Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
601/2389 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Helsinkiläisessä uimahallissa kaksi vanhaa miestä runkkasivat toisiaan suihkussa! YÖKH!

Vierailija
602/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä Helsinkiläisessä uimahallissa kaksi vanhaa miestä runkkasivat toisiaan suihkussa! YÖKH!

Tämä ei ole totta, sillä MIES ei ikinä sano YÖKH ja nainen ei voi olla miesten suihkussa. Huijarit joutuu heti kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero liukastui altaalle mennessään ja tarttui kaatuessaan napakasti isän uikkareiden lahkeesta ja repi isän ulvahduksesta päätellen muustakin tukea kun kankaasta.

Vierailija
604/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasteni 1v ja 5v kanssa uimahallissa. Olimme jo pukeutumassa kun 1v karkasi sukkahousut ja t-paita viuhuen suihkujen läpi altaille. Ei auttanut muu kuin lähteä pikkuhousut jalassa karkurin perään.

Eräs mies oli napannut lapsen altailla syliinsä ja ojensi sitä minulle. Tässä vaiheessa ihanan avulias 5-vuotiaani tuli altaille rintaliivejäni heilutellen ja tokaisi moittivalla äänellä "ÄITI! Sun tissivaatteet jäi!" Joo, niin jäi ja viimeistään tuossa vaiheessa muutkin huomasivat sen...

Vierailija
605/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla Turussa joku kuviokellui anynymous-naamari naamallaan keskellä allasta O_o

Vierailija
606/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mitään outoa verrattuna näihin kamaliin uimahallitarinoihin mitä täältä olen lukenut ( en muuten taida enää koskaan mennä uimaan uimahalliin, iyh ), mutta tämä "näky" on jäänyt jotenkin mieleen. tuossa vähän yli 10 v sitten kun posliinit nyt ei niiiiin kauhean yleisiä ollut niin muistan uimahallin pukkarissa semmoisen lähemmäs 60-70v naisen jolla oli tosi hoikat jalat, kunnon kokoinen etureppu ( joka ei roikkunut vaan oli kiinteä iso pallo ) ja posliini. Se mamma oli jotenkin tosi koominen näky, kuin alaston kana.

Vierailija
607/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9-vuotias poikani oli juuri pukeutunut ja lähti pukukaapilta, kun muisti parin metrin päässä, että kolikko jäi kaapin rahalukkoon. Poika palasi takaisin kaapille, mutta kaapille oli tullut mies. Poika sanoi miehelle, että "mulla jäi raha lukkoon" johon mies sanoi että "eikun se on munavain" Pojan kertoessa tätä kotona mietin, että millainen mies kehtaa viedä pikkupojan rahan.

Varmaan joku kuullut Laihialle asti että raha jäi lukkoon ja teleportannut paikalle.

Miksi muuten tuollaisia mietit? Kelju temppu kieltämättä, mutta ei tuo nyt vielä ollut kuin hieman keskivertoa pahempi kusipää. Maailma on täynnä ties mitä murhaajia, raiskareita ja psykopaatteja, esim. Suomenkin poliitikoissa on selviä psykooaatteja, ja sinä ihmettelet tuollaista.

Murhaajat ja raiskaajat nyt on vähän eri kategoriaa ja kuuluvat vankilaan ja useimmiten päätyvätkin sinne. Kyllä itseänikin hämmästyttää miten joku voi olla niin nolo, että vie lapsen kolikon. Kuitenkin kyse oli ihmisestä, jolla on varaa käydä uimahallissa eikä narkomaanista, joka joutuu keräämään tölkkejä ja myymään itseään. Murhat ja raiskaukset tehdään salassa, ja tekijä tajuaa yleensä itsekin tekevänsä väärin, mutta ihmetyttää, että joku aikuinen varastaa lapselta pokkana ihmisten edessä.

Vierailija
608/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimahallin höyrysaunassa. Saunassa on sellainen lasitiiliseinä, joka erottaa naisten ja miesten puolet toisistaan ja lauteet ovat sillä tavalla vastalkkain, että kun lauteilla istuu näkee vastapäätä istuvista hahmot.

Istuin yksin naisten puolella ja miesten puolelle istuu joku. Tulee siihen suoraan vastpäätäni istumaan. En vielä tässä vaiheessa huomaa mitään kummallista, kun saunon siinä omiin ajatuksiini vaipuneena. Pikkuhijaa alan kiinnittää huomiota siihen, että näyttää kun ko. hahmo runkkaisi oikein antaumuksella ja ennen kuin huomaankaan ilmestyy katon rajaan (Lasitiiliseinän ja katon välissä n. 30 cm väli, josta ilma pääsee liikkumaan puolelta toiselle) tän pervon ukkelin naama. Äkkiä ulos saunasta korvat punaisena. Olin vielä aika nuori tyttö tuolloin, enkä täten kehdannut sanoa kenellekkään asiasta. Kaiken maailman runkkareita siellä halleissa pyörii.

Tuli toinen kokemus tässä mieleen kun kirjoittelin edellistä. Tämä on toisen uimahallin lämminvesialtaasta, jossa oli kaikenlaisia vesihierontoja ym. Oltiin n. 10- vuotiaana kaverin kanssa tässä altaassa uimassa. Meillä oli uimalasit ja sukelleltiin vedessä ja tehtiin temppuja. Altaan reunassa, sellaisen hierovan vesisuihkun edessä seisoo vanha ukkeli. Kaveri huomasi sukeltaessaan, että tämä ukkeli laskee uimahousujaan alas ja vilauttelee itseään siinä. Tuijottaa meitä samalla. Piti munkin sitten sukeltaa katsomaan, muka vainvihkaa. Varmaan ukkeli oikein nautti, kun me siitä hihitellen lähdettiin pois o__0yöh.

