Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Me oltiin kerran äitin kans uimahallissa. Olin tuolloin n. 20v. Uinti ja peseytyminen sujui ihan muitta mutkitta, mut kun päästiin pukukaapeille niin alkoi tapahtua. Mua vastapäisen penkkirivin pukukaappien edessä makas nainen puolipukeissa. Se tuijotti niin läpitunkevan intensiivisesti kun vaan tuijottaa voi ja teki kaiken maailman ihme venytyksiä samalla oudon raskaasti hengittäen. Koko sen ajan ku puin, tunsin miten sen katse porautuu. Lähettiin äkkiä pois ja äiti oli ihan raivona sille naiselle, ei kuitenkaan kehdannut sanoa mitään päin naamaa kun mistäs sitä tietää millanen show siitä olis seurannu. Ite olin lähinnä ahdistunut. Kyseinen nainen oli nuorehko ja ihan tavallisen näköinen.
Kävin joskus toukokuun lopulla uimahallissa, ulkona oli noin 15 astetta lämmintä ja aurinko paistoi.
Siellä sitten oli pukuhuoneessa papparainen, jolla oli verkkareidensa alla vielä pitkät kalsarit! Itse en pysty pitämään pitkiä kalsareita usein edes talvellakaan , kun ne ahdistaa ja on tukalan kuumat. Mutta tällä papalla oli vieläkin pitkät kalsarit, vaikka oli jo kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastelin likinäköisenä miesten housuja. Hävetti ihan hirveästi ja osa luuli minua varmasti pervoksi, kun jouduin läheltä tuijottamaan.
likinäköinen näkee lähelle mutta ei kauas :)
Ihan vaan tiedoksi ettet oo likinäköinen jos joudut lähelle tihrustamaan.No niinhän tämä mies sanoikin, että joutui läheltä tihrustamaan. Mitä yrität kertoa?
Itse olen kaukonäköinen, enkä näe lähelle, mutta kauas näen.
Likinäköinen= ei näe hyvin kauas
Pitkänäköinen= ei näe hyvin lähelle
Itse en näe hyvin kaus joten olen likinäköinen:)
uimhallissa tai siis siellä punttisalilla kävi kerran aina silloin tällöin pikku-kalle kajaanista näyttämässä että rauta nousee....siis no oli aina mustalaishousuissa ja henkseleissä ja sanoi että laittakaa ppojat 100 kg penkkiin, pojat laittoi, pikkukalle nosti ja painot tippui rinnalle....sai ähellettyä painot pois ja lähti pois ja istui aina suihkussa 2 tuntia, sitten tuli aina saunaan uhoamaaan ja heitti koko sankon löylyä ja itse istui ala lauteelle
viime vuonna olin taaas kajaanissa ja salilel tuli 3 mustalaista, toisilla oli kans hekselit ja mustalaishousut, kävelivät alkuveryttelyksi ympäri salia ja ylisuurilla painoilla yrittivät nostaa habaa ja eihän siitä mitään tullut, sitten vahvin näytti voimiaan ja toinen istui olkapäälaitteen päälle ja toinen nosti, olihan se hauskaa katsoa
Ei Palele kirjoitti:
Kävin joskus toukokuun lopulla uimahallissa, ulkona oli noin 15 astetta lämmintä ja aurinko paistoi.
Siellä sitten oli pukuhuoneessa papparainen, jolla oli verkkareidensa alla vielä pitkät kalsarit! Itse en pysty pitämään pitkiä kalsareita usein edes talvellakaan , kun ne ahdistaa ja on tukalan kuumat. Mutta tällä papalla oli vieläkin pitkät kalsarit, vaikka oli jo kesä.
Hän oli selvästi kiveshien ystävä!
oltiin höyrysaunassa lapsena ja toisella puolella masturboi aikuinen mies, ei siinä tajunnut vasta sitten kun äitipuoli tuli repimään vihaisena meidät pois sieltä
joku pesi rasvalla hiukset niin kun ihan vartalorasvalla hiukset, tiedän kyllä että päänahkaakin voi rasvata mutta siis se vaan pesi sillä rasvalla shampoon tapaan hiukset. Onko tää joku juttu vai vaan outoa?
naiset jotka istuu jakkaralla suihkun alla haarat aivan levällään levittäen jokaisen mahdollisen härpäkkeen mikä alakerrasta pesun aikana löytyy
yhtään sheivaajaa en ole nähnyt
Olen ent kilpauimari ja ed käyn 3-4 viikossa uintilenkillä. Olen nähny luultavasti kaiken mitä uimahalli Töölössä "tarjoaa".
Pari vuotta sit oli koplari äijä jonka tunnisti karvaisesta selästä. Aina ohittaessa kouraisi tissiä. Kaikilta naisilta. Sai lopulta porttikiellon. Ja nopeitten radan uimaritytöiltä monta mojovaa potkua.
Pesuhuoneessa ajetaan alakarvoja ja raspataan, yx värjäs hiuksiakin. Sanon näille aina mut vitut tulee palautteena.
Pukuhuonees oli joku 10 vee poika joka rämpsytti ritsan tapaan uimalaseilla vieraita naisia tisseille. Kukaan ei sanonu mitään vaikka lasit läiskähteli ritsana rinnoille.... eivät kuulema uskalla kun se on äiti jolla se vamma on. Haukkuu kaikki jotka sanoo jotain. Poika oli ilkeä kasvatuksen tulos. Ton ikänen jo tietää mitä tekee. Kuinka se kassalla päästettiin naisten puolelle!
Pesemättömyys on jatkuvaa piittaamattomuutta. Ihan kotimaiset frouvatkin vetää lakka ja hajuvesikerrostumaa lauttana perässään vedessä, jota pintahengittävä joutuu nielemään. Uimavalvojilla on joskus ryhtiliike et kuivilla hiuksilla ei pääse altaaseen. Mut aivan liian harvoin. Silloin ne takaisin passitetut vain kasteli sen lakkapermanentin.
Pahin oli pari vuotta sit kun hullu vanha äijänkäppänä pysähtyi päädyssä kauan ennen päätyä keskelle rataa ja kroolia perässä tullen olin ajaa päälle. Viime hetkessä väistin niin et mahdollisesti vain hipaisin äijää. Seuraavalla kierroksella äijä tuli päälle keskellä rataa, kuristi kurkusta ja yritti hukuttaa mut. Tilanne oli aivan surrealistinen. Naispuolinen jumppaohjaaja joka oli hallin henkilökuntaa näki tilanteen ja sano mulle vaan et mene mä fiksumpana pois tästä tilanteesta. Mä olin et kyllä täs poliisit kutsutaan jos hukuttaa yritetään. Nainen oli vaan et se ny on tommonen, sitä ei saa suututtaa. ..... ai herrajumala, ai et on tommonen vaan ..... kirjoitun toimarille mut vastausta ei kuulunut. Jätin asian. Tää äijä käy vieläkin hallilla mut tuntuu vähän pelkäävän mua. Muita kiusaa kyllä.
Että kyllä Töölön hallilla tapahtuu! Joku tuolla väitti aiemmin et ei oo nähny mitään. Käypäs joka toinen päivä niin näet.
ehkä prolapsi eli peräsuolen esiinluiskahdus.
Kiva. En kyllä oo käyny uimahalleissa yli pariinkymmeneen vuoteen. Enkä jatkossakaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. En kyllä oo käyny uimahalleissa yli pariinkymmeneen vuoteen. Enkä jatkossakaan mene.
Mikset menisi? Shokkikloorauksia joudutaan joskus tekemään missä tahansa uimahallissa. Ihan turvallista siellä on uida, koska vedenlaatua seurataan reaaliaikaisesti ja tällaisessa harvinaisessa tilanteessa suljetaan allas.
nauran niin että vedet valuu silmistä. Voi jestas näitä juttuja!! marrasmakkarat ja kyykkysuihkutus. :D :D :D
Nuori blondi äänteli koko ajan tuskaisesti uidessaan. Uh ah uuh äh uh ah...
