Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
561/2389 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies jolla napa ulkona ui kilpauimareiden puolella

Vierailija
562/2389 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus uimahallissa. kun suihkuttelin uimahousuissa vanha mies tuli kysymään: millä luokalla opetellaan lukemaan? Sanoin että ekalla ja se kysy millä luokalla oon. Sanoin et viidennellä. Se osoitti kylttiä jossa luki: ei uimahousuja suihkussa! Tuli vähän nolo olo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2389 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla Oulussa Raatin uimahallissa koulun kanssa, kun menin käymään kesken uimareissun vessassa ja siellä laiha skinhead hakaristi takaraivossa imi jonku läskimmän jätkän munaa ja samalla sormetti anusta. Alko naurattaa helevetisti ja se skini huomas mut ja sano r-vikasesti v*itu rääpäle anna meiän runkata rauhassa tai mää tapa sut. Oli pakko juosta takaisin hallin puolelle ja pidätellä kusta ja naurua siihen asti että uimareissu loppu.

Vähä offtopic, mutta onkohan sama skini joka sai porttarin Kaijonharjun kirjastoon, kun jäi kiinni WC:ssä runkkaamassa kehitysvammaista. Oliko semmone vähän keharin näköinen itsekkin?

Vierailija
564/2389 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000- luvun alussa Itiksen uimahallissa paskat uima-altaan pohjalla.

Vierailija
565/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin javiimeksi kun olin nokian edenissä, naisten puolelle tuli mies uimavalvoja laittamaan lisää peflettejä. Eikä muuten ollut ihan kauheesti katse lattiassa. Hyvät ilmeet oli kyllä kaikilla, mukaan lukien mulla.

Ja kuinkahan monta kertaa miestenpuolella on ollut nainen siivoamassa? Se on sitten ilmeisesti ihan ok?

Vierailija
566/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N parikymppinen tyttökiusi altaan vierelle, pisasi lattialle ja hyppäsi takas veteen.

Vierailija
567/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapaikanhakijat kuvaamassa nuoria tyttöjä.

Vierailija
568/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mitähän oikein yliampuvaa minä vuorostani keksisin tähän...

Vierailija
569/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvapaikanhakijat kuvaamassa nuoria tyttöjä.

No jopa taas.

Vierailija
570/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pissasi röyhkeästi saunassa. Pissaa tuli desikaupalla, oli ilmeisesti hörppinyt vettä altaasta.

Tarkalleen ottaen kyseessä oli yksivuotias, joka pissasi minun päälleni kylpylän saunassa oikein antaumuksella. Juu, ihan oma lapsi. Siivosin sotkut itse, mitä ilmeisen moni ei tämän ketjun perusteella tee. Varsinkin ihmispaskaan liittyvien vastausten määrä hämmentää.

Vierailija
571/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ollu mitenkään outoa mut yks nainen ei ees huomannu porealtaaseen tullessaan että bikineistä rinta pullahti ulos.

Vierailija
572/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudointa mitä olen uimahallissa nähnyt oli se kun sellainen vanha (ehkä jotain 70v.) nainen tunki korviinsa sinitarraa. Pukuhuoneessa kaivoi laukustaan sellaisen tavallisen sinitarralevy paketin ja tunki molempiin korviinsa pallerot sitä. Huomatessaan ihmisten oudoksuvan katseen mummo totesi, että on liian vanha hyppimään yhdellä jalalla jotta saisi veden korvista pois, joten on helpompi suojata korvat sinitarralla kuin varoa kokoajan uidessa veden menemistä korviin.

Vanha kikka, taitaa toimiakin.

Toivottavasti se nainen on lähettänyt tän niksin niksipirkkaan :D

Vierailija
573/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli tuli kerran vastaan.

Vierailija
574/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen nuuhki uimavslbo

Vierailija
575/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen uimahallissa naisten puolella oli tummaihoisia nuoria poikia. :/ En tiedä olivatko äitinsä kanssa vai mistä oli kyse, suihkutiloissa olivat. Peruutin takaisin allaspuolelle ja uin vielä vartin, kunnes uskalsin mennä pesulle.

Vierailija
576/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippeli tuli kerran vastaan.

Ai ihan itekseen? :D

Vierailija
577/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppeli huppeli pitkk iltaa

Vierailija
578/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinne tuli pari naista. Ihmettelin kun rupesivat vielä ehostamaan itseään ja toinen vielä hiuslakkaakin laittoi. Ja totta tosiaan uimaan olivat menossa molemmat. Ei varmaan yllätys, että venäjää puhuivat.

Onkohan heillä tavallistakin meikata ja laittaa itseään ennen uimaan menoa??!

Ei suinkaan... Ainakaan yleensä. Olen itse osaksi veläläinen ja useat hyvistä ystävistäni täysin venäläisiä, eivätkä he tai minä meikkaa ennen uintia. Jos aamumeikkiä ei lasketa. :)

Vierailija
579/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen uintikeskuksen kahviossa nuoripari oli aivan vierekkäin takit sylissä. Nuorimies selvästi sormetti tytölle orgasmin. Katselin tätä altaasta.

Vierailija
580/2389 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun eriparitissejä ja leikkausarpia tuijotetaan ja kommentoidaan.

Onko se nyt niin ihmeellistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän