Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Olin pesuhuoneessa pukemassa uikkareita päälleni kun yhtäkkiä kuului kamala pamahdus ja syrjäsilmällä näin kun saunan lasinen ovi romahti lattialle. Ovea avaamassa ollut nainen seisoi siinä lasisilpun keskellä noin metrin mittainen ovenkahva kädessään. Hän ei ollut ainoa joka siinä punaiseksi värjäytyvässä silpussa seisoi. Joku käski mut menemään auttamaan kun mulla oli tossut jalassa mutta ne olisivat uponneet silppuun ja olisin itsekin loukannut jalkani. Sanoin saunassa oleville etteivät liiku YHTÄÄN ettei tule lisävaurioita jalkoihin ja juoksin hakemaan valvojia. He olivat miehiä ja miettivät voivatko tulla sinne naisten puolelle. Sanoin että nyt on pakko ja hätätilanne. Otimme toisesta saunasta laudepuut ja joku toi kuramaton. Näillä saatiin silta lasisilpun yli. Kannoimme sitten noin 5-6 lasta valvojienkoppiin ja luulen että ainakin ovea avannut nainen joutui menemään tikattavaksi.
Vähän oli tärinä päällä tuon tapahtuman jälkeen. Saunaan tuli myöhemmin toisenlainen ovi jossa on vain pieni ikkuna.
Aika vähän olen nähnyt outoja asioita uimahalleissa vaikka käytännössä asuin nuoruuteni hallissa kun harrastin kilpauintia ja harkat melkein joka päivä. Nykyäänkin käyn paljon uimassa.
Pahin mitä minä olen nähnyt, oli pullea mummeli suihkussa. Siis ei itse mummossa ollut mitään vikaa, mutta se että hän kumartui hieromaan sääriään/nilkkojaan, ahteri minua kohti, juuri sillä hetkellä kun minä satuin vilkaisemaan sinne päin. Mummosta näkyi vaan jalat ja piiiiiiitkä tummanpuhuva vako.
Teki mieli raapia silmät päästäni.. :D
ja jokaisella reissulla näin pareja jotka suurinpiirtein nai toisiaan. Sitten me lapset myös sukelleltiin uimalasit päässä, ja koska vesi oli kirkasta näki kun jotkut naiset kouri miestensä munia muka "salaa" veden alla tms. :D Olihan se aika järkkyä kun miettii jälkeen päin että tuommoista tuli nähtyä jo ihan pikkulapsena tahtomattaan.
ihmisten nähden? Tosi outo tapa yleiset uimahallit ja saunat. :S
Ymmärsinkö, että normaalisti myös pillukarvat pitäisi kädellä erikseen peittää?
Eikö se ole ihan siinä käytöksen kultaisessa kirjassakin, että esiintyessään alasti muiden edessä tulee pitää oikeaa kättä häpyalueen edessä ja vasenta takapuolen edessä. Jotain häpyä sentään!
Eräs nainen käveli uimahallin saunassa rentona, ei peitellyt yhtään runsaita häpykarvojaan. Mutta hän ei ollut pyyhkinyt pimpuliaan hyvin; häpykarvoissa roikkui piiiiiiiiiitkä valkovuotoklimppi! Pelkäsin että hän menee saunaan ja pilaa lauteet. Tai menee liottamaan valkovuotonsa veteen!
Oudointa mitä olen uimahallissa nähnyt oli se kun sellainen vanha (ehkä jotain 70v.) nainen tunki korviinsa sinitarraa. Pukuhuoneessa kaivoi laukustaan sellaisen tavallisen sinitarralevy paketin ja tunki molempiin korviinsa pallerot sitä. Huomatessaan ihmisten oudoksuvan katseen mummo totesi, että on liian vanha hyppimään yhdellä jalalla jotta saisi veden korvista pois, joten on helpompi suojata korvat sinitarralla kuin varoa kokoajan uidessa veden menemistä korviin. Olen minäkin nähnyt karvaisia pimperoita ja miehiä stringeissä, mutta en laske sitä mitenkään oudoksi, ennemmin ällöttäväksi.
