Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Näin joskus venäläisen naisen kävelevän täydessä tällingissä suihkuosaston läpi ensimmäiselle altaalle, polvistuvan siihen altaan reunalle ja alkavan pesemään hiuksia ja meikkejään.
Usein myös nähnyt pariskuntia toihuissaan kun pienempänä tuli käytyä aktiivisesti uimassa. Nyt en ole enää vuosiin käynyt sen takia kun ajatus kaikesta siellä vedessä lilluvasta eritteestä on ällöttänyt. Ketju on kyllä vain vahvistanut mielikuvaa niin paljon etten taida enää ikinä mennä uimahalliin. Etenkään Serenaan :D
Oon uimahallissa töissä, ja kyllä sitä näkee kaikenlaista.
Eniten huvittaa ja samalla ällöttää turistit, jotka eivät tunne suomalaisia tapoja. Siksi meillä kuulutukset ja kyltit monella eri kielellä.
Kerran kummastutti kun asiakas haki kaapistaa six packin olutta, toi sen altaan reunalle ja tarjosi kavereilleen. Siinä sitten äijät hengaili altaan reunalle ja tiiraili ohi meneviä uimareita. Eivät uskoneet ekalla eikä tokalla kerralla kun käskettiin poistumaan.
On myös naisia, jotka eivät missään nimessä halua näyttäytyä alasti missään vaiheessa. Eli pukkarissa uimapuku päälle ja suoraan altaaseen.
Ja miksi sinne saunaan on pakko mennä uimapuvut päällä, vaikka kyltit sen selvästi kieltävät?
Vierailija kirjoitti:
90-luvun alkupuolelta kun olimme ala-asteella koulun kanssa uimassa. Olimme aina ryhmäpukuhuoneissa, joista johti rautaovi naisten puolen ryhmäpukuhuoneisiin. Ovi oli totta kait lukossa ja tarkasti, ja yleensä siellä oven toisella puolella oli meidän koulun tytöt. Se että tyttöjen ja poikien ryhmäpukuhuoneiden välissä oli vain rautaovi, niin sehän tahtoi villitä meidän luokan ja koulun pojat, ja oven nyrkillä takomista ja härskiä huutelua tapahtui melkeinpä joka kerta. Kerran sitten tapahtui erittäin huvittava tapaus. Pojat alkoivat härnätä tyttöjä oven toisella puolella, laulamalla miljoonasateen marraskuu -biisiä yhteen ääneen, oikein kovaäänisesti. He vain alkoivat laulaan että: -ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun kaipuun kaljakori kilisee. Laulu keskeytyi kilisee -sanaan, kun ilmeisesti sen hoilotuksen jo kauas kuullut eräs ankara meidän koulun miesopettaja ilmeistyi pukuhuoneen ovelle. Ilme oli kuin myrskynmerkki, ja hän kiivaaseen sävyyn lausui: -teille kilisee kuulkaa kohta jälki-istuntoa! Minusta tilanne oli jotenkin huvittava, ja olen muistanut sen aina. Että sellainen tapaus.
Aha. Kyllä kuule nuoret tytötkin osaa.
Olin höyrysaunassa parikymppisenä miehenä ja jätin poikkeuksellisesti sillä kerralla uikkarit päälle kun sinne menin, ja "aidan" toisella puolella höyrysaunaa oli ryhmä noin 15-vuotiaita tyttöjä jotka alkoivat huudella että "Mitäs tää nyt on, housut pois siellä!", vaikka heillä itselläänkin oli uikkarit päällä.
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia, jotka eivät missään nimessä halua näyttäytyä alasti missään vaiheessa. Eli pukkarissa uimapuku päälle ja suoraan altaaseen.
Ja miksi sinne saunaan on pakko mennä uimapuvut päällä, vaikka kyltit sen selvästi kieltävät?
Pimppi on pyhä/nolo asia monelle.
Jokinorsuja siellä täällä - SISÄLLÄ uimahallissa! Se oli viimeinen kerta kun sinne menin.
Olin jo päässyt uimahallikammostani, kunnes löysin tämän ketjun uudelleen. :D Nykyään uimahalleista tulee mieleen vain eritteitä täynnä oleva kloorivesi. Ei tee mieli ihan heti mennä. :)
Ala-asteella hiivittiin tyttöjen puolelle höyrysaunassa ja katseltiin naisten suihkutiloihin. Naureskeltiin, koska suihkussa oli lihavia suomalaisia naisia ja suuret orankitissit roikkuivat mahan päällä.
Olen tän ehkä ennenkin kirjoittanut johonkin mut pari homoa ihastui mun mieheen vaikka tämä kävi lasten kanssa uimassa. Tuijottelivat, selvittivät nimen ja toinen niistä soitti töihin. Kerta lähtivät autolla seuraamaan pihasta, tämä selvis kun mies ajelutti niitä ihan hullua reittiä.
Mulla oli 10-12 vuotiaana tapana mennä porealtaaseen ku siel oli semmosia kauniita isotissisiä naisia ja sit mä runkkasin niiden poreiden suojassa ja uimalasit päässä kattelin niiden tissejä ja perseitä. Siel uimahallissa oli myös semmonen vedenalainen selänhieroja johon mä työnsin mun munan ku se kaunis nainen oli siinä viereisessä selänhierojassa ja sit mä kattelin sen kuumaa vartaloa ja annoin vedenpaineen runkata spermat mun kullista. Ja sit suihkun kautta saunaan posket punottaen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen tän ehkä ennenkin kirjoittanut johonkin mut pari homoa ihastui mun mieheen vaikka tämä kävi lasten kanssa uimassa. Tuijottelivat, selvittivät nimen ja toinen niistä soitti töihin. Kerta lähtivät autolla seuraamaan pihasta, tämä selvis kun mies ajelutti niitä ihan hullua reittiä.
Tais miehes olla ennen tuon köörin RR-ritari :)
Vanhempi meikattu ja tupeerattu peroksidiblondi nousi isosta altaasta ja kävi huuhtaisemassa tekarinsa sellaisessa pikkualtaassa. Yök, se oli ensimmäinen ja viimeinen kertani uimahallissa.
äiti tai isä yksin saunassa / altaassa, onko vieraiden kanssa ollut kivaa tai myöhemmin illalla tutustuttu?
Höyrysaunassa siis (yhteissaunassa) pariskunta paneskeli täysin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
En haluais kehuskella mutta varattiin Pohjois-Suomessa perhesauna, esiinnyttiin siskoina ja veljeksinä, oltiin parikymppisiä parinvaihtajia (no mahtui sinne yks kolmikymppinen emäntä). Kaks tuntia käytiin välillä saunassa nussimassa, välillä porealtailla kikattelemassa ja suutelemassa ja sitten taas perhesaunassa orgioissa.
Nykyään tämä ei enää onnistu kun perhesaunan viereen on rakennettu semmoinen uinninvalvojan/tämmöisen liikunnanohjaajan toimisto ja se ovi on koko jan raollaan että kun perhesaunaan menee ja sieltä tulee niin joku kyllä näkee ja kuulee touhut siellä aulakäytävässä. Sen takia ei enää pystytä harrastamaan. Mutta muuten oli kyl aivan mahtavia aikoja nämä silloin 2009-2011
Aika kultaa muistot..kaikkeen paskaan saa kiillon!
Uimahallissa kävi usein samaan aikaan kuin minä, sellainen ehkä 12 vuotias kehitysvammainen poika jonkun hoitajan kanssa. Hän hyppi ponnahduslaudalla aina monta minuuttia kerrallaan, niin että muut joutuivat odottelemaan hirveästi. Kukaan ei oikein kehdannut sanoa mitään, edes se hoitaja. Ja poika nousi hyppyaltaasta joka kerta uikkarit persvaossa tai kokonaan kintuissa.
No kerran olin samaan aikaan sitten pukkareilla (yhteiset pukkarit naisilla ja miehillä) kun kuulin että poika kusi lattialle. Kuului vaan lorilori ja se hoitaja sanoi "Pekka! Ei noin saa tehdä!".
Olin harjaamassa hiuksiani kun tämä poika tuli henkarin kanssa ja paiskasi sen takaraivooni. Huusin että ai saatana ja katoin sitä hirveän vihaisena. Hoitaja tuli paikalle ja katoin häntä myös todella vihaisena. Ei pahoitellut. Sitten kun lähdin, tämä hoitaja odotteli selkeästi minua ulko-ovilla ja pyysi anteeksi pojan puolesta.
No sitten toinen tapaus niiltä ajoilta kun olin vielä pikkutyttö ja isän kanssa miesten puolella. Suihkutiloissa oli lattialla kakkakikkareita, sellaisia papanoita ja niiden ympärillä kaksi poikaa tökkimässä niitä sormillaan.
Olen myös monesti ollut todistamassa näiden "saunamummojen" suihkuttelua, siis tissit olalle ja pesu..
Niin javiimeksi kun olin nokian edenissä, naisten puolelle tuli mies uimavalvoja laittamaan lisää peflettejä. Eikä muuten ollut ihan kauheesti katse lattiassa. Hyvät ilmeet oli kyllä kaikilla, mukaan lukien mulla.
Satuin uimahalliin monesti vanhemman naisen kanssa, joka kilpaili kaikkien uimareiden kanssa vapaauinnin radalla. Hirveä veden sylkeminen ja räpiköinti, mutta kaikki piti päihittää. Sama homma jatkui saunassa. Löylykilpailu. Muija mätti vettä kiukaalle reippaalla tahdilla ja katsoi kuka kestää.
Ala- ja yläasteella tuli käytyä uimahallissa viikoittain. Mulle on jäänyt ikuisesti mieleen, kuinka vanhat mummot jaksoivat valittaa ja huutaa, jos sattui seisomaan suihkun alla hetkenkin uimapuku päällä. Sitten ne jäivät siihen viereen kyttäämään puvun riisumista, jos ei ollut matkalle altaalle. Sairasta.
Lisäksi on tullut bongattua naisten puolelta poikia äitiensä kanssa...pippelit pystyssä.
näin noin 60-vuotiaan naisen kyykkyvatkaamassa suihkussa. se työnsi suihkua "sinne" ja vatkasi ja veivasi. sitten puki uikkarin ja meni uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Suihkutiloissa oli lattialla kakkakikkareita, sellaisia papanoita ja niiden ympärillä kaksi poikaa tökkimässä niitä sormillaan.
Ö_ö
Uimari!