Kakkossijan saa noin viisikymppisen näköinen nainen, joka kääntyili joka kierroksella muuten tyhjällä radalla eteeni, kun olin nopeampana juuri ohittanut, ja lopulta vain sätki poikittain keskellä rataa. Lääkitys ei nähtävästi ollut kunnossa.
Kolmossijalle pääsee mies, joka muisti pukea uimahousut vasta altaille johtavassa portaikossa.
Ai niin. Kolmossijan saa sittenkin vanha ukko, joka suuttui kun päädyn ruuhkassa arvioin ohitukseni väärin puolen sekunnin verran, ja se joutui odottamaan jonossa takana sen puoli sekuntia. Sen jälkeen se yritti uida selkääni vasten nylkyttämään. Yöks. Mikä käytös.
kajaninzikke kirjoitti:
uimhallissa tai siis siellä punttisalilla kävi kerran aina silloin tällöin pikku-kalle kajaanista näyttämässä että rauta nousee....siis no oli aina mustalaishousuissa ja henkseleissä ja sanoi että laittakaa ppojat 100 kg penkkiin, pojat laittoi, pikkukalle nosti ja painot tippui rinnalle....sai ähellettyä painot pois ja lähti pois ja istui aina suihkussa 2 tuntia, sitten tuli aina saunaan uhoamaaan ja heitti koko sankon löylyä ja itse istui ala lauteelle
viime vuonna olin taaas kajaanissa ja salilel tuli 3 mustalaista, toisilla oli kans hekselit ja mustalaishousut, kävelivät alkuveryttelyksi ympäri salia ja ylisuurilla painoilla yrittivät nostaa habaa ja eihän siitä mitään tullut, sitten vahvin näytti voimiaan ja toinen istui olkapäälaitteen päälle ja toinen nosti, olihan se hauskaa katsoa
Mustalais-Kalle on Kajaanin upean uimahallin legendaarisin kävijä:) Nuo miehen sauna- ja suihkujutut ovat itsellekin tuttuja. Todellakin kaveri klottaa suihkussa pari tuntia monta kertaa viikossa! Mitäkin olisi vesilasku meidän taloyhtiössämme...
Uinut vaatteet päällä.
Ennenkuin joku hermostuu, niin suoritin siis kakarana vesipelastu-merkkiä, johon kuului se, että harjoituksen vuoksi uitiin vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
käveli uimahallin suihkujen edessä. Sillä roikkuu alapäässä kolme nahkaruikaletta. Ei mitään muuta. Oliko se muka pimppi??? Ei karvojakaan, miten se kehtasi! Karvoilla voisi peittää tuon näyn...
1. Ei varmaan voinut tämä henkilö syntyessään valita millainen alapää sieltä tulee
2. Pakkoko sitä on toisten sukupuolielimiä tuijotella jos ällöttää?
Tänään näin kun yksi mies vietti n. 5 min kylmäaltaassa jonka lämpötila on 4 astetta. Oli ihan kunnolla siellä, vain pää pinnan yläpuolella. Ei tää varmaan mikään maailman erikoisin juttu ole, mutta itse en ole koskaan nähnyt että kukaan olisi siellä 15 sekuntia pidempään.
Kyllä teille on sattunut ja tapahtunut. Olen ikäni käynyt uimassa keskimäärin yli 1 kert/vko eikä yhtään vatkaajaa, nakupelleä, tuijottajaa tai tiirailijaa ole sattunut silmään. Muutama vähän kiinteämpi katse toki mutta sehän on vain ilahduttavaa...mutta ei siis mitään vedenalla tuijottavia ja käteenvetäviä hyypiöitä. Hallit on siistejä, ihmiset kohteliaita.
Eniten käytetyt halllit: Töölö, Stadika, Kontula, Mäkelänrinne. Sijaitsevat kaikki Helsingissä. SAtunnaisesti: Flamingo, Hyrylä. Sijaitsevat uudellamaalla.
Kylpylöissäkin on tullut lomailtua. Siellä sama juttu.
Sokeekomaoon?