Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Oulun Edenissä menin porealtaaseen, pian huomasin kun vastapäässä istuva mies alkoi tuijottaa minua todella intensiivisesti ja runkkasi samalla. Nousin vauhdilla pois altaasta ja huomasin kun tämä toistui vielä usean naisihmisen kohdalla. Kaikenkaikkiaan tämä mies runkkasi siellä noin kolmen tunnin ajan. Uimavalvojat olivat tietoisia asiasta, mutta eivät tehneet mitään. Tästä on aikaa kolmisen vuotta, jos nyt kävisi samoin, sanoisin itse aika kipakasti asiasta, mutta silloin olin vielä niin ujo tyttönen etten uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen joutunut uimahallissa kuulemaan, kun lapsi huutaa henkensä hädässä minuuttikaupalla, äidin pestessä häntä väkisin suihkun alla. Vaikka kuinka lapsi olisi huutanut ja pyrkinyt pois, äiti vain reuhtoi hänet takaisin voimalla. - Ei ole täydellinen puhtaus sen arvoista, että kannattaisi käyttää väkivaltaa ja pilata lapselta uimahallikäynti. Iloinen kokemushan sen pitäisi olla koko perheelle. Voihan sen pesun sitten täydentää myöhemmin kotona.
Omat lapseni saivat pienestä pitäen pestä itsensä, heti kun halusivat. Eivät silti paljon sairastelleet.
Löylystä kannattaisi lapsi päästää pois heti kun hänen tulee liian kuuma. Lapsen pieni kroppa kuumenee vähemmästä kuin aikuisen.
Minä joudun tekemään noin viikottain , koska atoopikkotytön iholta on huuhdottava hiki pois eikä tykkää suihkusta yhtään. Monesti koettaa saunan jälkeen karata ilman pesua pukemaan ja naapurit varmasti miettivät, mitä ihmettä meillä tapahtuu! En nauti kirkuvan lapsen pesemisestä, mutta lapseen ei satu. Vesi saattaa rikkinäisiin kohtiin kirveltää, mutta sille ei voi mitään ..
No itselleni on tapahtunut seuraavaa: mutsin kanssa mentiin yhteiseen höyrysaunaan alasti. Kesti hetken aikaa että tajuttiin että voihan perkele täällä on miehiäkin, siitä vähin äänin takaisin suihkutiloihin ja nopeasti pukkariin. Joskus vuokrasin uikkarin ku oli jääny oma kotiin. Hyppäsin altaaseen ja kun nousin ylös niin huomasin että vuokrauikkari oli joltain -90 luvulta ja siitä näkyi läpi ihan kaikki!! Yritin mahdollisimman huomaamattomasti hiippailla takaisin pukuhuoneeseen, sain vaihdettua uikkarinkin uuteen.
Oi ihanaa!!!! Ketju on taas auki! Eilen se oli suljettu.
Kiitos!!!!
Saksassa kylpylässä on miehet ja naiset alasti sekaisin niin allastiloissa, saunoissa kuin suihkuissakin. Olin peseytymässä yksin varmaan 20 suihkun suihkutilassa, viereen tuli mies, ihan ookoon näköinen vielä, ja ihmettelin jo siinä vaiheessa että miksi se viereen änkeää kun muutkin suihkut oli tyhjiä, mutta en häveliäänä suomalaisena itsekään kehdannut siirtyä. Suihkuttelin siinä ihan rauhassa ja kun tapani mukaan olin viimeiseksi suihkutellut kylmällä ja lopetin suihkun, tunsin jotain lämmintä selässäni.
Tyyppi siis oli masturboinut ja heitti lastit mun selälle ihan kuin Uhrilampaissa.
Olin niin hämmentynyt etten osannut muuta kuin antaa sille litsarin naamalle, jonka jälkeen peseydyin (eri suihkussa) uudelleen. Sanaakaan ei vaihdettu, enkä edes ilmoittanut asiasta kenellekään.
Turha vissiin mainitakaan että en ole sen jälkeen Keski-Euroopan kylpylöihin jalallani astunut. Hyi hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
ja pikkuveljelle n. 10 v sitten Helsinginkadun uimahallissa...
Isä käy uimassa ja saunomassa 3-5 kertaa viikossa ja niitä on aina se tietty porukka äijiä siellä, pääasiassa ne saunoo ja istuu sit siinä altailla juttelemassa. Mun veli oli isän mukana, ikää broidilla vajaa 10 vuotta.
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa. Faija heitti tuon äijän perse-niska otteella pukuhuoneeseen, vahti että äijä puki vaatteet päälleen ja ohjasi sitten "ystävällisesti" herran ulos. Ikuinen porttikielto tälle sankarille annettiin myös. Huvittavaa oli että tää runkkari oli kokoajan kärissyt ja kiljunut että "ettekö te tiiä kuka minä olen, te ette voi heittää mua ulos täältä.."
Pikkuveli kertoi kauhistuneena tästä tapauksesta kotona, raukka kun muutenkin perheen kuopus ja pumpulissa kasvanut..
Nimi?
Vierailija kirjoitti:
No ei niinkään nähnyt, vaan kuullut. Saunassa eräs hieman yksinkertaisen oloinen nainen avautui, että hänet oli raiskattu edellisenä päivänä.
