Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
141/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ikuisesti jäänyt verkkokalvolle nainen joka opetti lastenaltaassa lapsia uimaan. Vesi ylettyi naista haaroihin. Veden rajalla huljui sitten iloisesti uikkareista tursuava musta häpykarvoitus. Minä tietenkin tuijotin kun en ollut koskaan sellaista nähnyt siinä tilanteessa. olin alle kouluikäinen ja muistan sen kauheuden ikuisesti. Miten sitä osasikin jo silloin pitää ällöttävänä.

Minulla on ollut lasit jo kakkosluokasta asti ja uimahallissa oli hiukan vaikeuksia nähdä. Kerran menin vahingossa miesten pukuhuoneeseen. Tosi noloa. Olen monesti sen jälkeen meinannut toistaa virheeni, mutta tajunnut aina ajoissa.

Kerran joku tyyppi avasi täysillä höyrysaunan oven ja karjaisi "heippa kaikille" ja löi saunan oven takaisin kiinni. Ei siis tullut sisään. Jäi vähän WTF -fiilis.

Vierailija
142/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran uimahallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mummo oli kerran vesijuoksemassa: vyö oli laitettu tosi kummallisesti. Se oli ensinnäkin ylösalaisin sekä väärinpäin kiinni: vyö ei kiertynyt vyötärön ympärille vaan soljet oli kiinni ja itse vyö oli suorana kuin siivet selässsä. Vyö vielä nousi tosi ylös kainaloihin ja rinnat roikkuivat liian ison uimapuvun ulkopuolella. Oli hieman hankalan näköistä vesijuoksu ja olinkin jo menossa opastamaan mutta mies veti mut uimapuvun olkaimista takaisin.

Vierailija
144/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2012 klo 02:02"]

Oikeastaan pervointa on, että joku kyylää altaassa veden alla ihmisten takapuolia. Hyi!

[/quote]

Minua on varhaisteini-iässä kourittu uimalassa veden alta. Olin vedessä altaan reunalla ja yhtä'äkkiä vain tunsin hiplaavat kädet vartalollani ja näin sukeltavan hahmon. Se taisi kuitenkin olla joku utelias poika eikä vanha pervo ukko, mutta ei silti kivaa.

Vierailija
145/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimapöksyistäroikkui vessapaperia

Vierailija
146/2389 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
147/2389 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt jaksa lukea kaikkia läpi,kun en ole varma,oonko joskus jo tänne nämä laittanut..mutta tässä tulee..

Nuorena likkana 10-12v näin Itiksen uimahallissa yhden miehen jumppaavan matalassa altaassa jalkoja vuoron perään heiluttaen ees taas ja söi korva vaikkuansa siinä samalla. Samassa paikassa 10-12 vuotiaana poreammeessa, joku mies vieressä ehdotteli seksiä.

Yksi mies tuli miesten pukkarin puolelta uimahalliin kaikki tavarat roikkuen pikku uikkareiden ulkopuolella. Yksi muukin pervo siellä jahtasi meitä lapsia.

En oikeastaan yhtään ihmettele tuollaisten jälkeen,kun en ole melkein 20 vuoteen käynyt uimahalleissa.

Vierailija
148/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nainen piteli koko ajan pimpistään kiinni. kuin se voisi pudota.

Vierailija
149/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:36"]

Kaksi kehitysvammaista ristipissillä.Toisella alkoi seisomaan siinä kustessa ja nauraa kihertäessä.

[/quote]

Miten menee ristipissi ja oliko ne eri sukupuolta vai samaa?

Vierailija
150/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuimpa törmäämään joskus altaassa kakkaan, joka matkusteli altaan pohjalla.

Vierailija
151/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä nuori pariskunta istui sylikkäin porealtaassa. Homma ei mitenkään oudon oloista ollut kun lähdin käymään vessassa, mutta kun tulin takaisin, näin jo kaukaa, että tyttö hytkyy ylösalas altaassa. Juuri kun tulin altaan luo ja näin lähempää, että naitiinhan siinä, tuli valvoja olkani takaa huutamaan parille, että heti pois altaasta ja että porttikieltoa tulee. Pariskunta nousi pikapikaa altaasta, itse asiassa niin pikaiseti, ettei mies ehtinyt vetää uikkareita kunnolla seisokin eteen vaan se oli uikkarin raosta ojossa kaiken kansan nähtävillä kun mies miesten puolelle kiiruhti. Tuskin olivat ihan heti tervetulleita uudelleen siihen paikkaan.

Vierailija
152/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2010 klo 20:24"]

[/quote]

Taidathan sinäkin syödä jukisesti! Kyllä on kumma, jos vauvan syömisessä näkee jotain irstasta tai seksuaalista. Varsinkin, jos rinta on piilossa..

Vierailija
153/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, miten kuvottavaa lukea näitä. Mulla jäi kyllä kesken, rupesi yrjöttämään. Ei kyllä ruoka maistu enään tänään. Mä meen paskahuoneeseen laatalle!

Vierailija
154/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jollaki nuorella pojalla riippui toinen kives ulkona housuista eikä tämä itse sitä huomannut

Vierailija
155/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin vanhalla kehitysvammaisella pieni surkastunut kalu seisoi täyttä päätä

Vierailija
156/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käy uimassa uimahallissa, onneksi!

Vierailija
157/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön uimahallissa Helsingissä miesten puolella pienikokoinen tyyppi esitteli puolikovaa kaluaan koko muulle väelle. Saippuioi ja pesi sitä huolellisesti suihkussa minuuttitolkulla. Oli kyllä suurin kulli minkä olen koskaan nähnyt. Eli periaatteessa kelpasi esitellä. Mutta julkisesti uimahallin suihkutiloissa... ei oikein kivaa.

Vierailija
158/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa toki syödä samalla kuin lukee tätä, IMO.

Vierailija
159/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
160/2389 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

lisää stooreja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi