Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Paskaa naisten suihkussa, ei mikään big deal muuten mutta se haisi ihan kissanpaskalle. Ja näytti sille. Vielä tänäkin päivänä oon 87% varma että kissanpaskaa se oli. Kaverini keksi selityksen että jonkun uimarin kissa olis käyny paskomassa sen päälle ja uimari ois huomannu sen vasta suoristettuaan pyyjkeen suihkussa. Ehkä tollaset asiat lamaannuttaa niin ettei jälkiä voi korjata. :D
Käännyin sitten kannoillani ja se olikin vika kerta missään uimahallissa.
Ei varsinaisesti oudointa, mutta ahdistavinta mitä on sattunut oli kun keski-ikäinen setämies tuli huomauttelemaan esiteini-ikäisille tytöille (minä ja kaverini) painosta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran nudistirannalla nukahdin aurinkon ja ihan alasti siinä kunnes herään ja siinähän oikeen seisokkina törröttää mun kulli! Vieressä olevat tytöt hihittivät ja kikattivat ja olivat kuvanneet videotakin kun kullini oli noussut. Näin videon kun lähdin äkkiä pois...
Sitten jos joku mies kuvaisi alasti nukkuvaa naista rannalla niin tulisi varmaan joku seksuaalisen hyväksikäytön syyte. Yhteiskunnan tuplastandardit...
Vierailija kirjoitti:
9-vuotias poikani oli juuri pukeutunut ja lähti pukukaapilta, kun muisti parin metrin päässä, että kolikko jäi kaapin rahalukkoon. Poika palasi takaisin kaapille, mutta kaapille oli tullut mies. Poika sanoi miehelle, että "mulla jäi raha lukkoon" johon mies sanoi että "eikun se on munavain" Pojan kertoessa tätä kotona mietin, että millainen mies kehtaa viedä pikkupojan rahan.
Varmaan joku kuullut Laihialle asti että raha jäi lukkoon ja teleportannut paikalle.
Miksi muuten tuollaisia mietit? Kelju temppu kieltämättä, mutta ei tuo nyt vielä ollut kuin hieman keskivertoa pahempi kusipää. Maailma on täynnä ties mitä murhaajia, raiskareita ja psykopaatteja, esim. Suomenkin poliitikoissa on selviä psykooaatteja, ja sinä ihmettelet tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta saisi muuten hyvän tv-realitysarjan. Vähän samaan tyyliin, kun Hengenpelastajat, joka on rantavahtien työnkuvaamista. Tää olisi vaan uimahallivahtien kamalaa arkea. Nimeltään se vois olla Tussukoita ja Hikeä *reps*
Tuosta voisi tehdä sivusarjan, jossa kyseiset arat ja ujot uimavalvojat avautuvat traumaattisista kokemuksistaan uimahalleissa. Sen nimi olisi Hissukoita ja Tukea.
Vierailija kirjoitti:
Niin javiimeksi kun olin nokian edenissä, naisten puolelle tuli mies uimavalvoja laittamaan lisää peflettejä. Eikä muuten ollut ihan kauheesti katse lattiassa. Hyvät ilmeet oli kyllä kaikilla, mukaan lukien mulla.
Ei kai naisillakaan voi olla mitään sitä vastaan, koska ei miehiäkään näköjään yhtään haittaa miesten puolella siivoava parikymppinen jumalaisen nätti thaityttö. :) Se on nääs sitä tasa-arvoa mitä naiset itse aina kuuluttavat.
Erikoisinta on joidenkin ihan tavallisten näköisten naisten erittäin näyttävä tapa pestä tavaraansa. Eräskin nosti jalkansa puolentoista merkin korkeuteen seinää vasten ja alkoi sitten hartaasti pestä alapäätä. Sitten on nämä kyykkypesijät, joiden pitää ottaa syväkyykkyasento, jotta pystyvät alapesun suorittamaan. Itsekin olen nainen mutta ihmettelen...
Ällöintä oli varmaan se, kun erehdyin pukkarissa katsomaan viereistä mummua päin juuri, kun hän pyllisti pukamaisen takapuolensa suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Jokinorsuja siellä täällä - SISÄLLÄ uimahallissa! Se oli viimeinen kerta kun sinne menin.
Sehän on rikkautta: biodiversiteettiä parahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi eukko ajeli tosi, tosi karvaisen alapäänsä posliiniksi suihkutiloissa, karvaa jäi kissan verran. Miksi se piti tehdä juuri siellä kun ei sitä ainakaan hetkeen ollut tehnyt. Kilpauimaradalla miesuimari sylki klimppejä veteen hengästyneenä uintinsa perään. Äiti rapsutteli poikansa korvantauksia altaassa ja tuumasi miten hyvin karsta lähtee kun lilluu vedessä.
Kuulostaa ehkä ällöltä toi kilpauimarin sylkeminen, mutta kannattaa itse kokeilla oikeaa uimista ja huomaa että näin saattaa käydä jos on vielä limaa jostain taudista jäljellä...
Vierailija kirjoitti:
Niin javiimeksi kun olin nokian edenissä, naisten puolelle tuli mies uimavalvoja laittamaan lisää peflettejä. Eikä muuten ollut ihan kauheesti katse lattiassa. Hyvät ilmeet oli kyllä kaikilla, mukaan lukien mulla.
Samanlaista se on miehilläkin. Kun olet alasti uimahallin suihkussa niin vieressä alkaa nuori nainen siivoamaan.
Vois ees varoittaa.
Itäkeskuksen uimahalli, joka on Helsingin kaupungin halli, eroaa kuin yö ja päivä Urheiluhallien halleista, joita ovat mm, Mäkelänrinne, Vuosaaren halli ym.
Vuosikymmen sitten meno Itiksessä oli vielä kunnollista, mutta nykyisin sinne ovat pesiytyneet porealtaan pedofiilit, suihku- ja höyrysaunarunkkarit, ja likaiset ulkomaalaiset, joille hygienia on täysin vieras asia, etenkin venäläiset. Räkimistä saunassa ja altaissa, virtsaamista suihkuissa, seisoskelu ylimmillä lauteilla, vessasta suoraan altaaseen ilman suihkua ja ei koskaan uimahousuja pois missään ennen hallista poistumista. Ulkomaalaiset naiset, joilla on kaapuja, meikkiä, rasvaa ja hiuslakkaa, tulevat haisevine vaatteineen uima-altaaseen , peseytymättä.
Itiksessä on myös nähty suoranaista juopottelua, pullot selän takana piilossa saunoissa.
Ja siellä on raportoitu joistakin kaappien ryöstöistä, onpa todettu jopa hakatun vanhempia henkilöitä ryöstötarkoituksessa pukuhuoneen puolella. Tätä monikulturellia toimintaa.
Miksi Itiksessä, kaupungin hallissa meno on tällaista kun Urheiluhallien hallit ovat siistejä, valvottuja, hygieenisiä, turvallisia ?
Vastaus lienee selvä, Helsingin kaupungin hallissa työntekijöitten vaihtuvuus on suuri, voidaan ehkä puhua jopa suojatyöpaikoista. Ja silminnähden hallin valvonta pettää alinomaa, henkilökunta ei ole motivoitunut. Hallin johto ei myöskään näytä olevan kiinnostunut lisäämään kustannuksia valvojien palkkaamiseksi, eikä taida välittää ?
Onneksi voi itse valita minne menee! Ei ainakaan Itikseen !
Itiksen uimahalli on vaikuttanut mun mielestä ihan ok:lta silloin kun olen ehtinyt sinne arkisin aamupäivällä, mutta illemmalla siellä ei pysty käymään, koska siellä on epäsiistimpää porukkaa ja todella paljon mamumiehiä jotka ovat tulleet sinne vain hengailemaan ja kyttäämään. Esim. vesijuokseminen ei tule kysymykseenkään, kun samassa kohtaa allasta parveilee aikuisia miehiä, joita pitää sitten väistellä.
Oletan että Itiksen hallin johtoa ei kiinnosta esim. hygieniaongelmat ja häiriköt sen takia, että heidän rahoituksensa ei ole riippuvainen asiakkaiden tyytyväisyydestä. Tulee myös mieleen, että ehkä ongelmat eivät enää kiinnosta ketään, koska tilanne on jo niin paha että sille on vaikea tehdä mitään.
Joo, olin tässä vähän aikaa sitten uimassa, ja siellä suihkun edessä istuskeli mummeli sellasella "tuolilla" ja kaiveli alapäätänsä ; )))
Ketjun alkupuolella joku kirjoitti nähneensä uimahallin suihkutilassa naisen, jolla oli mutaa vartalollaan. Minä näin lapsena samanlaisen naisen! Nainen oli keski-ikäinen ja suihkussa ihmettelin, kun naisen alaraajojen polvitaipeissa ym. oli mutaa / multaa tms.
En vieläkään tiedä, mitä se oli. Lapsena ajattelin, että aikuisena tuokin muta / multa saa selityksen, mutten tosiaan vieläkään tiedä... :D
Paskatorttu kellui aaltoaltaassa ja sujahti vanhan miehen suuhun...
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alkupuolella joku kirjoitti nähneensä uimahallin suihkutilassa naisen, jolla oli mutaa vartalollaan. Minä näin lapsena samanlaisen naisen! Nainen oli keski-ikäinen ja suihkussa ihmettelin, kun naisen alaraajojen polvitaipeissa ym. oli mutaa / multaa tms.
En vieläkään tiedä, mitä se oli. Lapsena ajattelin, että aikuisena tuokin muta / multa saa selityksen, mutten tosiaan vieläkään tiedä... :D
Taisi kuule olla ihan aitoa ihmisen paskaa... Monessa uudemmassa uimahallissa on saatavilla luontaisia kokovartalopaskahoitoja.
Isokokoinen poika kiipesi hyppytorniin ja arpoi että hyppääkö vai ei ja oli tulossa poiskin kun muut yllytti hänet hyppäämään.
Vesi loiskahti oikein kunnolla yli altaan ja kaveria ei näkynyt.
Sukelsi reunalle ja juoksi pukkariin.
Ja kun vesi tyyntyi, nousi pintaan kunnon pökäle.
Ei näkynyt poikaa enää eikä kukaan enää uinut altaassakaan.
amputoitu rinta lapsena nähtynä.
Muuan 25 wee mies suihkun vieres kaiveli topzy-puikolla terskan alta nöyhtää, hyi helev..! Ja joku ottaa varmaan siltäkin..
Mulle on käynyt noin.
Käännyin vasta kun joku huomautti. Olin siis vaan unohtanut uikkarit sinne suihkun naulaan.
Mutta hämmentävin itse näkemäni juttu oli kehitysvammainen pariskunta panemassa altaassa.