Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
61/2389 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)

Tilanteesta on tosi paljon aikaa. Kyseessä oli inhimillinen unohdus. Joku uimahallin asiakas juoksi äkkiä naisen luokse ja sanoi uikkareiden unohtuneen... voi juku kun harmitti naisen puolesta...

Vierailija
62/2389 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen uimahallissa joku nainen istu saunassa alasti hajareisin jonku toisen naisen päällä ja hieroi tätä jollain öljykintaalla joka paikasta, eikä lopettaneet vaikka saunassa tuli ahdasta ja paikalle tuli lapsia ja kaikki toljotti operaatiota ihmeissään

Yksi tuntemani mies on käynyt pikkuhousuissansa Mäkelänrinteellä uimassa, ottanut uima-altaaseen päästyään ne pöksyt pois ja laittanut mytyssä reunalle, uiskennellut alasti aikansa ja sitten kiskonut ne housut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2389 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nainen seisoskeli suihkussa ja sen peräpäästä alkoi kuului törähdys ja alkoi valua ällöttävää ripulia! sitä vaan valui ja valui ja nainen näytti hätääntyneeltä ja koitti suihkutella kakkaa pois ja juoksi sitten vessaan ja jätti hirveän ripulivanan lattiaan. YÖK se haju!

Vierailija
64/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui lastenaltaassa jalat suorana ja sen pöksyistä pulpahteli vähän väliä kuplia.

Vierailija
65/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!

Eipä tee enää uimahalliin mieli! :(

Vierailija
67/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan heillä tavallistakin meikata ja laittaa itseään ennen uimaan menoa??!

Vierailija
68/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä niillä taistelunorsuilla on kärsätkin

Repesin.

Vierailija
69/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!!

Vierailija
70/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole nähnyt kuin joskus reilu 10 vuotiaana näitä kyylääviä setiä, jotka vain oleskelevat altaassa ja kyyläävät uimalaseillaan tyttöjä.

Vierailija
71/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää. hahahahah!!! aivan paras!

taisin nähdä saman...

Vierailija
72/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mennyt kysymään perusteluja, jos kerran poikien sortseissa uimisesta olisi naristu.

Vierailija
73/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin Englannissa health clubilla eli vähän niin kuin Elixia, Uinnin jälkeen menin suihkuun ja vieressäni seisoi alushousut jalassa Afrikkalinen herrasmies, joka sitten päätti kusta tirauttaa alkkareiden läpi siinä suihkussa. No ei siinä mitään, mutta kun suihkuilla oli yhteinen kaivo, joka sattui olemaan minun kohdallani, joten siinä minä aluksi seisoin keskellä keltaista kusta kunnes tajusin, että WTF!

Vierailija
74/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimassa enkä ikinä ole päässyt siitä yhdestä tädistä yli joka oli siellä kännissä. Kyseessä siis n.30v nainen joka lauloi saunassa jotain oopperaa, haukkui kaikkia ja oli vihainen kun joku 'rooli' oli mennyt ohi. Sitä naista ei edes haettu altaasta pois vaikkei pinnalla tahtonut pysyä. Voin sanoa, että kyllä pelotti.

Näin aikuisena olen nähnyt paljon vanhoilla miehillä stringejä! :D

Jokunen vuosi sitten yhdellä n. 18v tytöllä oli sellaiset pikkupikkulappubikinit. Siis todella pienet. Aina kun ui metrinkin, laput siirtyivät tissien päältä pois paljastaen tissit kokonaan. Aina tyttö ne takaisin asetteli ja jatkoi uimistaan. Jos jollakulla oli ne uimalasit ni mahtoi olla näkymät.

Vierailija
75/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kauhistellaan kun jotkut ajelee karvojaan suihkussa (mikä siinä on niin kauheaa muuten?), mutta tää englantilaismimmi ajeli karvojaan saunan lauteilla! Yliopistolla oli siis uimahalli jossa oli saunakin ja kävin siellä usein. Meinasin oikeasti oksentaa kun se ravisteli niitä karvatuppoja sinne lauteille.

Yksi yököttävä juttu kävi meidän omassa perheessä. Meidän 4-vuotiaalla on oksennusrefleksi herkässä. Hän sukelteli, mutta vettä menikin hengitykseen ja se laukaisi refleksin :( Sain just vetästyä tytön siihen altaan reunalle, kun lounas tuli siihen. Olen pahoillani...

Kaikkea on tullut nähtyä, kun käyn paljon uimassa.

Vierailija
76/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut vilauttamaan, kun 1-v vauvauimari karkasi suihkusta altaalle. Ei siinä ehtinyt pyyhettä hakemaan. Sori vaan kaikille silminnäkijöille.

Mua henk.koht ällöttää ne, jotka vetää uikkarit päälle jo pukuhuoneessa ja menee sitten uikkarin kanssa suihkuun. Aika usein ne on ns. ulkomaalaistaustaisia. Idea kai olisi pestä alakerta ilman uikkaria.

Samoin mua ällöttää sellaiset, jotka menee kuivilla hiuksilla uimaan ja liottaa päänahkamähnänsä siihen samaan veteen johon mun lapset puhaltelee ilmakuplia. Meikkinaamat on myös aika käsittämättömiä ja etenkin vesijuoksua harrastavat parfyymieukot, joiden käry leviää radan toiseen päähän asti.

Vierailija
77/2389 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidin aika outona sitä, että homot harrastavat seksiä Yrjönkadun uimahallissa ja haukkuvat henkilökuntaa Räsäsen siskoiksi, kun asiasta kehdataan mainita heille.

Ei se homous nyt mihin tahansa oikeuta.

Vierailija
78/2389 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uidessani rataa huomasin viereisellä radalla miehen uimalasit päässä joka sukelsi aina pinnan alle kun nainen ui vastaan. Muuten uimalaseista huolimatta pää pinnalla. Ennen saunaan lähtöä sitten viimeisen kerran vastaantullessa sukelsin itsekin, otin todella vittumaisen ilmeen naamalle ja näytin molemmin käsin keskisormea tyypille. Toivottavasti otti opikseen.

Enää en pysty käymään uimassa halleissa kun olen lukenut näitä uimahallijuttuja av:llä.

Vierailija
79/2389 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua henk.koht ällöttää ne, jotka vetää uikkarit päälle jo pukuhuoneessa ja menee sitten uikkarin kanssa suihkuun. Aika usein ne on ns. ulkomaalaistaustaisia. Idea kai olisi pestä alakerta ilman uikkaria.

(kävin ennen tosi paljon uimassa, ja nimenomaan aamupäivisin, kun paikalla oli myös koululuokkia) nämä uikkarit päällä suihkussa käyvät ovat usein ms. suomalaisia teinejä.

Vierailija
80/2389 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kävin ennen tosi paljon uimassa, ja nimenomaan aamupäivisin, kun paikalla oli myös koululuokkia) nämä uikkarit päällä suihkussa käyvät ovat usein ms. suomalaisia teinejä.

Jep, teinejä myös ja ihan ehtoja suomalaisia sellaisia. Ei ollut tarkoitus syyllistää vaan ulkomaalaisia. Toisaalta ymmärrän ulkomaalaisten "häveliäisyyttä", kun ei ihan joka maassa ole samanlaista ilkosillaan saunomis- ja suihkuttelukulttuuria kuin Suomessa.

t. 126