Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
261/2389 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menis ikinä uimahalliin!

Vierailija
262/2389 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuterinväriset maxi-alusvaatteet uimapuvun ALLA siis rintaliivit ja alushousut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2389 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitti rinnan olkapään yli ja pesi sitten kunnolla tissin alta!

Vierailija
264/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli tuo sotanorsut joilla kärsätkin :D

Mä en ainakaan toistaseks ole nähnyt mitään outoa. Niin harvoin käyn hallilla.

Yks jäänyt mieleen:

Nainen tuli pukuhuoneeseen ja kuivasi itsensa ja sitten alkoi rasvaaminen. Rasvasi itsensä päästä varpaisiin. sen tiedän että atooppista ihoa pitää rasvata mutta tää nainen oikeen korosti sitä hierontaa. Käveli ympäriinsä, kävi välillä ison peilin edessä ja hieroi rintoja ja koko kehoa. Luulis että sen olis voinut tehdä ihan siinä omalla paikalla.

Sellanen ällöttää jos alapäätä pitää pestä oikeen huomiota herättävästi kuten kerran eräs mummo levitti jalkojaan ja pää melkeen jalkovälissä ja samalla suihkutteli ja kaivoi niitä välejä.

ja siellä oli noin kolmekymppinen hoikka nainen konttausasennossa pää lauteilla eli siis siis persauspystyssä ottamassa löylyä. Oli hänellä ystäväkin mukana, mutta hän istui ja venäjää puhuivat.

Vierailija
265/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasten juttujen jälkeen tuntuu uskomattomalta, että uimahalleja on edes olemassa :D. Toisaalta niin, eihän vesi steriiliä tarvitse tai voi ollakaan...

Mutta voisi olla ihan jees jos uimahalleissa olisi enemmän henkilökuntaa, eikö? Jos siellä suihkutiloissa kulkisi siivoojia ja valvojia ja löylyssä olisi löylynheittäjä/valvoja, lisäksi voisi erikseen olla tila jossa saa ammattilaisen tekemään niitä brasialaisia tai hiustenvärjäyksiä... Ja enemmän järjestystäpitäviä hallin puolelle, ohjaamaan suihkussa käymättömät takaisin suihkuun. Mutta tosiaan, en muista koska olen uimahallissa käynyt viimeksi, mutta eipä taas hetkeen tee mielikään :) .

Vierailija
266/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen käveli uimahallin puolella yläosattomissa. Kukaan ei puuttunut asiaan :O

Vierailija
267/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eukko ajeli tosi, tosi karvaisen alapäänsä posliiniksi suihkutiloissa, karvaa jäi kissan verran. Miksi se piti tehdä juuri siellä kun ei sitä ainakaan hetkeen ollut tehnyt. .

Vierailija
268/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiöamis-kotiäidillä. yleensä niillä on puskat kun eivät muutenkaan huolehdi itsestään

Vierailija
269/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on leikattu rintasyöpä 3 kertaa. Vasen rintani on noin 1/3 oikeasta ja nänni sojottaa kainaloon. Myös kainalossa iso arpi imusolmukkeiden poiston johdosta. Kyllä mua tuijotetaan. Ei se mua haittaa, mutta ihmetyttää vaan näiden tuijottelijoiden huono käyttäytyminen.

Erään kerran saunassa istuin alaston nainen korkokengät jalassa. Joku koputti oveen ja aukaisi sen, oli tuon naisen miesystävä. Mies alkoi maanittelemaan, että sovitaanko nyt tämä riita. Katsoi sitten mua ja kaveriani ja sanoi meille, että anteeksi vaan tämä häiriö.

Yksi mies tuli naisten suihkun puolelle oviaukkoon kurkkimaan aina, kun joku laittoi suihkun valumaan. Ystävän kanssa ei riisuttu uikkareita, vaan jäätiin kyttäämään tämä miestä. Sieltähän se tuli, juoksin miehen perään karjuen, että mikä saatanan kusipää sä täällä kurkit. Mies juoksi miesten vessaan, joka oli ennen miesten suihkutilaa siinä käytävällä. Jäin kyttäämään siihen oven taakse ja sätin äijää. Jonkun ajan kuluttua tuo aukaisi oven ja aneli anteeksi, "emmä millään pahalla". Valitettiin hotellin respaan, josta sanottiin, ettei täällä kukaan ole aikaisemmin kurkkijoista valitellut.

Vierailija
270/2389 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengät? :D

"Erään kerran saunassa istuin alaston nainen korkokengät jalassa. Joku koputti oveen ja aukaisi sen, oli tuon naisen miesystävä. Mies alkoi maanittelemaan, että sovitaanko nyt tämä riita. Katsoi sitten mua ja kaveriani ja sanoi meille, että anteeksi vaan tämä häiriö."

Vierailija
271/2389 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika varmaan 10v. Poika pissasi seisoaltaan keskilauteelta alalauteelle äidin katsoessa vierestä. Siis ihan niin tahallaan että piti pippelistä kiinni eikä yrittänytkään pissata salaa. Äiti ei ollut moksiskaan...ilmeisesti joillakin on sallittua pissata saunaankin :(

Vierailija
272/2389 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista päivä paistaa läpi, eivät jätä mitään arvailujen varaan. Tarkistakaapa joskus vanhat uikkarinne, näkyykö niistä läpi ;//

Vierailija
273/2389 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida enää uskaltaa uimaan. Ollaan yleensä käyty sellaisina aikoina, jolloin vähän väkeä liikkeellä. Varmaan viisas strategia...

Noita venäläisnaisia täydessä meikissä ja hiuslakoissa on kyllä tullut vastaan.

Vierailija
274/2389 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiusten huuhtelun jälkeen (silmät avattuani) näkökenttääni lävähti karvakolmio! Outoa tässä oli se, että se sijaitsi alaselässä. Vieressäni oli siis peseytymässä ulkomaalaistaustainen tumma nainen, jonka musta, sankka karvoitus jatkui pyllyvaosta kärkikolmion lailla pitkälle ristiselkään!

Vierailija
275/2389 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.

hahahahah!!! aivan paras!

Vierailija
276/2389 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pesuhuoneesta

kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)

Vierailija
277/2389 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin Englannissa health clubilla eli vähän niin kuin Elixia, Uinnin jälkeen menin suihkuun ja vieressäni seisoi alushousut jalassa Afrikkalinen herrasmies, joka sitten päätti kusta tirauttaa alkkareiden läpi siinä suihkussa. No ei siinä mitään, mutta kun suihkuilla oli yhteinen kaivo, joka sattui olemaan minun kohdallani, joten siinä minä aluksi seisoin keskellä keltaista kusta kunnes tajusin, että WTF!

Vierailija
278/2389 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuriluokkalainen tuli saunaan täysi stondis päällä eikä hävennyt yhtään. Vasta sitten kun muutama muu alkoi tirskua :)

Joku vuosi takaperin olin uimahallin suihkussa ja siinä vieressä oli isä poikansa kanssa. Poika vilkuili minuun päin. He siitä lähtivät pukuhuoneita kohti ja nurkan taakse päästyään poika kysyi: "Oliks tolla munat?" öhh... munat ja manboobsit voi olla hämmentävää pienelle :D

Vierailija
279/2389 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kolmannella luokalla eräällä pojalla oli lähes läpinäkyvät uimahousut. Siinä edessä tuli hieman vaaleampi paksumpi kohta, mutta muuten näkyi läpi. Tytöt ja pojat tietenkin hihittelivät tälle, eikä itse ymmärtänyt lainkaan että mikä on niin hauskaa.

Vierailija
280/2389 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suljen heidät kokonaan pois näkökentästäni. tiedä mitä kauheuksia multa on mennyt ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme