Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1041/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus nuoren naisen jonka molemmat käsivarret ja reidet olivat aivan täynnä viiltelyarpia. Enemmänkin kyllä surullista kuin outoa :( Mitähän on pitänyt tapahtua jotta tuollaiset saa aikaan..

Mee kysymään demi.fi , siellä on paljon viiltelijöitä

Vierailija
1042/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpauimaradalla miesuimari sylki klimppejä veteen hengästyneenä uintinsa perään.

Siis miten totaalisen typerä täytyy olla, että luulee muiden haluavan uida räkäklimppisessä vedessä? Helvetin tupakoitsijat, pysykää poissa uima-altaista jos ette osaa olla räkimättä.

Jos se oli oikeesti kilpauimari niin tuskin tupakoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei olisi kannattanut lukea syödessään. :(

Vierailija
1044/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävin tapaus: Parikymppinen nainen tuli altailta kovalla kiireellä pesutiloihin. Huomattuaan vessan olevan varattu, meni lattiakaivon kohdalle, laski uimahousut ja alkoi kusemaan siihen! Eikä edes lopettanut vaikka hämmentyneenä kielsin.

Vierailija
1045/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miesten saunassa (olen mies ) ja sinne tuli 2 naista! Siis miesten saunaan kamoon

Ja miehet oli alasti tietenki ja naiset vaa oli uikkareil siel

🤣

Vierailija
1046/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Amsterdamissa useamman vuoden. Siellä en käynyt uimahallissa, mutta kävin paikallisessa kylpylässä aina muutamia kertoja vuodessa. Oli outoa kun tyyliin 95% asiakkaista oli aina ajellut kaikki karvat pois alapäästä. Niin vanhat kuin nuoret. Eihän sheivaus itsessään ole outoa, mutta kun kenelläkään ei ollut karvoja niin tuli outo fiilis aluksi. Sitten siihen tottui. 

Tää kuulostaa asialliselta menolta näin miehenä. Olisipa Suomessakin samanlainen kulttuuri.

Kuuluitko itse niihin karvattomiin vai olitko vähemmistön edustaja?

Vierailija
1047/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc-passilla ei päästetty jonon ohitse.

Vierailija
1048/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa, mitä olen itse nähnyt viime aikoina oli äiti lapsien ja eväiden kanssa uimahallin saunassa. 

Ymmärrän hyvin, että eväät voidaan syödä pukuhuoneessa, mutta banaanin haju lämpimässä saunassa, voiko olla ällöttävämpää. Inhoan muutenkin ylikypsää banaania. Ihmetytti todellakin. 

Vierailija
1049/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romaninaiset uivat pitkissä hameissa ja pitkähihaisissa paidoissa... Poikien uiminen shortseissa on kielletty, mutta noille ei menty sanomaan mitään...

Paskapuhetta. Voin kertoa että pitkässä hameessa uiminen on fyysisesti mahdotonta.

Singaporessa käydessäni sellainen pitkä musta mekko oli melko yleinen uima-asu hotellin uima-altaassa. Tiedä sitten voiko sitä altaassa oleilua uimiseksi sanoa.

Vierailija
1050/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon kirjoitti:

Nuorilla uimaritytöillä ne inhottavat `perseuikkarit` jotka paljastaa pakarat. Iljettävän näköistä!

Kuuman näköistä ;) :p

Ai jotkut 15-vuotiaat kuuman näköisiä kun eivät tajua että melkein p-reikä näkyy ja setämiehet tuijottaa... Hyi helv....

Vierailija
1051/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävin tapaus: Parikymppinen nainen tuli altailta kovalla kiireellä pesutiloihin. Huomattuaan vessan olevan varattu, meni lattiakaivon kohdalle, laski uimahousut ja alkoi kusemaan siihen! Eikä edes lopettanut vaikka hämmentyneenä kielsin.

Sillä oli varmaan tosi kova hätä. Olisko ollut parempi, jos olis kussut altaaseen? Meni sentään lattiakaivon kohdalle.

Vierailija
1052/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Amsterdamissa useamman vuoden. Siellä en käynyt uimahallissa, mutta kävin paikallisessa kylpylässä aina muutamia kertoja vuodessa. Oli outoa kun tyyliin 95% asiakkaista oli aina ajellut kaikki karvat pois alapäästä. Niin vanhat kuin nuoret. Eihän sheivaus itsessään ole outoa, mutta kun kenelläkään ei ollut karvoja niin tuli outo fiilis aluksi. Sitten siihen tottui. 

Tää kuulostaa asialliselta menolta näin miehenä. Olisipa Suomessakin samanlainen kulttuuri.

