Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Jollain keski-ikäisellä äijällä roikkui karvaiset pallit melkein polvissa. Siinä ne heilui kuin seinäkellon punnukset. Puolelta toiselle litsis lätsis litsis lätsis...
Ei helvetti. Ei voi mennä uimahalliin kun lukee nämä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa oli mielestäni kun lasten altaassa istui yksinään aikuinen mies. Miehellä ei ollut lapsia mukanaan. Onhan se lasten allas tietty lämpimin allas koko uimahallissa, mutta ei tulisi itselle mieleen mennä lasten altaaseen istumaan ilman lapsia.
Jos hän oli vain lapsenmielinen?
Istuin saunassa ja siellä vaan yksi nainen lisäksi. Nosti jalat lauteille ja levitti jalat niin että alapää oli avoinna suoraan mua kohti ja katsoi mua silmiin. Siis itsekin olen nainen. En katsonut päin ja olin kuin ei mitään. Ihme juttu. Lesbo kai sitten.
Ei sattunut mulle, vaan eräälle entiselle työkaverille.
Oli Saksassa muistaakseni työreissulla jonkun toisen miehen kanssa ja menivät illalla saunomaan.
Pukuhuoneesta kävelivät saunaosastolle ja avasivat oven, niin siinä oli nainen alasti suihkussa. Pyysivät anteeksi ja sulkivat oven.
Miettivät hetken, että eksyivät varmaan väärään käytävään, palasivat takaisin ja menivät toista reittiä. Pääsivät saunaosastolle, avasivat oven ja mitä näkivätkään. Sama nainen suihkussa mutta eri puolelta nähtynä.
Sitten tajusivat, että yleinen sauna on tosiaan yleinen ja oli siellä sitten muitakin miehiä seassa.
Lentävän lohikäärmeen ilman uimahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Löylyhuoneessa ehkä vähän alta kakskymppinen sälli käteenvetohommissa. Muita ei siellä sitten sattuneesta syystä näkynytkään…
Jäitkö katsomaan ja tuliko?
NO tää oli oikeastaan maauimalassa, nuorehko nainen syöksyi lapsen perässä altaalle, uimapuku oli jotenkin toisen jalan ympärillä, mutta ei molempien. Yritti kyllä vähän peitellä itseään siinä kuitenkaan onnistumatta. Sai lapsen kiinni ja kohta tulivat asiallisesti puettuna. Ei tuntunut äippää hävettävän ja miksi olisikaan, ihan pakkotilannehan tuo on. Ukoilla seisoi silmät päässä, yllättäen ei kuitenkaan mikään muu. Omakin ukko muikeana.
Vierailija kirjoitti:
Mies suihkuhuoneessa muna pystyssä. Ei yrittänyt sitä mitenkään peitellä. Hämmentävää.
Mun puolesta ainakin ihan sama, jos käyttäytyy normaalisti eikä ole mikään veivaaja-häirikkö. Pelkkä seisokki on aika viatonta mun mielestä.
Ällöttävät hiuskimput yms. ”lika” mitä näkee joskus leijailevan altaan pohjassa.
11 vuotta vanha ketju suosikki ja päivän poiminta?!? Kuka hullu korona-aikana käy uimahallissa??!
Vierailija kirjoitti:
Pilini jäi saunan lauteiden väliin ja tietysti kiihottui siitä enkä saanut sitä irti. Onneksi kiltti setä haki kylmää vettä ja heitti sitä niin pili pelästyi ja pääsin pois.
En ihan heti keksi miten pilin voi saada lauteiden väliin. 😄 Ei nimittäin aikuisen pili mahdu ja lapsen ei ylety.
Yhdellä miehellä oli ihan valehtelematta sellainen appelsiinin kokoinen tyrä. Oli kyllä ilkeän näköinen vaikka toisaalta olen sitä mieltä ettei kenenkään kannata jäädä kotiin siksi ettei kehtaa näyttää kroppaansa.
Vammainen aikuinen mies tuli naisten saunaan vehje pystössä
Vierailija kirjoitti:
11 vuotta vanha ketju suosikki ja päivän poiminta?!? Kuka hullu korona-aikana käy uimahallissa??!
Minä käyn, koska vielä sentään voin käydä, saattaa tulla ajat, jolloin nämä menee taas kiinni. Tai sitten ei. Käyn myös aina kylmä vesi altaassa. Ja oon ollu terveempi kuin moni muu tänä syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn, koska vielä sentään voin käydä, saattaa tulla ajat, jolloin nämä menee taas kiinni. Tai sitten ei. Käyn myös aina kylmä vesi altaassa. Ja oon ollu terveempi kuin moni muu tänä syksynä.
Sama, uinti on kokonaisvaltaista liikuntaa, eikä siellä niin hyvin tartu, jos ymmärtää pitää normaalia etäisyyttä.
Näin pukuhuoneessa hirveän laihan tytön, luut töröttivät joka suuntaan. Tästä on kauan, olin itse ehkä 10-11 ikäinen enkä ollut koskaan nähnyt anorektikkoa tai edes kuullut sellaisesta. Yritin olla tuijottamatta, mutta salaa vilkuilin koska en ollut uskoa silmiäni. Mietin, mikä tuota vaivaa, ja eikö sen peffaan satu kun se istui siinä penkillä, ilman minkäänlaisia pehmusteita luun ja nahkan välissä. Mutta en kehdannut kysyä. Älkää pahastuko, nämä ovat silloisen n. kymmenvuotiaan itseni ajatuksia.
Olin kerran yksin myöhään illalla uimahallin saunassa kun yhtäkkiä saunan oveen koputettiin ja kolme noin 40-50v naista kysyi voivatko tulla saunomaan miesten puolelle kun naisten saunasta oli kiuas rikki.
Olin suu auki ja sanoin vain joo. Sitten he tulivat lauteille. Tässä vaiheessa heillä oli vielä pyyhkeet tai jotkin kylpytakit päällä. Sitten heittivät ne pois päältään ja olivat aivan nakuina. En puhunut mitään, tietenkään. Heille läsnäoloni ei ollut ongelma. Löylyttelivät aikansa ja lähtivät pois.
Uimahallin Eki on kyllä yksi oudoin juttu mitä olen nähnyt.