Legendaarisessa Serenassa laskin lapsena vesiliukumäkeä pää edellä. No, mäen alapäässä oli keski-ikäinen, ilmeisesti maistissa oleva slaavipariskunta kiehnäämässä toisiaan vasten. Tädillä oli aika isot ryntäät ja laskin sitten pää edellä hänen tissivakoonsa.
Pelkäsin tukehtuvani.
mä raavin itteäni aina saunassa. raapii ne muutkin. mutta tää siis on paheksuttavaa toimintaa?
Eräs nainen käveli uimahallin saunassa rentona, ei peitellyt yhtään runsaita häpykarvojaan. Mutta hän ei ollut pyyhkinyt pimpuliaan hyvin; häpykarvoissa roikkui piiiiiiiiiitkä valkovuotoklimppi! Pelkäsin että hän menee saunaan ja pilaa lauteet. Tai menee liottamaan valkovuotonsa veteen!
Ymmärsinkö, että normaalisti myös pillukarvat pitäisi kädellä erikseen peittää?
kotimaisessa kylpylässä näin kerran kun aikuinen mies paskansi veteen. Sukeltelin oikein paremmin nähdäkseni mitä tapahtuu. Joi muka drinkkiä altaan reunalla, tai se lasi oli siinä vierssä, mutta näpläsi housut alas veden alla ja paskansi pökäleen veteen. Hyi hitto!
vauvan 5kk ja 2v kanssa uimahallissa, kun altaseen astui mies jolla vasen jalka sääri ihan punainen ja osasta kohtaa auki. varmaan ruusu tms..meiltä loppui uikminen
naisten suihkutiloissa. Poika vaikutti ihan normaalilta, ihmetytti kyllä että noin iso poika oli vielä naisten puolella.
Oma lapseni on kuusi vuotias, mutta todella isokokoinen ja kyllä, hän tulee vielä kanssani naisten puolelle.
Meidän kunnassa koulusta tuli suositus, ettei koululaisia enää vietäisi "väärälle" puolelle. Olisi noloa jos lapsi siellä törmäisi vastakkaisen sukupuolen luokkakaveriin alasti.
Luin koko ketjun ja päätin, että en enää koskaan mene uimahalliin. Edellisestä kerrasta on kauan aikaa ja tämä oli hyvä muistutus siitä, miksi en koskaan viihtynyt siellä. Liikaa alastomia vieraita ihmisiä ja ylläreitä...
kotimaisessa kylpylässä näin kerran kun aikuinen mies paskansi veteen. Sukeltelin oikein paremmin nähdäkseni mitä tapahtuu. Joi muka drinkkiä altaan reunalla, tai se lasi oli siinä vierssä, mutta näpläsi housut alas veden alla ja paskansi pökäleen veteen. Hyi hitto!
Oisit nyt vaan äkkiä kiivennyt ylös siitä paska-altaasta!
viime lauantaina:
vanhalla mummolla oli valtava pinkeä maha kuin olisi raskaana ja pikku pikku mustat bikinit :)
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
En o ns nähny mitään erikoista mutta tän ketjun jälkeen en kyllä uimaan enää halliin mee yä :/ ainoo mikä ihmeyttää on se että ihmeen vähän porukkaa on yllätetty hässimästä hallista...
tapahtui kouvolan uimahallissa, jossa kuntosalilta oli käynti suoraan pesuhuoneisiin. törmäsin vaan sisään ja heti kohta tajusin, että olisi pitänyt mennä siitä ovesta kerrosta ylempää :D. eipä siinä paljon tullut ympärille katseltua, mutta sen ehdin huomata että pesuhuoneessa oli monta hämmästyneen näköistä miestä. itse olin pukeissa..