Kuuluitko itse niihin karvattomiin vai olitko vähemmistön edustaja?

En kuulunut. Yli kolmikymppisenä sitä uskalsi jo olla saunoissa ihan oman puskansa kanssa. 

Vierailija
1053/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hiljaisessa hallissa saunaan, jossa oli lisäkseni vain yksi mies. Rentouduin lauteilla silmät kiinni. Jossain vaiheessa huomasin, että tuo isohkon saunan toisella puolella oleva tyyppi harrasti omaa kivaa keppi tanassa. Lopulta heitti lastit vatsalleen ja hetken kuluttua poistui suihkuun.

En tiedä tykkäsikö siitä, että joku näkee vai huomasiko vain rauhallisen tilaisuuden paineiden purulle tyhjässä saunassa. Erikoinen tapaus kuitenkin.

Vierailija
1054/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen vielä toinenkin vastaava tapaus vuosien takaa. Suihkuhuone oli lähes tyhjä ja muutaman suihkun päässä nuorehko mies vemputteli rauhassa menemään. Ei tuntunut läsnäoloni yhtään haittaavan. Ihan loppuun asti hoiteli homman ja lähti sitten saunaan.

Omasta mielestä vähän hämmentäviä nämä tällaiset puuhat.

Vierailija
1055/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seo tämä sukupuolinen tasa-arvo tässäkin. Se on maailmanloppu, jos mies menee naisten puolelle ja porttikiellot, mutta toisten päin ei mitään. Siivoojat hyökkää saunaa siivoomaan kesken saunomisen ja sitten tulee kasa kolmasluokkalaisia poikia joita kaitsee 2 alle 30v naista pesytymään oikein. Kyllä se rupee miestäkin ahistamaan ellei ole sitten 50v ukko joka nauttii itsensä paljastelusta.

Hyvänen aika, kyllä siivoojan ammatti on vapaa miehillekin, sen kun haette miesten puolelle siivoojaksi. Naisia naisten puolelle siivoojina onkin riittävästi.

Niin. Kai siellä miesten puolella olisi miessiivooja, jos sellaisia olisi (tarpeeksi) olemassa. Aika harva siivooja on mies. Senkun alatte hakemaan alalle, varmaan töitä riittäisi.

OT: Meidän kuntosalilla muuten lukee naisten pukkarin ovessa, että mieshenkilökunta saattaa tulla siivoamaan. Oisinko kerran tai pari nähnyt tän miehen, ja kertaakaan se ei oo osunut pukkariin samaan aikaan kuin minä, vuosia oon jo ko. salilla käynyt.

Vierailija
1056/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin mitä minä olen nähnyt, oli pullea mummeli suihkussa. Siis ei itse mummossa ollut mitään vikaa, mutta se että hän kumartui hieromaan sääriään/nilkkojaan, ahteri minua kohti, juuri sillä hetkellä kun minä satuin vilkaisemaan sinne päin. Mummosta näkyi vaan jalat ja piiiiiiitkä tummanpuhuva vako.

Teki mieli raapia silmät päästäni.. :D

Tällaiset jutut ovat haushaa hihittelyä, mutta ei oikeasti tällaisesta kannata olla nolostunut. Ihan sama vaikka karvatkin lehottaa.

Vierailija
1057/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.04.2010 klo 17:09"]

ja siellä oli noin kolmekymppinen hoikka nainen konttausasennossa pää lauteilla eli siis siis persauspystyssä ottamassa löylyä. Oli hänellä ystäväkin mukana, mutta hän istui ja venäjää puhuivat.

APUA EN VOI LOPETTAA NAURAMISTA!!! :D:D:D:D

Ovat enempi sinut alastomuuden suhteen kuin suomalaiset.

Vierailija
1058/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 8 vuotiaan pojan hieromassa pippeliään naisten puolella olevassa saunassa ja samalla tiirailen naisten tissejä.

Taisi tuo tissien tiirailu olla keksittyä, jotta tarinasta tulisi parempi. Lapset räpläävät vehkeitään ihan viattomastikin.

Vierailija
1059/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies istui veden alla pitäen kiinni siitä käden sijasta joka tarkoitettu pinnalla pysymiseen, eikä veden alla pysyttelyyn.

Olin tuolloin lapsi ja ajattelin että ehkä kuvitteli sen olevan joku suomalaisten hullujen keksintö ja päätti kokeilla..

Vierailija
1060/2389 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ällöttävintä on se että monet mielummin pissii altaaseen, kuin edes yriitäisivät päästä vessaan.

Tuo nainen kun ei päässyt, niin lorotteli mielummin sinne lattiakaivoon, kuin olisi kaikessa rauhassa pissannut altaaseen jossa muut ui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi