Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Kiinteä, ruskea kakkapökäle ui vastaan kelluen keskisuuren suomalaisen uimahallin laitimmaisella radalla.
Tämä tapahtui ollessani koululuokkani tyttöjen liikuntatunneilla uimassa uimahallin toisessa isossa altaassa.
Muistelen uineeni pikanopeasti ylösnousurapuille ja suoraan suihkutiloihin pesulle ja saunaan jne.
Ei jäänyt sellaista traumaa näkemästäni kuitenkaan, että en olisi enää jatkossa uimahalleihin uimaan mennyt. Kuitenkin ikäv ä kohtaaminen pökölön kera muistuu aina mieleeni uimahalleissa uidessani ja hieman tarkkailen ennen altaaseen menoani altaan vettä, että mahtaako siellä olla jotain sinne kuulumatonta tavaraa.
Ja tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin päivällä uimahallissa kun sinne saapui jotain ehkä 12-13v koululaisia. Siis sen ikäisiä joilla ei ollut vielä kovin naisellinen vartalo, mutta karvankasvu oli jo pitkällä. Joku eläkeläisnainen sitten möläytti sieltä lauteilta isoon ääneen: "Mitäs karvaisia pikkutyttöjä tänne tulee???".
Mitä vit... Tosi törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä, ruskea kakkapökäle ui vastaan kelluen keskisuuren suomalaisen uimahallin laitimmaisella radalla.
Tämä tapahtui ollessani koululuokkani tyttöjen liikuntatunneilla uimassa uimahallin toisessa isossa altaassa.
Muistelen uineeni pikanopeasti ylösnousurapuille ja suoraan suihkutiloihin pesulle ja saunaan jne.
Ei jäänyt sellaista traumaa näkemästäni kuitenkaan, että en olisi enää jatkossa uimahalleihin uimaan mennyt. Kuitenkin ikäv ä kohtaaminen pökölön kera muistuu aina mieleeni uimahalleissa uidessani ja hieman tarkkailen ennen altaaseen menoani altaan vettä, että mahtaako siellä olla jotain sinne kuulumatonta tavaraa.
Ja tämä tarina on tosi.
... Jatkan vielä, että olin kertonut saman uimahallikokemukseni jo aikaisemmin vuonna 2016 viestinro:lla 789/998, jonka muistinkin, mutta kunhan kerroin uudestaan.
Paremmin sopisi verbi:... Pökäle lipui, eikä ui... :D
Pakko sanoa että
Huhhuh. Luin kaikki 1157 viestiä ja aikamoista menoa....
Seiska kirjoitti:
Pakko sanoa että
Huhhuh. Luin kaikki 1157 viestiä ja aikamoista menoa....
Eikö! Itse jäin tälle palstalle koukkuu v. 2009, kun eksyin tähän keskusteluun googlattuani naapurikaupungin uimahallitarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
http://theworldsbestever.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/nutty-tart…
Todella leveä, tuuhea ja mustuus loisti läpi kuin ilman housuja.Ja mua panetti, olen mies :)
Hirveät alushousut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onko niissä peruukki päällä? tosi mautonta ja yäk rumaa!!!!!!!!!!!!!!
Jep samaa mieltä
Nokian Edenissä 90-luvulla olin oppinut sukeltamaan uimalasien kanssa. Olin isossa altaassa ja pinnan alta näin, kun joku mies seisoi altaan keskiosassa olevassa porekohdassa (poreita tuli lattiasta) ja hän oli ottanut elimensä esiin. Siinä se hyppi ja pomppi kuplien mukana ja äijä patsasteli tyytyväisenä "kenenkään tietämättä". Hyi, se näky on edelleenkin verkkokalvoillani!
Keski-ikäisellä naisella oli kunnon vesiputous-kuukautiset ja veri valui suihkussa jalkoja pitkin, kyllä oli suihkuissa väljää kun kukaan ei tahtonut pesulle samaan aikaan!
Nainen siivoomassa miesten ja mies naisten pukukopissa. Miksi?
Iäkkäämpi nainen, noin 70v oli suihkussa ja jalkovälistä roikkui pitkä kapea lihapussi. En tiedä mikä se oli, mutta teki pahaa. Olisiko kohdunlaskeuma tms?
Olin suihkussa suihkuttelemassa ja eräs uimarineitonen kiskaisi käytetyn tamppoonin sisältään siinä silmieni alla niin kuin ei mitään! oikein TUNSIN sen plopsahduksen.
Kerran vammainen, down, meni uimaan terveysside uikkareiden sisällä. YÖK
Olin lapseni 1,5v kanssa saunassa ja hän väänsi aivan älyttömät jöötit siihen saunan lattialle. SOrryyy ....
Muistan myös ikuisesti miten TODELLA lihava nainen oli suihkussa ja uimassa vastasyntyneen lapsensa kanssa. siis ainakin 200 kiloa painoi. TUnsin suurta myötätuntoa ja voimaantumista kaksikon nähtyäni. Se oli kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä luokkakaverilla kakkaiset alushousut ja niitä sitten taivasteltiin yhteisvoimin. Nykyään ahdistun muistosta ja mietin, onko tyttö unohtanut asian.
Samanlaisen jutun muistan. Olin samoissa tiloissa, kun kuulin miten yhdellä tytöllä on kakkaiset tangapöksyt. Tytöt taivasteli ja naureskeli sille keskenään.
-sivusta seurannut.
Hyh hyh. Luin ensimmäisen ja viimeisen sivun tästä ketjusta. Tuli sellainen oksennuksen maku suuhun ja kuvotus. Onneksi ei tarvitse käydä näissä hilsettä, virtsaa, ulostetta, kolibakteereja, hiviä, kuppaa, kynsisieniä, nivussilsaa, täitä, kihomatoja, visvasyylää, hepatiitteja -lilluvassa eritealtaassa uimassa. Kiitos JEESUS!
Muistaakseni viimeinen kerta on ollut ala-asteella vuonna 1982
Oikeasti hyi h3lv3tti.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh. Luin ensimmäisen ja viimeisen sivun tästä ketjusta. Tuli sellainen oksennuksen maku suuhun ja kuvotus. Onneksi ei tarvitse käydä näissä hilsettä, virtsaa, ulostetta, kolibakteereja, hiviä, kuppaa, kynsisieniä, nivussilsaa, täitä, kihomatoja, visvasyylää, hepatiitteja -lilluvassa eritealtaassa uimassa. Kiitos JEESUS!
Muistaakseni viimeinen kerta on ollut ala-asteella vuonna 1982
Oikeasti hyi h3lv3tti.
Joo älä? Vielä ihmetellään miksei joku halua uimahallitreffeille...
Nainen tuli saunatilaan, heitti ämpärillisen vettä kiukaalle, jolloin astmaatikkoystäväni sai hengenahdistusta. Sanoi, että voi mennä toiseen saunaan, jos ei löylyt kelpaa. Niin, se toinen sauna oli suljettu ja kylmänä...
Kapusi lauteille ja alkoi joogata - taivutteli itseään monelle mutkalle niin, että ahteri välillä hipoi toisen kaverini naamaa ja kylkeä. Lauteilla siis oli aika paljon väkeä, vaikka osa karkasikin löylyepisodin jälkeen. Kun kaverini huomautti siitä, sanoi, että on XX vuotta käynyt joka aamu kyseisessä uimahallissa ja joogannut aina saunassa, eikä kukaan koskaan ollut huomauttanut mitään.
Rohkenen epäillä.
Olin kavereideni kansaa uimassa. Näimme miehen kylmäaltaassa katselemassa kauniita naisia. Pian hän nousi ylös ja housuissa törrötti kunnon jöötti.😏🍆
Eilettäin olin 5 ja 4 v lasten kanssa paikallisessa uimahallissa. Höyrysaunaan tuli muutama yläkouluikäinen poika uikkarit päällä. Ne vähän jahkas siinä sen näkösenä että jotaki on mielessä. (Tytärkin kysyi multa kovaan ääneen että isi miksi pojilla on uikkarit vaikka ei sais :D) No lähettiin sitte lasten kanssa käymään vielä toisessa saunassa ja sitte tultiin suihkuun. Siinä suihkutellessa näin että pojat tuli höyrysaunasta uikkarit pullottaen. Oli vissii jääty tsekkaamaan naistenpuolen näkymät. :-P
Vierailija kirjoitti:
Eilettäin olin 5 ja 4 v lasten kanssa paikallisessa uimahallissa. Höyrysaunaan tuli muutama yläkouluikäinen poika uikkarit päällä. Ne vähän jahkas siinä sen näkösenä että jotaki on mielessä. (Tytärkin kysyi multa kovaan ääneen että isi miksi pojilla on uikkarit vaikka ei sais :D) No lähettiin sitte lasten kanssa käymään vielä toisessa saunassa ja sitte tultiin suihkuun. Siinä suihkutellessa näin että pojat tuli höyrysaunasta uikkarit pullottaen. Oli vissii jääty tsekkaamaan naistenpuolen näkymät. :-P
Miksi sinä katselet tuon ikäisten poikien etumuksia?
Nainen oli uima-altaassa kokouimapuvussa, joka oli täysin läpinäkyvä. Ei voinut olla mikään vahinko vaan siis sellainen ihan tarkoituksella läpinäkyvä. Seisoskeli altaan päässä mutta en kehdannut katsella. Mitä lienee hakenut.
Pue aina ensin happinaamari omalle naamalle, sitten auta muita-menetelmä sopii myös uikkareihin ja uimahalleihin 😁😁😁