Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Uimista harrastavana oisi ehkä kannattanut jättää lukematta.
Toisaalta oli hauska lukea kaikki jutut ja kuvitella mielessään Uimahalli Helvetistä, jossa nää kaikki jutut tapahtuisi samaan aikaan. Alkoi naurattaa.
Tästä aiheesta saisi muuten hyvän tv-realitysarjan. Vähän samaan tyyliin, kun Hengenpelastajat, joka on rantavahtien työnkuvaamista. Tää olisi vaan uimahallivahtien kamalaa arkea. Nimeltään se vois olla Tussukoita ja Hikeä *reps*
suihkutilan keskellä taistelunorsun näköinen n. 50 v. nainen pesi alakertaansa MASSIIVISIN ELEIN, jalat harallaan. Oli vähän lasten kanssa noloa tuollainen, teki mieli peittää niiltä silmät!
Kun siellä niillä taistelunorsuilla on kärsätkin
mä näin kerran kun pari mustalaisnaista tulivat uimahalliin värjään hiuksia. mä pidin sitä outona!!
Vauva oli heillä mukana altaalla, mutta se oli turvakaukalossa, altaan reunalla. Välillä meni pitkiä aikoja kun kukaan ei käynyt katsomassakaan vauvaa. Oli mun mielestä niin lähellä altaan reunaa, että siirsin sitä vähän kauemmaksi siitä kun pelotti, että jos joku vahingossa tönäisee niin se putoaa sinne.
ja siellä oli noin kolmekymppinen hoikka nainen konttausasennossa pää lauteilla eli siis siis persauspystyssä ottamassa löylyä. Oli hänellä ystäväkin mukana, mutta hän istui ja venäjää puhuivat.
Hän oksenteli ja ravasi vessassa.
Hän pian jäi suihkuun oksentelemaan ja paskomaan yksin. Annoimme hänelle rauhan. Ihan hävetti hänen puolestaan.
Tää ihan paras ketju aikoihin!
Itse en ole nähnyt mitään järisyttävää. Erikoisin oli ehkä yksi noin 60-vuotias mies, jolla oli kirkkaanpunaisiksi lakatut varpaankynnet. Muuten oli ihan tavis ja vaimonsa (oletin näin) kanssa liikkeellä.
naisten suihkutiloissa. Poika vaikutti ihan normaalilta, ihmetytti kyllä että noin iso poika oli vielä naisten puolella.
Oma lapseni on kuusi vuotias, mutta todella isokokoinen ja kyllä, hän tulee vielä kanssani naisten puolelle.
mä näin kerran kun pari mustalaisnaista tulivat uimahalliin värjään hiuksia. mä pidin sitä outona!!
ilmeisesti joku tampio on sitäkin siellä harrastanut. muuten en kiinnitä huomioo kanssa pesijöihin/uimareihin sen kummemmin. käydään yleensä hiljaisimpina aikoina uimassa.
Yläasteella ollessani päätettiin lähteä luokkaretkelle kylpylään. Tässä kylpylässä oli sitten liukumäki, jota meidän luokkalainen (iso rintainen) nainen päätti laskea...
...kuinkas kävikään, bikini tippui toisen tissin päältä kokonaan pois ja tämä nainen ei huomaa mitään. Minä tietysti innoissani (olen mies). Jonniin ajan kulttua eräs toinen nainen sitten sanoi tälle, että "sulla näkyy toinen rinta".
eikait kukaan siinä vatsataudissa sinne halliin jää0_o
veden alla olevista ikkunoista kyyläävä huoltomies..
Noin kuusikymppinen ihan normaalin oloinen nainen puki itselleen VALTAVAA housuvaippaa ja asetteli sitä vaikka kuinka kauan paikalleen. Mukanani oli 4-vuotias lapsi. Oli muuten kova homma pitää hänen huomionsa muualla siihen asti, kun mummo oli saanut pöksyt jalkaansa. Voitte ehkä kuvitella tuon ikäisen kysymysten tulvan heleällä kuuluvalla äänellä ... onneksi niiltä vältyttiin :)
"uimapuvun alta tursuavat karvat"
Mulla oli teini-uimarina tollaset. Olin siis jotain 10-12 vuotias ja karvoja ihan saatanasti. ei mulle kukaan sanonut et niitä vois ajellakin. olis pitänyt olla lahkeelliset housut et olis saanut ne piiloon
ma muistan, etta mun mummo teki ihan samaa saunassa. Mut se on aika hauska muisto mummostani :)
siis heitti tissinsa olan yli ;) Jai lainaus puuttumaan tekstista...
miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!
Uimista harrastavana oisi ehkä kannattanut jättää lukematta.
Toisaalta oli hauska lukea kaikki jutut ja kuvitella mielessään Uimahalli Helvetistä, jossa nää kaikki jutut tapahtuisi samaan aikaan. Alkoi naurattaa.