriltä ole mitään dramaattista. Jos haluta väkisin hoitaa asian kotioloissa, sekin onnistuu raskauden keskeyttävillä pillereillä, jotka annetaan terveyskeskuksessa (ensimmäinen annos) ja sitten voit lähteä kotiin vuotamaan ja lepäämään ja ottaa siellä toiset pillerit, jotka sinulle annetaan mukaan.

Vierailija
13/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tiettävästi aivan täyspäinen aika vanhakin ihminen. Sairaala kammoinen en ole mutta en halua hakeutua sairaalaan sen vuoksi että haluan KM. Toivoisin jotenkin saavani KM lähtevän kotikonstein käyntiin ja todellakin hakeutuisin sitten lääkärinvastaanotolle jos tarve vaatii.

Maailman sivu on hoidettu kotona alkuvaiheen raskaudenkeskeytyksiä. Ja todellakin olen terveydenhuollon rekisteröityammattihenkilö mutta naistentautien puolella en työskentele.

Vierailija
14/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maailmassa olisi aika paljon vähemmän ei-toivottuja lapsia. Mieti siltä pohjalta.

Vierailija
15/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma konsti.

t lääkäri

Vierailija
16/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käy mielellään juttelemassa samalla jonkun mielenterveyspuolen lääkärin kanssa. Raskauden keskeyttäminen on todellakin ihan laillista Suomessa.

Vierailija
17/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma konsti.

t lääkäri

Vierailija
18/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tiettävästi aivan täyspäinen aika vanhakin ihminen. Sairaala kammoinen en ole mutta en halua hakeutua sairaalaan sen vuoksi että haluan KM. Toivoisin jotenkin saavani KM lähtevän kotikonstein käyntiin ja todellakin hakeutuisin sitten lääkärinvastaanotolle jos tarve vaatii.

Maailman sivu on hoidettu kotona alkuvaiheen raskaudenkeskeytyksiä. Ja todellakin olen terveydenhuollon rekisteröityammattihenkilö mutta naistentautien puolella en työskentele.

kirjoitat tosi vaikeaselkoisesti.

miksi ihmeessä et vain hae aborttia?

Vierailija
19/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ensin olet saanut lapset hedelmöityshoidoilla ja sitten saisit luomuna niin etkö ole mitään oppinut.. tai arvostamaan sitä että saitkin lopulta luomuraskauden.. en vain ymmärrä sinunlaisiasi ihmisiä.. ja miksi joku terveydenhuollon työntekijä saa päähänsä käyttää poppakonsteja.. luulisi olevan vähän järkeä päässä.. toivottavasti et ole työtoverini tai tuleva sellainen

Vierailija
20/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon ammattilaisena luulisit tietävän, että riskittömin vaihtoehto on keskeyttää raskaus hallitusti lääkkeillä aivan alussa. Mitä aiemmin, sen parempi. Saat ne lääkkeet tai ainakin toisen annoksen kotiin, jossa voit vuodella sitten ihan rauhassa.

Toivoisin jotenkin saavani KM lähtevän kotikonstein käyntiin ja todellakin hakeutuisin sitten lääkärinvastaanotolle jos tarve vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme