Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1001/2389 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa hypomaanisen oloinen mies. Höpötti kaikille naisille euforinen hymy kokoajan kasvoillaan. Niinkuin olisi joku puheripuli ollut. Treenatun näköinen muuten. Aika lyhyt.

Vierailija
1002/2389 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun olin alasti suihkussa, ja vieressä touhunnut nelikymppisen näköinen siivooja loi muhun pitkiä katseita. Mulla on paljon tatuointeja, mutta come on! Epäammattimaista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2389 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mummeli pesi suihkussa alapäätään vauhdikkain ottein. Meni saunaan ja istui siellä hyvän tovin. Kun lähdin saunasta oli sama mummu edelleen alapesulla. Meinasin huomauttaa että kyllä kai se jo riittää.. Ihme jos ei ollut jo iho rikki.

Vierailija
1004/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut mitään outoja vastaan, siis miten nimenomaan teille tapahtuu ylltävän paljon? En tajua, sen harvoin kerran kun käyn uimahallissa niin ei koskaan satu mitään jännää

1005/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kylpylässä olin suihkutilassa, kun pukuhuoneesta tuli nuorehko nainen täydessä meikissä ja hiukset laitettuna bikinit päällä käveli muina naisina suoraan altaaseen peseytymättä. Ilmeisesti piti itseään niin hienona, ettei tarvinnut noudattaa sääntöjä.

Kerran näin kylpylässö, kun iäkäs nainen oli alasti suihkussa syväkyykkyasennossa ja suihkutti vettä pi*lluunsa.

Mun kaveri kertoi nähneensä, kun uimahallissa suihkussa nainen pesi pimppaansa saippuapalalla.

Vierailija
1006/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seo tämä sukupuolinen tasa-arvo tässäkin. Se on maailmanloppu, jos mies menee naisten puolelle ja porttikiellot, mutta toisten päin ei mitään. Siivoojat hyökkää saunaa siivoomaan kesken saunomisen ja sitten tulee kasa kolmasluokkalaisia poikia joita kaitsee 2 alle 30v naista pesytymään oikein. Kyllä se rupee miestäkin ahistamaan ellei ole sitten 50v ukko joka nauttii itsensä paljastelusta.

Vierailija
1007/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kun aamuisin kävin uimahallissa säännöllisesti oli siellä samaan aikaan nuoret teini-ikäiset tytöt miespuolisen uimahyppyvalmentajansa kanssa. tämä valmentaja makasi patjoilla tyttöjen  keskellä,  hieroi heitä ja venyttelyliikkeet tehtiin hänen jalkojensa välissä. myöhemmin hän otti kauneimman tytöistä yksinään valmennettavakseen ja jatkoi hänen kanssaan samaa peliä.valvojat eivät kiinnittäneet hänen toimintaansa mitään huomiota.kerran menin sanomaan heidän koppiinsa asiasta mutta siellä ei ketään ollut. siihen se sitten jäi.

Vierailija
1008/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seo tämä sukupuolinen tasa-arvo tässäkin. Se on maailmanloppu, jos mies menee naisten puolelle ja porttikiellot, mutta toisten päin ei mitään. Siivoojat hyökkää saunaa siivoomaan kesken saunomisen ja sitten tulee kasa kolmasluokkalaisia poikia joita kaitsee 2 alle 30v naista pesytymään oikein. Kyllä se rupee miestäkin ahistamaan ellei ole sitten 50v ukko joka nauttii itsensä paljastelusta.

Turha tuosta tehdä ongelmaa. Mun puolesta voisi olla yhteiset tilat kaikille.

Vierailija
1009/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion uimahallissa on (ainakin aiemmin ollut) uimavalvojan kopin vieressä rivi muovisia puutarhatuoleja. Niiden päällä istuu rivi vanhoja ukkoja kyyläilemässä uimareita. Kerran uin siinä lähimmällä radalla, kun sieltä nousi yksi kääpä ja samalle radalle samaan kohtaan ja SUKELSI ALITSENI niin että koko vartalonsa liukui omaani pitkin. Hyi hemmetti. Oksettaa ajatellakin.

Eihän nuo ukot tee muuta kuin vaeltavat kuuman saunan ja kylmäaltaan väliä.  Nahka löylystä punaisena. Välillä toipuvat seuraavaa löylyä varten muovituoleilla.  Kyttäävät toki. Kyttäävät lähinnä sitä, että muiden kilpasaunojien selkä pysyy ylälauteilla suorana. Eiväthän ne edes käy uima-altaassa, jossa pystyisi kyttäämään uimareita uimalasien takaa. Ja jäähän siten uima-altaasen paremmin tilaa uida.

Vierailija
1010/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pikimusta karvainen peräpää

Vierailija
1011/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran kylpylässä olin suihkutilassa, kun pukuhuoneesta tuli nuorehko nainen täydessä meikissä ja hiukset laitettuna bikinit päällä käveli muina naisina suoraan altaaseen peseytymättä. Ilmeisesti piti itseään niin hienona, ettei tarvinnut noudattaa sääntöjä.

Kerran näin kylpylässö, kun iäkäs nainen oli alasti suihkussa syväkyykkyasennossa ja suihkutti vettä pi*lluunsa.

Mun kaveri kertoi nähneensä, kun uimahallissa suihkussa nainen pesi pimppaansa saippuapalalla.

Täysin normaalia venäläisille uimahalleissa ja kylpylöissä olla täydessä tällingissä, en tiedä onko osa näistä naisista vain esittelemässä itseään?

Usein ovatkin erittäin hyvän näköisiä ja vaarana on että tulee "köliongelmia".

Vierailija
1012/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikoinaan kun aamuisin kävin uimahallissa säännöllisesti oli siellä samaan aikaan nuoret teini-ikäiset tytöt miespuolisen uimahyppyvalmentajansa kanssa. tämä valmentaja makasi patjoilla tyttöjen  keskellä,  hieroi heitä ja venyttelyliikkeet tehtiin hänen jalkojensa välissä. myöhemmin hän otti kauneimman tytöistä yksinään valmennettavakseen ja jatkoi hänen kanssaan samaa peliä.valvojat eivät kiinnittäneet hänen toimintaansa mitään huomiota.kerran menin sanomaan heidän koppiinsa asiasta mutta siellä ei ketään ollut. siihen se sitten jäi.

Kateellinen?

Vierailija
1013/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylpylässä miesten ja naisten yhteisessä höyrysaunassa, jossa uikkarit oli sallittu. Olin saunassa kaksin vanhan äijän kanssa, kun yhtäkkiä tämä alkaa jutella ja samalla käveli naisten puolelle. Jäi seisoksimaan eteeni ja kyseli onko lapsia (olin aikuisuuden kynnyksellä tuolloin)  ja että joo ei kannatakkaa hankkia, menee vain elämä/kroppa pilalle. Äijällä ei kaiken lisäksi ollut uikkareita, ja puhuessaan hiplasi kokoajan muniaan. Toisti muutaman kerran että täällä ei tarvitse uikkareita, ihan hyvin voi olla ilmankin! Siis hyi hemmetti!! Muistaakseni kehotin miestä menemään omalle puolelleen ja lopuksi lähdin saunasta. 

Inhottavamman asiasta tekee se, että hetkeä aiemmin pikkusiskoni ja kaverinsa olivat myös kohdanneet tämän äijän samoissa merkeissä höyrysaunassa. Sisko ja kaverinsa olivat tuolloin noin 13-vuotiaita! Hyi että onneksi on jääny ainoaan kertaan tämmönen tapaus! 

Vierailija
1014/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkeli istuskeli usein altaan päädyssä olevilla tuoleilla jalka toisen jalan päällä siten, että m u l k k u roikkui löysälahkeisista, sortsityyppisistä uikkareista todella pitkälle. Sillä oli siis oikeasti pitkä vehje. 70-l. Kajaanissa.

Vierailija
1015/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni uimakoulussa oli eräs äiti-ihminen, joka kulki ympäriinsä valkoisessa uikkarissa. Märän uimapuvun läpi näkyi ihan kaikki. Luulisi, että tyhmäkin tuon tajuaa. Ehkä hän salanautti saamastaan huomiosta.

Vierailija
1016/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä oudoin juttu, mutta pelottavaa oli kyllä lapsen näkökulmasta. olin kaverin kanssa uimahallissa lapsena ja joku suunnilleen samanikäinen poika (oltiin ala-asteella) alkoi jahdata meitä altaassa. en muista jahtasiko poika pelkästään minua vai meitä molempia. kaveri oli lähtenyt uimaan muualle ja itse jäin tämän pojan kanssa kahdestaan. vieressä ei ollut paljon muita uimareita ja tämä poika vaan nauroi ja alkoi jahdata. muistan, että olin melkein hukkua veden alle kun paniikissa räpiköin pois altaasta. ja tämä poika siis piteli käsistä, tuli ihan lähelle, heitti vettä päälle yms. en kertonut valvojille, koska en lapsena uskaltanut. kivat traumat jäi.

en kyllä muutenkaan tykkää käydä uimahalleissa kun iho ei nauti kloorivedestä ja kuivattaa ihoa.

Vierailija
1017/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylpylässä spa osastolla ja ajattelin mennä sellaiseen höyrysaunaan mikä oli sivummalla jossa en ollut käynyt. Sain oven auki niin nuori pari muhinoi saunassa. Siis kunnon kielikoukkua ja ja akan käsi miehen housuissa ja mies kouri muijan tissejä.

Vierailija
1018/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas geelit ryhmä runkilla lastenaltaassa.

Vierailija
1019/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui minulle. En tiedä on Kuopion Rauhanlahdessa vielä sama systeemi että kylpylän pukuhuone on tarkoitettu sekä miehille että naisille. No olimpa lomalla siellä viikon. Kävin joka päivä kylpylässä luullen olevani naisten pukuhuoneessa eli käppäilin rennosti alasti. Koko viikko meni sillä tavoin ettei yhtään miestä sattunut samaan aikaan pukuhuoneeseen. Viimeisenä lomapäivänä olin jo ehtinyt pukeutua ja kuivailin hiuksiani kun näin teini-ikäisen pojan pukuhuoneessa uikkareissaan. Itsekseni siinä sadattelin että on se kumma kun ei noin iso jätkä pärjää yksin jo miesten puolella vaan pitää äitinsä kanssa tulla naisten pukuhuoneeseen, kunnes mulla jysähti että tämähän on miesten ja naisten yhteinen pukuhuone ja siksi siellä oli ne kopoerot missä riisuttiin.. Että voi äly ja väläys! :D

Vierailija
1020/2389 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta oli kiistatta se, kun Itiksen uimahallissa alasti saunasta tullessani yllätin täysin ventovieraan vanhan naisen penkomassa huolellisesti ja pohjia myöten pyyhekassiani. En sanonut ensin mitään, sillä ajattelin hänen vahingossa erehtyneen pussista. Selväksi kävi kuitenkin, että mummeli etsi pussistani arvotavaroita tai kaappini avainta, niin perusteellinen penkominen oli kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän