Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
Mäkin muistan ton kyllä, mutta en keksi kuka meistä tytöistä sä voit olla? Eikä sillon mitään härskiä huutelua ollut. Ihan tavallista älämölöä.
90-luvun alkupuolelta kun olimme ala-asteella koulun kanssa uimassa. Olimme aina ryhmäpukuhuoneissa, joista johti rautaovi naisten puolen ryhmäpukuhuoneisiin. Ovi oli totta kait lukossa ja tarkasti, ja yleensä siellä oven toisella puolella oli meidän koulun tytöt. Se että tyttöjen ja poikien ryhmäpukuhuoneiden välissä oli vain rautaovi, niin sehän tahtoi villitä meidän luokan ja koulun pojat, ja oven nyrkillä takomista ja härskiä huutelua tapahtui melkeinpä joka kerta. Kerran sitten tapahtui erittäin huvittava tapaus. Pojat alkoivat härnätä tyttöjä oven toisella puolella, laulamalla miljoonasateen marraskuu -biisiä yhteen ääneen, oikein kovaäänisesti. He vain alkoivat laulaan että: -ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun kaipuun kaljakori kilisee. Laulu keskeytyi kilisee -sanaan, kun ilmeisesti sen hoilotuksen jo kauas kuullut eräs ankara meidän koulun miesopettaja ilmeistyi pukuhuoneen ovelle. Ilme oli kuin myrskynmerkki, ja hän kiivaaseen sävyyn lausui: -teille kilisee kuulkaa kohta jälki-istuntoa! Minusta tilanne oli jotenkin huvittava, ja olen muistanut sen aina. Että sellainen tapaus.
Mä arvaan kyllä kestä puhutaan.
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
Vaasan Tropiclandiassa!!
N. vuosi sitten olin lasteni kanssa ja heidän kaksi kaveria olivat mukana ( kaikki 8 v tyttöjä) .
He laskivat lohikäärme-mäestä alas, menin valmiiksi jo odottamaan sinne alas, mihin laskijat sitten lopulta päätyvät. Siellä samassa tilassa seisoi n. 60 v mies uimalasit päässä ja hymyili. Ajattelin vain, että hänkin odottaa esim. lastenlastaan laskevan alas.
Sitten kun tuli minun tyttöjeni vuoro, mies varmasti kuuli kaiken sen kiljunnan ja naurun kun tytöt laskee mäkeä alas... Niin asetteli uimalasit paremmin, veti henkeä ja meni veden alle kyykkyyn, jotta näkisi kun tyttöni molskahtavat veteen mäestä. Noustessaan miehellä oli raju seisokki ja kouraisi pari kertaa haaroväliänsä, sanoin tytöille, että menkää te vain edeltä, jonka jälkeen "keskustelin" miehen kanssa pienen tovin. Onneksi paikalle saapui pian uimavalvoja joka käski miehen poistua.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:43"]
Vesialtaan pohjalla jääkiekon. Lienee pelattu lätkää veden ollessa jäätyneenä altaassa.
[/quote]
Kiekkoja käytetään sukellusharjoituksissa. Joku ei vaan saanut tai muistanut hakea sitä pohjasta pois.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:43"]
Vesialtaan pohjalla jääkiekon. Lienee pelattu lätkää veden ollessa jäätyneenä altaassa.
[/quote]
Missä altaassa vesi päästetään jäätymään!? Ei missään...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 15:42"]
Palleatyrä. Sellainen käsipallon kokoinen möykky mahalaukun päällä iäkkäämmällä herralla. Enpä ollut ennen nähnyt.
[/quote]
Niin, tuohan ei tietenkään ole palleatyrä (joka ei millään tavalla näy päällepäin).
T. lääkäri
Pitkä lihava nuorehko mustalaismies puhui puhelimeen samalla ku pesi itseään suihkussa, ja tietenki boxerit tiukasti jalassa koko toimituksen ajan
[quote author="Vierailija" time="12.06.2010 klo 01:05"]että eilen miesten puolella kylpylässä oli ollut parikymppinen poikapari, joka hinkkasi ja hyväili toisiaan suihkussa;-o. Olivat sitten (mies ja pojat) vain kiirehtineet pois pesulta ja pukuhuoneeseen, ja nyt se vasta mullekin kertoi! Ihmettelinkin, kun olivat ehtineet mua ja tytärtä ennen aulaan...
[/quote]
No hyi helv****!! tollasilla ei oo kyllä mitään asiaa uimahalliin , olisin minäkin kiirehtinyt pois ja lisäksi ilmottanut asiasta henkilökunnalle.Ällöttävää!!
[/quote]
Taidathan sinäkin syödä jukisesti! Kyllä on kumma, jos vauvan syömisessä näkee jotain irstasta tai seksuaalista. Varsinkin, jos rinta on piilossa..
[/quote]
Vauvan syöminen on kannibalismia.
Veli kertoi kuinka miesten saunassa joku pikkutyttö oli oikein näkyvästi kaivellut alapäätään ja isänsä oli vaan kysynyt: "Mitäs sieltä löytyy?"
Ja tässä muutama sata syytä miksen käy uimahalleissa...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2009 klo 20:47"]miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!
[/quote] HYI VITTU!!!!
Yksi nainen kyykkyvatkasi :( Tuntui että häpykarvat lensivät suihkun toiselle puolelle, niin kovaa oli meno.
Oudointa mitä olen uimahallissa nähnyt on
kun menin suihkutilaan niin naisten puolella oli humalassa oleva mies. ????
no siksihän ne on olemassa :)