Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
301/2389 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ei ollut ihan vähän.. Pesuvateja varmaan kymmenen ja siellä koko perheen kalsarit liossa!

Vierailija
302/2389 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oudoin kokemukseni oli, kun viitisen vuotta sitten vanhahko rouva käveli suhkutilaan hieromasauva kädessä , meni onneksi vessaan suoraan, kun tuli vessasta niin ei se ainakaan kädessä enää ollut. Sitten paineli altaaseen kuin ei mitään.. En kehdannut mennä viereen ja kuunnella että suriseeko täti, mutta vähän ällö fiilis jäi.

Mystistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2389 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!

Tunnustan

Vierailija
304/2389 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mua ällöttää sellaiset, jotka menee kuivilla hiuksilla uimaan ja liottaa päänahkamähnänsä siihen samaan veteen johon mun lapset puhaltelee ilmakuplia. Meikkinaamat on myös aika käsittämättömiä ja etenkin vesijuoksua harrastavat parfyymieukot, joiden käry leviää radan toiseen päähän asti.

Kumpi nyt oli pahempi? Se, että sun lapset joutuu nielemään päänahkavettä vai sun lapset on lianneet veden jossa toiset uittaa päänahkaansa? :P

Vierailija
305/2389 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisia on. Siksi en uimassa enää käykään :( Hyvä, että kävitte ilmoittamassa uimavalvojalle! Hoitoon ja terapiaan, pois muiden ihmisten joukosta tuollaiset olisi kyllä saatava.

yhdessä uimahallissa yksi nainen keskittyi niin uimiseen, että hän ei tarkkaillut ollenkaan muiden tekemisiä. Menin kaverini kanssa ilmoittamaan uimahallin valvojille, pitihän se hullu saada sieltä pois.

.

Vierailija
306/2389 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitti rinnan olkapään yli ja pesi sitten kunnolla tissin alta!

Oli pakko nauraa ääneen : )

Vierailija
307/2389 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kouluajoilta kun eräässä melko pienessä uimahallissa kävi joka päivä juoppomummeli joka haisi oluelta kilometrien päähän ja mummeli pääsi uimahalliin uimaan likaisissa vaatteissa tukka liimautuneena päähän. Altaaseen mummeli meni tukka kuivana ja usein hänellä oli myös seuralaismies viinakassit mukanaan. Haju oli kaamea mutta onneksi silloinen lastenallas oli toisessa päässä, siivoja kyllä muisti valittaa kaikille lapsille että pakko peseytyä mutta ilmeisesti samat säännöt ei koskeneet vanhempaa vakiporukkaa. Sama mummeli käy yhä samassa uimahallissa jonne suuntaa suoraan uimahallin viereisistä lähibaareista. Lopulta sain ihottumaa ja syyliä jalkoihin jonka jälkeen ei tarvinnut käydä uintitunneilla, onneksi ne on nyt parikymppisenä kadonneet ja yleisissä uimahalleissa en viitsi enää käydä.

Lasken siis perusmeiningiksi karvaiset tai lemmiskelevät parit, kun on muutakin tullut nähtyä kyyläävät papat on myös aika perusmeininkiä. Yhdessä lähiuimahallissa juotiin kaljaa saunassa ja meno oli muutenkin kuin baarista, tiedän myös ulkomaalaismiehiä jotka etsivät seuraa uimahallin kuntosalilta. Ei siis ihme että tuonne toiseen halliin hommattiin vartijat, tosin en tiedä onko meno yhtään muuttunut. Kolmannessa uimahallissa oli kakkaa altaassa ja lasten uimakoulu täydessä vauhdissa, kukaan ei välittänyt tai huomannut.

Olen myös nähnyt erilaisia tavaroita altaassa/altaan reunalla niistä yleisimpiä on olleet: kampa, harja, hiuspinnit, muut hiustarvikkeet, korut, kynsiviilat ja kerran näin myös neulan vedessä. On niitä hauskojakin tapauksia kerran yhdellä isällä oli tapana laskea liukumäestä niin kovaa että aallot roiskui toiseen päähän, kaikilla oli hauskaa

Vierailija
308/2389 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen reipas 10v sitten Aalto-Alvarin miesten saunassa ei ollu kuin katto puuta, muuten laattaa.

