Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Onneksi en näe ilman silmälaseja metriä pidemmälle, niin jäi uimahallin vakikäyjänä ja ysärilapsena runkkarit ja itsensäpaljastajat ilmeisesti huomaamatta.
Nykyisessä asuinmaassani uimahalleissa, ulkoaltaissa ja kylpylöissä on uimahattupakko. Ihan joka paikassa.
Koomisen ja oudon tästä asiasta tekee se, että paikalliset miehet ja jotkut naisetkin ovat todella karvaisia. 2 millin sänki päässä pitää peittää, mutta rinta-, selkä-, käsivarsi- ja jalkakarvat huljuvat nätisti vedessä. Eikä kukaan minua ja perhettäni lukuunottamatta peseydy ennen uimista.
En tosiaan ymmärrä tätä hiuskammoa yhtään ja inhoan uimahatun käyttöä sydämeni pohjasta, laukaisee migreenin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Hahah löysin tän aika vanhan ketjun ja upitan, koska haluan kuulla lisää!
Upitan? Nyt mä olen kuullut kaiken...
Tää ketju on parasta viihdettä IKINÄ! Aioin todellakin ryhtyä kyykkyvatkaamaan. Hyvinkään uimalassa tavataan! :)
Nuori kaunis laitettu nainen pyllisteli pukkarissa edessäni kun kaiveli toilettilaukkuaan, ja en olisi muuten kiinnittänyt tähän mitään huomiota, mutta....sillä oli ihan kauhea kakkaraita alaselässä/pebassa! Ei ilmeisesti ollut kuullut vessapaperista. 😂 Kontrasti oli huvittava, koska nainen oli muuten tosi laitettu ja siistin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuori kaunis laitettu nainen pyllisteli pukkarissa edessäni kun kaiveli toilettilaukkuaan, ja en olisi muuten kiinnittänyt tähän mitään huomiota, mutta....sillä oli ihan kauhea kakkaraita alaselässä/pebassa! Ei ilmeisesti ollut kuullut vessapaperista. 😂 Kontrasti oli huvittava, koska nainen oli muuten tosi laitettu ja siistin näköinen.
Tiedän kuvausta vastaavan ihmisen, jolla on tuollainen TATUOINTI.
Ja kyllä, olen tosissani. En tiedä miksi on juuri tuon tatuoinnin ottamiseen päätynyt, enkä ehkä haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan astellessaan, liukastui, kellahti selälleen ja siinä makasi oven välissä pitkän aikaa, lauteilla olevat kurkistelivat karvaisen toosan väliä, pieruakin siltä tuli...olipa kuitenkin tuhdimpi nainen eikä käynyt pahemmin
Toi pieru-kohta meni överiksi. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuvausta vastaavan ihmisen, jolla on tuollainen TATUOINTI.
Ja kyllä, olen tosissani. En tiedä miksi on juuri tuon tatuoinnin ottamiseen päätynyt, enkä ehkä haluakaan.
No tämä ei kyllä ihan varmasti ollut tatuointi!
Käyn pari kertaa viikossa toivottavasti ei nähdä ikinä
No mitäs sukupuolierottelua tää on?!
Miesvainainen kirjoitti:
Millä tavalla tämä on sukupuolierottelua? Mistä edes puhut?
Itse olen pystynyt olemaan kaksi minuuttia kylmä-altaassa, joka +5 astetta, eli yli 15sec pystyy olemaan helpostikin ilman, että on mikään erikoistunut avantouimari. T: 13-v tyttö.
Unohtui lainata kommentti, en enää muista mikä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Miesvainainen kirjoitti:
Millä tavalla tämä on sukupuolierottelua? Mistä edes puhut?
Unohtu lainata se kommentti, en enää muista mikä nro oli. Ps. Unohtui äskenkin, en oo hyvä käyttämään tätä.
Vierailija kirjoitti:
Menin viime viikolla uimisen jälkeen saunaan. Saunassa joku vanhempi nainen tuli istumaan ihan mun viereen, mietin että ehkä hän haluaa heittää löylyä kun se vesiastia oli siinä mun jaloissa että siks se tuli siihen vaikka tilaa oli. Juteltiin siinä jotain tavallista, töistä jne, ihan hauska keskustelu. Sanoin sitten että pakko mennä kun mulla on niin kuuma, hyvää jatkoa.
Menin sitten suihkuun ja yhtäkkiä tää nainen ilmestyy taas mun vierelle ja kysyy, mikä mun horoskooppimerkki on. Hassu kysymys, mutta vastasin että kalat. Hän alkaa sitten selittää miten sen huomaa musta kun olen niin tasapainonen (eihän se mua tunne?) ja että hänen kaikki parhaat ystävät on kaloja, itse hän on skorpioni ja siksi vesielementit (eiks skorpionit elä maalla?) tulee hyvin toimeen. Ok, eipä siinä mitään. Toivottelee mulle taas hyviä jatkoja. Mutta SITTEN: akka tarttui mua käsivarresta kiinni ja alkoi kehumaan mun ''upeaa vartaloa''. Oli aivan todella kiusallista ja ahdistavaa olla siinä tutkivan katseen alla suihkussa... Sitten se alkaa kyselemään että miten oon niin hyvässä kunnossa, ja koitin selitellä että eikös kaikki nuoret ihmiset yleensä oo (oon 21) ja se jatko vänkäämistä että ei kaikki näytä niin hyvältä. Hrrrr, kuka kommentoi tuntemattoman alastonta vartaloa suihkussa? Tuli kiire lähteä uimahallista helvettiin.
Skorpionihan on horoskooppimerkeistä se seksuaalisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin viime viikolla uimisen jälkeen saunaan. Saunassa joku vanhempi nainen tuli istumaan ihan mun viereen, mietin että ehkä hän haluaa heittää löylyä kun se vesiastia oli siinä mun jaloissa että siks se tuli siihen vaikka tilaa oli. Juteltiin siinä jotain tavallista, töistä jne, ihan hauska keskustelu. Sanoin sitten että pakko mennä kun mulla on niin kuuma, hyvää jatkoa.
Menin sitten suihkuun ja yhtäkkiä tää nainen ilmestyy taas mun vierelle ja kysyy, mikä mun horoskooppimerkki on. Hassu kysymys, mutta vastasin että kalat. Hän alkaa sitten selittää miten sen huomaa musta kun olen niin tasapainonen (eihän se mua tunne?) ja että hänen kaikki parhaat ystävät on kaloja, itse hän on skorpioni ja siksi vesielementit (eiks skorpionit elä maalla?) tulee hyvin toimeen. Ok, eipä siinä mitään. Toivottelee mulle taas hyviä jatkoja. Mutta SITTEN: akka tarttui mua käsivarresta kiinni ja alkoi kehumaan mun ''upeaa vartaloa''. Oli aivan todella kiusallista ja ahdistavaa olla siinä tutkivan katseen alla suihkussa... Sitten se alkaa kyselemään että miten oon niin hyvässä kunnossa, ja koitin selitellä että eikös kaikki nuoret ihmiset yleensä oo (oon 21) ja se jatko vänkäämistä että ei kaikki näytä niin hyvältä. Hrrrr, kuka kommentoi tuntemattoman alastonta vartaloa suihkussa? Tuli kiire lähteä uimahallista helvettiin.
Skorpionihan on horoskooppimerkeistä se seksuaalisin?
Josko tämä muija oli uimahallin lesboaalisin.
Olin kaverin kanssa aamu-uinnilla hallissa ja saunaan tuli yhtä aikaa luokallinen n. tokaluokkalaisia tyttöjä. Eräs näistä lähti suihkuun ja saunan ulkopuolella alkoi vetää jotain ihme tanssia ja hinkkasi samalla peppuaan saunan lasiovea vasten. Muilla tytöillä ja saunassa istuvilla mummoilla oli hauskaa :D
Käyn aika paljon Oulun Raatin uimahallissa, ja siellä silloin ennen remonttia kävi eräs jo vähän vanhempi pitkäpartainen mieshenkilö, joka lähes asusti siellä miestenpuolen saunassa. Hän oli lähes joka kerta siellä jos illalla tai päivällä kävin. Kun hän saunaan meni, niin alkoi kiivas löylynheitto, ja monet siinä vaiheessa jo lähtivät karkuun sieltä saunasta. Joskus hän ensin viskeli saunan seinille vettä, ja sitten aloitti kovan löylynlyönnin. Kerrankin kun siellä saunassa oli joku toinen mies, ja tämä kyseinen herra aloitti taas kovan löylyn viskomisen ankaran sihinän ja höyrynmuodostuksen saattelemana, niin kuulin kun se toinen mies toppuutteli, ja sanoi jotain että joo, rajoitahan jo. Kerran kuulin pukkarin puolella joidenkin miesten kommentoivan tästä miehestä, että hän se on tuonne saunaan syntynyt. Ja siltäjän se kyllä vaikuttikin. Että näin.
Uimahallissa oli sellainen laite jossa tulee vettä niskaan kun painaa nappia niin joku nainen meni siihen ja hänen vasen olkain lähti alas veden paineesta johtuen ja näin hänen paljaan tissinsä.
Seisoi koko loppu uimareissu.
Hahah löysin tän aika vanhan ketjun ja upitan, koska haluan kuulla lisää!