Näistä kokemuksista huolimatta jatkan hallissa käyntiä edelleen,

Vierailija
609/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50-kymppinen, lävistetty nainen joka oli tukevasti raskaana ja tämän suunilleen samanikäinen parrakas ukko jotka vetivät kielareita porealtaassa!

Ja nainen todellakin oli raskaana, eikä omenalihava sillä läski ei käsittääkseni liiku omia aikojaan..

Vierailija
610/2389 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi olla meidän isänmaallisen runkkuringin aktio. Oliko paikalla matuja tai oletko itse sellainen. Pariisin iskujen jälkeen olemme päättäneet Helsingin pohjoisessapiirissä aikaistaa ulostuloa ja ensimmäiset aktiot on luultavasti tehty. Ryhmien autonomisesta luonteesta johtuen aktioraportit tulevat aina hiukan myöhässä, joten en voi sanoa varmaksi.

Vierailija
611/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvapaikanhakijat kuvaamassa nuoria tyttöjä.

No jopa taas.

Asiasta enemmän.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904430/raksilan-uimahallin-valvojat---…

Vierailija
612/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteeenvetona arvelisin, että näistä 2/3 osaa on puutaheinää ja loput 1/3 vähän sinne päin, eli sopivasti liioiteltuja ja maukkaasti maustettuja.

Vierailija
613/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näiden kauhutarinoiden takia en käy missään julkisissa uimaloissa tai seisovissa pöydissä syömässä. Ihmisten eritteet kulkeutuu joka paikkaan halusi tai ei.

Aikoinaan teineinä sukelleltiin kaverin kanssa uimahallin altaassa ja roiskittiin vettä toisiamme päin. Meillä molemmilla oli silmätulehdus seuraavana päivänä. Veikkaan, että näillä asioilla oli joku yhteys.

Vierailija
614/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut höyrysaunoja, josta pääsee niin vain miesten tai naisten puolelle. Ei ole edes aitaa tai mitään. Muun muassa ala-asteella olimme koulu-uinnilla tuollaisessa saunassa, ja pojat tietysti jonkin aikaa toiselta puolelta huudeltuaan tulivat repimään pyyhkeitämme pois. Ja buuasivat pettyneinä, kun meillä olikin niiden alla uikkarit.

Vierailija
615/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena olin äitini kanssa uimalan saunassa, kun sisään tuli mummeli, joka heitti ainakin viisi täyttä kauhallista löylyä - yritti tietysti ajaa kaikki muut pois. Joku nainen ja hänen kaksi pientä lastaan pakenivatkin saman tien ulos. Minun äitini huomautti asiasta mummelille, sanoi että kyllä muilta saunojilta voisi edes kysyä ennen kuin löylyä heittää noin paljon. Nainen pimahti aivan täysin ja huusi että kyllä nyt HÄNELLÄ on siihen oikeus ja niiden edelleen. Kun hän ei lopettanut paasaamistaan, mekin lähdimme lopulta kyllästyneinä. Mummeli tuli perässämme vielä suihkuunkin jankkaamaan että "olet aika heikko, kyllä nyt aikuisen naisen täytyy pienet löylyt kestää, näytätpä tosi hyvää esimerkkiä lapsellesi, blaa blaa... minä sentään olen elänyt sota-aikana!"  

Että kaiken maailman skitsoja tähän maailmaan mahtuu.

Vierailija
616/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lapsena olin äitini kanssa uimalan saunassa, kun sisään tuli mummeli, joka heitti ainakin viisi täyttä kauhallista löylyä - yritti tietysti ajaa kaikki muut pois. Joku nainen ja hänen kaksi pientä lastaan pakenivatkin saman tien ulos. Minun äitini huomautti asiasta mummelille, sanoi että kyllä muilta saunojilta voisi edes kysyä ennen kuin löylyä heittää noin paljon. Nainen pimahti aivan täysin ja huusi että kyllä nyt HÄNELLÄ on siihen oikeus ja niiden edelleen. Kun hän ei lopettanut paasaamistaan, mekin lähdimme lopulta kyllästyneinä. Mummeli tuli perässämme vielä suihkuunkin jankkaamaan että "olet aika heikko, kyllä nyt aikuisen naisen täytyy pienet löylyt kestää, näytätpä tosi hyvää esimerkkiä lapsellesi, blaa blaa... minä sentään olen elänyt sota-aikana!"  

av-mammojen kantaemo?

Vierailija
617/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, miesten puolella aika normaalia että joku yrittää tyhjentää koko saunan.

Kerran oli uimahallissa tällainen saunan tyhjentäjä, mutta ei tiennyt että siellä oli myös tyyppi joka kiertänyt saunomis kisoissa.

Ämpärit kun oli tyhjiä ja punaniska ähisi saunasta pois, kysyi että viitsitkö tuoda vettä että voi alkaa saunomaan?

av-mammojen kantaemo?

618/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka oli pukenut pienet uikkarit väärinpäin :D

Vierailija
619/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen kusivana piteni ja piteni erään vanhan miehen kauhoessa allasväliä... Häivyttiin itse paikalta, kun ällötti niin paljon!

Vierailija
620/2389 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui saatana. Kun näitä tarinoita lukee, niin alkaa oikein hirvittää kun miettii, kuinka kuvottavia ihmisiä tähän maailmaan mahtuu... Siis miten jotkut voivat olla näin TYPERIÄ?