Katto oli sitten matalalla ja pihkainen. Miehet olivat lyöneet päätään monesti siihen ja oli sellaisia hiustupsuja jäänyt pihkaiseen kattoon. Olihan sen näkönen, ettei tehny mieli saunata.

Vierailija
309/2389 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on se iso "vesiputous" ja vesimassan taakse jää pieni suojainen alue...siellä oltiin täydessä touhussa, kortsupakkaus lillui siinä vedessä ja varmaan lopulta myös itse kortsu.

Tämä tyttö otti jalat alleen.

Vierailija
310/2389 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä naisten suihkussa oli ilmielävä ihmispaska. Vieressä suihkutteli down-tyttö niinkuin mitään ei olisi tapahtunut =). Jotenkin koominen tilanne, kun kaikki mietti miten voisi ilkosillaan kipaista hakemaan siivoojaa =). Haju oli karsea, pikkutyttöni yökkäili suihkussa...

Vierailija
311/2389 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan kyllä kestä puhutaan.

Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.

Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...

Mullakin on epäilyjä. Antakaa ala tai nimikirjain jotain :D

Vierailija
312/2389 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan kyllä kestä puhutaan.

Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.

Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...

Mullakin on epäilyjä. Antakaa ala tai nimikirjain jotain :D

Vierailija
313/2389 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä naisella oli _todella_ tuuhea häpy xD

Vierailija
314/2389 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetissä oo irstasta, kuule ihan normaalia on.

Vierailija
315/2389 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jotkut vanhemmat on huolelisia kyllä jos yksin ois ollu miesten puolel ni ois vaik voinu kaatuu yms muuta ja mist tiiät et 110v voi olla vaik viis ei koko sitä ratkase 1!!!!!!!!!!! mietippä sitä senki nainen haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaa

Vierailija
316/2389 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nummelan uimahallissa. Olin uimassa kroolia iun huomasin paskaa altaan pohjastsa. Sitten äkkiä pois altaasta ja peseytymään.

Vierailija
317/2389 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi en käy uimassa,koska olen allerginen kroolille"

no hyvä, että et kuitenkaan kloorille ;)

Vierailija
318/2389 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi en käy uimassa,koska olen allerginen kroolille"

no hyvä, että et kuitenkaan kloorille ;)

Vierailija
319/2389 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavia nämä!

Joku mainitsi tuolla äijästä, joka paskansi kylpylässä altaaseen. Ettei vain Katinkullassa? Siellä minä olen törmännyt paskaan ainakin kaksi kertaa (ja siellä on baariallas).

Ekalla kerralla ulkoaltaassa oli mahtavan kokoinen paska, taisin jopa tökätä sitä sormella kun en heti tajunnut mikä se oli. Menin sitten sanomaan valvojille, ujona teininä että ulkoaltaassa on jotain epämääräistä... sain vastaukseksi "ai niinku ulostetta?" ja kun sanoin, että siltä se minusta näytti, valvoja antoi uimalasit ja käski tarkistaa. Kyllähän se allas suljettiin ja vesi vaihdettiin.

Myöhemmin näin pienempiä paskakokkareita isossa, moniosaisessa altaassa. Menin sanomaan suoraan, että tuolla on paskaa. Ne kerättiin jollain imurilla pois eikä mitään muuta.

Menenkin tästä katsomaan wikipedian listaa suomalaisista julkkishomoista seuraavaksi. Vai viitsiikö joku kertoa? Sama tyyppikö, joka on joskus aiheuttanut isälleni homofobian puristamalla perseestä juna-asemalla? En tiedä kuka se oli =(

Vierailija
320/2389 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Vuosaaren uimahallissa kun siivoja pesi naisten puolella vessaharjalla vessanpöntön. Siis tosiaan sen _koko pöntön_ - ensin pöntön sisäosat ja sitten istuimen ja kannen. Kivasti levitti sitten kaikki ulosteen mukana tulevat bakteerit koko istuimeen kantta myöten. Ja ilmeisesti tämä on yleinen käytäntö, koska hän ei mitenkään yrittänyt peitellä siivoustyyliään. Itse odotin vessaan pääsyä kopin vieressä siivooja siivotessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän