Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastelin likinäköisenä miesten housuja. Hävetti ihan hirveästi ja osa luuli minua varmasti pervoksi, kun jouduin läheltä tuijottamaan.
likinäköinen näkee lähelle mutta ei kauas :)
Ihan vaan tiedoksi ettet oo likinäköinen jos joudut lähelle tihrustamaan.
No niinhän tämä mies sanoikin, että joutui läheltä tihrustamaan. Mitä yrität kertoa?
Itse olen kaukonäköinen, enkä näe lähelle, mutta kauas näen.
Nyt ovat menneet termit kai sekaisin. Minä olen ollut likinäköinen varhaisesta teini-iästä asti. Olen nähnyt vain lähelle. Kauas katsomiseen olen tarvinnut miinus-linsseillä vahvistetut silmälasit. Nyt kun ikänäkö on tullut sotkemaan näköaloja, tarvitsenkin plus-linssit lähelle katsomiseen, eli lukemiseen. Taitaa olla kaksiteholasien paikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastelin likinäköisenä miesten housuja. Hävetti ihan hirveästi ja osa luuli minua varmasti pervoksi, kun jouduin läheltä tuijottamaan.
Ymmärrätkö, että jotkut ovat niin likinäköisiä, että esim. 5cm on liian pitkä etäisyys nähdä mitään hyvin ilman laseja?
Ja niinhän viestin kirjoittaja sanoi, että joutui läheltä katsomaan kun ei muuten nähnyt.
Kun menin uimahallissa saunaan, niin siellä oli kaksi tyttöä jotka suudelivat toisiaan. kun he huomasivat että olen paikalla, niin he lopettivat suudelun. arvioni mukaan tytöt olivat suunnilleen 12-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuoneessa noin viisikymppinen nainen, joka ei käyttänyt pyyhettä, vaan kuivasi itsensä hallin hiusföönillä. Kuivasi myös jalkovälinsä föönillä oikein huolellisesti ja tuuhea häpykarvasto hulmusi. Jäin miettimään, että onkohan yleistäkin, en ole sen koommin nähnyt.
Itse olen kerran kakarana kuivannut itseni vessapaperiin, koska olin kavereitten kanssa liikkeellä enkä halunnut olla uimattakaan kun pyyhe jäi!
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt kun suihkutiloissa oli yksi nainen varmaan 15-v tyttären kanssa ja halusi välttämättä pestä tytön hiukset. Tyttö sanoi moneen kertaan että osaa ne itsekin pestä, mutta äiti vain huusi isoon ääneen että "et sinä kulta pieni voi vielä itse pestä" ja pesi väkisin tytön hiukset siinä kovan kohun kanssa. Oli varmaan äiti ylpeä kun sai noin totaalisesti nolattua tyttärensä siellä kaiken kansan edessä.
Olen joskus pessyt teinin hiuksia, mutten uimahallissa kylläkään. Se teinin rasvottuminen on jotain käsittämätöntä ja tuntuu, että itse vain huljutteli. Pesin syväpuhdistavalla ni tuli vähän vaaleemmatkin ku lähti se töfnä...
Vierailija kirjoitti:
Espoonlahden uimahallissa joku vanha pappa oli pukenu speedonsa niin, että lantio meni toisen jalan aukosta ja toinen jalka lantion aukosta. Tavara roikku puoliks ulkona...
Meidän poika tehnyt saman n 10 vuotiaana, kun oli päässyt yksin miesten puolelle ja kiire altaalle🤣 Oli kyllä pessyt itsensä ohjeen mukaan🤣
Minä luulin että olen kala ja te tuijotatte minua akvaariossa jos jotain outoa mitä en näe itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
jaloistaan kuollutta marraskesiä. Raaps, raaps ja marrasmakkarat tippuvat lauteille.
Pitää olla: " ..kuollutta marraskettä.. ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi ettet oo likinäköinen jos joudut lähelle tihrustamaan.Ymmärrätkö, että jotkut ovat niin likinäköisiä, että esim. 5cm on liian pitkä etäisyys nähdä mitään hyvin ilman laseja?
Ja niinhän viestin kirjoittaja sanoi, että joutui läheltä katsomaan kun ei muuten nähnyt.
" joutui katsomaan,kun ei muuten nähnyt" lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi ettet oo likinäköinen jos joudut lähelle tihrustamaan.Ymmärrätkö, että jotkut ovat niin likinäköisiä, että esim. 5cm on liian pitkä etäisyys nähdä mitään hyvin ilman laseja?
" joutui katsomaan,kun ei muuten nähnyt" lol
Mikä noin kovasti naurattaa?
Olin joskus uimahallin saunassa kun viereeni tuli vanha pappa. Kyseinen pappa haisi aivan käsittämättömän pahalle ja minun oli pakko vaihtaa istumapaikkaa toisten kaverieni viereen. Tältä vanhukselta myös valui kuola koko ajan suusta saunan lauteille.
Myöhemmin näin kuinka kyseinen pappa peseytyi. Hän oli laittanut vatiin vettä ja istui siinä uittaen sukuelimiään ja pesten samalla itseään. Saippualla pesemisen jälkeen hän nousi vadista ja kaatoi siinä olleet vedet päällensä.
Muuta suihkua pappa ei sitten tarvinnutkaan.
Toisella kerralla olin saunassa kun joku ikäihminen alkoi huutaa täysillä, että saisipa 18 vuotiaalta naiselta posliinipillua ja huutaen hän toisti tätä monta kertaa.
Mies naisten pukuhuoneessa. Olin äidin kanssa uimassa ja huomattiin poislähtiessä. Oli mennyt ihan perimmäiseen nurkkaan eli varmaan ihan tahallista. Hämmensi itseäni niin etten osanut henkilökunnalekaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt kun suihkutiloissa oli yksi nainen varmaan 15-v tyttären kanssa ja halusi välttämättä pestä tytön hiukset. Tyttö sanoi moneen kertaan että osaa ne itsekin pestä, mutta äiti vain huusi isoon ääneen että "et sinä kulta pieni voi vielä itse pestä" ja pesi väkisin tytön hiukset siinä kovan kohun kanssa. Oli varmaan äiti ylpeä kun sai noin totaalisesti nolattua tyttärensä siellä kaiken kansan edessä.
Olen joskus pessyt teinin hiuksia, mutten uimahallissa kylläkään. Se teinin rasvottuminen on jotain käsittämätöntä ja tuntuu, että itse vain huljutteli. Pesin syväpuhdistavalla ni tuli vähän vaaleemmatkin ku lähti se töfnä...
Tuo äitien pesuninto on kyllä koettu. Mun äitini valitti mulle teininä, että en pese naamaani ja kaulaani. Jossain vaiheessa se tajusi, että se tumma oli ensimmäisiä partahaivenia.
Poika naisten pukkarissa. Mun poika oli 6v. miesten pukkarissa. Pitää ottaa muutkin huomioon.
Subincision -operoidun peniksen
Vierailija kirjoitti:
Subincision -operoidun peniksen
Yäk!
Lapsia uimakoulussa käyttäessä panin merkille, että eräässä itä-helsingin uimahallissa oli jatkuvasti henkilökuntaan kuuluva nainen luuhaamassa miesten puku- ja suihkutiloissa. Lattioita se enimmäkseen luuttusi, mutta ihmettelin miten paljon niitä pitää hinkata, kun joka viikko sama jatkui uimaan mennessä ja pois lähtiessä.