Oudoin mitä kuullut myös tässä:
Oltiin Ruotsissa Visbyssä vesipuistossa. Siellä raikasi Abba saunassa koväänisistä. Sauna oli sekasauna ja kaikilla uikkarit päällä. Oli kyllä outo olo siellä ruotsalaisten keskellä. Yksi seinä oli kokonaan lasia, ikään kuin näyteikkuna ulos.
Nainen pesi suihkussa alapäätään juuriharjalla. Kyllä sattui pelkkä nopea vilkaisukin itseäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käveli uimahallin suihkujen edessä. Sillä roikkuu alapäässä kolme nahkaruikaletta. Ei mitään muuta. Oliko se muka pimppi??? Ei karvojakaan, miten se kehtasi! Karvoilla voisi peittää tuon näyn...
1. Ei varmaan voinut tämä henkilö syntyessään valita millainen alapää sieltä tulee
2. Pakkoko sitä on toisten sukupuolielimiä tuijotella jos ällöttää?
Ei saa enää sanoa sukuPUOLIelimet. Niistä ei voi päätellä minkä sukupuolen niiden kantaja on valinnut.
Mies värjäsi tukkaansa. ? :D Istui siellä nä aineet päässä ja odotti, että vaikutusaika menisi umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin kun yksi mies vietti n. 5 min kylmäaltaassa jonka lämpötila on 4 astetta. Oli ihan kunnolla siellä, vain pää pinnan yläpuolella. Ei tää varmaan mikään maailman erikoisin juttu ole, mutta itse en ole koskaan nähnyt että kukaan olisi siellä 15 sekuntia pidempään.
Varmaan joku avantouimari. Yksi avannoissa viihtyvä kaveri valittaa aina, että toukokuussa järvien vedet ovat jo niin lämpimiä että niissä ei enää voi uida... :D
Kerran uimahallissa hiuksensa melkein valkoiseksi värjännyt nainen tummalla juurikasvulla tuli uima-altaalle ne blondit oikein hohtavat hiukset kuivina, pitkin hartioita, hyvin taidokkailla korkkiruuvimaisilla kiharoilla, runsaasti näytti olevan hiuslakkaakin, ja tosi voimakkaat meikit naamassa viimeisen päälle taidokkaasti, täysin kuiva uimapuku yllään. Hän oli juuri menossa veteen, kun uimavalvoja pysäytti hänet ja ohjasi suihkutiloihin.
Mummo, joka jynssäsi alapäätään toinen jalka tuolille nostettuna. Saippuoi ja vatkasi niin että roiskui ympäriinsä. Hyi helvetti!
Piper kirjoitti:
Kyllähän sitä uimahallissa käydessä tottuu näkemään kaikenikäisiä ja -muotoisia vartaloita -ja hyvä niin. Kiinnostus toisten vartaloita kohtaan on normaalia.. Voihan sitä kääntää katseensa, jos huomaa esim.mummelin alkavan riisuuntua tai pyllistellä :D Ei kenenkään silmät vahingossa toisen haaroväliin eksy, vaan kiinnostuksesta. Ällöttäviä asioita, kuten laastareita on aina ja karvoihin törmää kyllä joka kerta.. Inhottavinta on altaassa leijuvat irtohiukset.
Joka tapauksessa, kerran lapsena näin aivan tolkuttoman kauniin tytön, joka oli selvästi ulkomaista syntyperää. Hänellä oli kaunis tumma tukka alaselkään asti, ja katselin kun hän nosteli paksua tukkaansa sitä pestessään.. Vartalonmuoto oli naisellinen, ja iho kaunis ja kimmoisa, ns.oliivinvärinen. Paksut tuuheat silmäripset ja täyteläiset huuletkin.. Hän liikehti itsevarman ja viehkeän oloisesti, kun yleensä sen ikäiset tytöt häpeilevät vartaloaan ja yrittävät peitellä sitä kävelemällä kumarassa ja seiniä vasten.. Hän oli suihkutiloissa parin suomalaisen kaverinsa kanssa, jotka olivat ihan tyypillisiä suomalaisia, tasapaksuja, liimalettisiä, kalpeita tylleröitä, niinkuin itsekin. En voinut olla tuijottamatta tuota kaunista tyttöä.. arvelisin, että hän oli romanialaista syntyperää.
tää taitaa olla tän palstan vakioluuserimiehen päiväunta vaan
Oudointa mitä olen nähnyt on ne lukuisat ihmiset, jotka nauravat kasvoilleni uimahallissa/kylpylässä. Kasvoni ovat huvittavalla tavalla rumat, ja ihmiset tuijottavat ja nauravat aivan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Oudointa mitä olen nähnyt on ne lukuisat ihmiset, jotka nauravat kasvoilleni uimahallissa/kylpylässä. Kasvoni ovat huvittavalla tavalla rumat, ja ihmiset tuijottavat ja nauravat aivan avoimesti.
:( Ihmiset voi olla niin ilkeitä...
Mä rakastan tätä ketjua! Luen näitä viestejä ja hekottelen aina kun arki masentaa ja ärsyttää :)
Kuivaan päänahkaan voi käyttää kosteusvoidetta, jota käytetään shampoon tavoin. Rasvana nyt ei ehkä kande käyttää sitä kaikkein rasvasinta tököttiä mutta joku vähän vesimäisempi ja kevyempi menee. Tällaisen neuvon itse sain lääkäriltä. Tosin uimahallissa en ole tuollaista pesua tehnyt, eli tuskin mua ainakaan olet nähnyt :D