Olen ihan äärettömän ihastunut työkaveriini ja olen varattu
Mitä pitäisi tehdä? Miten päästä ihastuksen ohi ja yli? Tätä on jatkunut jo vaikka miten kauan. Nyt tuntuu vaan siltä, että menee pahempaan suuntaan, koko viikonloppukin meni tätä miestä ajatellessa. Ei tunnu reilulta omaa miestä kohtaan, hänessä ei ole sinänsä mitään vikaa, hyvä mies ja isä.
Mutta tää toinen on vaan niin hauska ja fiksu ja kaikkea. Perhosia vatsassa. Ja tuskin tuntee mua kohtaan yhtään mitään työkaveruutta enempää. Mutta oon niin lähellä sitä, että juoksen tuonne hänen huoneeseensa ja sanon, että hei, mä tykkään susta tosi paljon. Sanokaa, ettei kannata ;)
Kommentit (15)
ja hänen tarjoamaan ystävyyteesi.
Tämä mitä hän tarjoaa puuttuu mieheltäsi. Ota asia esille miehesi kanssa, sano mitä kaipaat häneltä tai tee se selväksi ilman sanoja.
Ja tärkeintä, rakastatko vielä miestäsi, jos mietit vastausta, mieti haluatko jälleen rakastaa. Onko liittonne tämän arvoinen ?
Enkä tarvinnut edes väkeviä melkoisen tökeröön flirttiin.
Ja pikkujouluissa ei väkeviä:)
Tää toinen mies on kohtelias, kehuu esim. kampausta tai muuten vaan saattaa todeta, että "sä oot tosi hehkeä tänään" tjsp. Oma mies ei juuri kehuja viljele, niitä pitää anella.
Oma mies ei myöskään jaksa keskustella ja jutella asioista. Jos laitan vaikka iltapalaa meille keittiöön, niin hän ottaa sen mukaansa olkkariin telkkarin ääreen. Arkipäivän asioista joo jutelaan, kaikki muu on aika harvinaista.
Kyllä rakastan omaa miestä. Ja haluan jatkossakin rakastaa, meillä on ihanat lapset enkä heidän perhettään halua rikkoa.
Mutta silti tää toinen mies viehättää. Apua.
ap
ja hänen tarjoamaan ystävyyteesi. Tämä mitä hän tarjoaa puuttuu mieheltäsi. Ota asia esille miehesi kanssa, sano mitä kaipaat häneltä tai tee se selväksi ilman sanoja. Ja tärkeintä, rakastatko vielä miestäsi, jos mietit vastausta, mieti haluatko jälleen rakastaa. Onko liittonne tämän arvoinen ?
Voithan sä itseksesi fiilistellä hetken, mutta älä nyt tosiaankaan mene sanomaan tälle työkaverille mitään. Hän on todennäköisesti vain kohtelias ja sanoo kaikille muillekin samoja asioita ajattelematta sen enempää.
Oman parisuhteesi eteen voit tehdä paljonkin. Mieti mitä haluat ja miten voisit omilla toimillasi auttaa asiaa ja sitten keskustele miehesi kanssa.
Mulla on sama tilanne... Sähköposteja vaihdetaan (pääosin) työasioista päivittäin, nähdään pari-kolme kertaa viikossa. Pari viikkoa sitten kyseinen herra totesi 3 tunnin kahdenkeskisen palaverin päätteeksi, että "mä tykkään ihan liikaa sun kuuntelemisesta". Mutta siinä se. Mun ajatukset oli myös viikonloppuna taas jossain muualla kuin kotona. Mitään ei ole tapahtunut, vaikka ollaan oltu työmatkallakin yhdessä, mutta onpa harvinaisen ihan mies... mmmmhhh...
Tervetuloa ap eräänlaiseen todellisuuteen. En siis väitä, että tätä tekisi kaikki tai että näin kävisi kaikille, mutta hurjan yleistä tämä on.
Siis työpaikalla ihastuminen. Sekä minä että hyvä ystäväni tarvotaan samassa suossa tahoillamme. Välillä kutkuttaa, välillä naurattaa ja välillä sitten ahdistaa... Tätä vuoristorataa mennään jo ties kuinka monetta kuukautta. Mutta töissä on tiettyä extra-fiilistä joten kummasti viihdyn :o)
Älä ota ap elämää niin vakavasti. Ole aikuinen ja vastuullinen nainen -älä sössi. Pidä ihastumisesi omana tietonasi ja ammenna siitä voimaa ja piristystä arkeen. Kyllä se siitä!
Jos nyt vaihtaisit miehesi tuohon työkaveriin. Luuletko että hän kauankin jaksaisi kehua sinun kampausta. En usko !! Yleensä se suhde arkipäiväistyy valitettavasti.
Ja tämä työkaveri luuletko, että hän kotona syö iltapalan ruokapöydän ääressä eikä siellä telkkarin edessä.
Itse en usko, että yksikään namupala on kotona sen kummempi kuin omakaan mies kotona.
Mutta toisaalta tää pelkä työkaveruuskaan ei meinaa enää riittää. Tämä tilanne on siis jatkunut jo vuodesta 2005. Välillä on helpompaa ja ajattelen tätä miestä vähemmän, välillä taas on vaikeampaa.
Koitan olla hyvä vaimo ja äiti ja pitää tunteeni ihan vain omana tietonani. Jos pystyn. Mutta on tää vaan vaikeaa. Eikä siinä mitään, jos voisin unohtaa ihastuksen viikonloppujen ajaksi ja tää tois vaan pientä iloa työpäiviin. Mutta kun menee viikonloput ikävöintiin ja toisen miehen ajatteluun, hiukan pistää harmittamaan.
ap
ollut ihastunut työkaveriinsa ja käynyt läpi näitä "ihan samoja fiiliksiä" ?
t. tiedosta kiitollinen ap
hyödyksi kotona.
Täysin samassa tilanteessa olen myös minä. Ja tosiaankin suosittelen unohtamaan kaikenlaisen alkoholin käytön, itselläni se nimittäin johti jo melkein ns. rajojen rikkomiseen. Tilannetta hankaloittaa vielä että mun ihastuksen kohde on sinkku ja myös kiinnostunut musta.
"Onneksi" ollaan nykyään eri toimipisteissä töissä, mutta pidetään silti yhteyttä ihan ei työasioissa ja nähdään (ja kumpikin sanoo että ihan kaveripohjalta...). Voi apua! Mä en tiedä miten saisin sen mielestäni ja en edes tiedä haluankokaan, toisaalta en kyllä halua suhdetta ko. miehen kanssa mutta en myöskään päästää irti. Ollaan siis hyviä kavereita ja myös siksi haluan olla yhteydessä.
Oma aviomies on ihan jees, tosin olen jo tullut ennen tätä ihastusta siihen tulokseen että mieheni ei ole oikea minulle, mutta arki sujuu ihan ok (ollaan melko kiireisiä eli ei hirveesti nähdä) ja en myöskään halua lapsilta perhettä rikkoa. Mutta haluanko viettää loppuelämäni miehen kanssa joka on ihan ok?!
Se tunne minkä tämän ihastukseni juuri lähettämä viesti sai aikaan on niin ihanan kutkuttava, vaikka viestissä ei sinänsä edes ollut mitään erikoista.
AP:lle - I know the feeling!!!
Mulle riittää tällä hetkellä fiilistelyyn se, että näen ko. miehen nimen sähköpostin lähettäjänä. Pienet on ilot ;) Ja tosiaan se meili on ihan mitäänsanomaton. Mutta se lähettäjä...
ap
Ja pikkujouluissa ei väkeviä:)