Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Taannoin olin pienessä kylpylässä, jossa oli vain muutamia asiakkaita. Huomioni kiinnittyi noin 45-vuotiaaseen aivan tavallisen näköiseen pariskuntaan, jotka näyttivät nautiskelevan hierovista suihkuista ja poreista aika omintakeisella tavalla. Altaassa oli sellainen korkealta tuleva kova vesisuihku, jossa yleensä hierotaan hartioita, mutta nämä näyttivät estoitta seisovan suihkun alla vuorotellen niin, että suihku osui veden alla alapäähän. Sama porealtaassa, parkkeerasivat itseään erilaisiin asentoihin, eivät olleet kiinni toisissaan, mutta ainakin näytti siltä, että hakivat aivan erityislaatuista nautintoa hierovista suihkuista. Mietin koko ajan, että kuvittelinko vain, että jos vaikka rentouttivat polviaan, kun tekivät kaiken aivan estoitta.
Apua näitä juttuja, enkä oo lukenut ku vasta murto-osan! Mun "oudoin" juttu oli semmoinen vanhempi rouvashenkilö, jonka tissit oli pitkät putkilot ja roikku oikeesti navan alapuolelle asti, eli eipä tuo kovin outo juttu ole. Olen selkeesti onnellinen kun ei mitään erikoisempaa ole koskaan sattunut!
Kuudennella luokalla oltiin tyttöjen liikunnan uimareissulla. Keräännyimme altaan reunalle kuuntelemaan ohjeita ja siinä alaviistosta miespuolista uimaopettajaa tuijotellessa oli hauska huomata, ettei hänellä ollut löysien shortsien alla boksereita ollenkaan :D
Onhan sitä kaikenlaiset ahdistelijat tullu nähtyä vuosien varrella mutta viimeksi rupes todella oksettamaan Itiksessä. Olin porealtaassa vauvani kanssa. Poreet loppuivat just kun päästiin altaaseen ja päätin jäädä odottamaan että seuraavat alkavat. Sinne jäi myös 3 tyttöä ja yksi n. alta kolmekymppinen mies. Tytöt uiskentivat innoissaan altaassa ja yhtäkkiä tämä mieskin alkoi uiskentelevan altaassa. Ei mielestäni kovin soveliasta aikuiselta polskahdella niin pienessä altaassa. No ei siinä mitään. Mies yritti kokoajan mennä näkökenttäni ulkopuolelle. Ihmettelin kovasti hänen toimintaansa kunnes huomasin että hän uiskenteli tyttöjä kohti kuin vahingossa törmäten heihin. Tytöt eivät tajunneet edes mitään kun kisailivat keskenään. Olin ihan pöyristynyt touhusta ja mies selvästi kiihottui hommasta niin ettei enää edes välittänyt minusta. Aioin jo mennä valittamaan hänestä valvojille kunnes ihmisiä alkoi tulla paikalle ja lähdin pois. Tuli tooooosi paha mieli moisesta hommasta ja ihmisen pahuudesta:(
[quote author="Vierailija" time="08.11.2009 klo 16:41"]Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)
[/quote]
Ei helvetti :D repesin ihan totaalisesti :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:43"]Vesialtaan pohjalla jääkiekon. Lienee pelattu lätkää veden ollessa jäätyneenä altaassa.
[/quote]
Mitä mitä kyllä minä ainaki muistan että meillä käytettiin noita jääkiekkoja sukellusharjotuksissa ja muutenki leikittiin niillä
Istuin porealtaassa tyttäreni (7v) kanssa. Vieressäsmme oli toinen äiti poikansa kanssa (n.5v) Poika sanoi äidilleen, että on kova pissahätä, mennäänkö vessaan? Äiti tähän "Pissaa altaaseen, niin minäkin aina teen." Minua oksetti ja lähdettiin heti pois porealtaasta. Kuka tekee tälläistä?!? Yök
No hyi helkkari :D tätä ketjua lukiessa alkaa kuvottaa ajatus, että ollaan joskus lapsina kavereiden kanssa uimahallissa hörpätty allasvettä ja syljeskelty sitä toistemme päälle. Ties mitä ällöttävyyksiä siinäkin oli lillunut.
Oon aika hyvin säästynyt kaikenlaiselta ällöttävältä vaikka oon käynyt melkosen paljon halleissa vuosien varrella. Mainitaan nyt silti jotain:
Mua inhottaa saunassa venyttelijät. Kerran yksi kundi nousi seisomaan keskimmäiselle lauteelle, kumartui eteenpäin ja huljutteli olkapäitään ylösalas, sitten suoristi itsensä ja pyöritteli yläkroppaansa ja käsiään. Ei mitään hääviä katseltavaa eikä kiva ajatella että se huitaisee vahingossa/roiskuttelee hikeään joka suuntaan. Yleisessä saunassa saa istua, löylytellä ja jutella rauhallisesti, EI muuta.
Yksi ilmiselvä homokundi kyttäsi mua eräällä uimareissulla, vilkuili jo saunassa ja etenkin suihkussa. Juuri kun suljin suihkuni ja olin lähdössä pois tämä tarkkaavainen herrasmies sanoi huomaavaisesti:
"Sulla jäi vaahtoa tonne toiseen takareiteen".
Toden totta, niinpä jäikin. Huuhtelin sen pois ja mulkaisin tyyppiä jäätävästi. Tyyppi tuli lässyttämään vielä kotimatkallakin, sai mut kiinni fillarillaan. Osoitin kuitenkin ettei hirveesti kiinnosta ja niin kaveri lähti sovinnolla omille teilleen.
Naisen nännit. Ihmisen runkkaavan uimaltaassa. Nuoria miehiä aivan sekaisin vaikka lukee uimahallin seinällä ei päihtyneenä sekä yksi mies joi pukukaapista suoraan kaljaa ja siinä oli muitakin jos olisin ollut yksin olisin tehnyt sellaisen provokaation miehelle että enä ei juo.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2010 klo 13:35"]
ajelee karvansa uimahallissa. En ymmärrä en.
Totuushan on se, etteivät miehet pese mulkkujaan ja persereikiään ennen altaaseen menoa, varsinkaan vanhempi väki! Siellä se pallivaha ja kokkareet uiskentelevat.
Venakot menee aina altaaseen meikit, parfyymit ja lakat niskassa! Pillujaankaan eivät pese.
[/quote]
Ahahaha repeeminen (töissä), tää oli jotenkin tosi hauskasti kirjotettu :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2010 klo 22:20"]
Kerran kylpylän pukuhuoneeseen tuli tyylikkäitä venäläisnaisia, joilla oli hienot meikit ja kampaukset. Kun he riisuivat, heistä pölähti kauhea eltaantuneen hien, tupakan ja hajuveden haju.
Kerran aikuisten altaassa, sellaisessa "matka-uimareille" varatussa osassa oli vanha äijä, jolla oli uimalasit päässä. Piti koko ajan päätä pinnan alla ja selkeästi tiiraili ohi uivia naisia. Välillä vaan kohosi haukkaamaan happea. Varmaan harmitteli, kun ei huomannu ottaa snorkkelia mukaan.
Sanoin valvojallekin siitä, mutta en tiedä aiheuttiko toimenpiteitä.
Jyväskylä?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:22"]
Olin miesten puolelle (ofc :D) . Olin menossa saunaan ja sitten just ku olin avannu saunan oven nii siellä sunassa ei ollu muita paitsi semmonen lihava mies oli tulossa sieltä saunasta ja se oli ilmeisesti unohtanut peflettinsä sinne saunaan. Se pefletti oli nurkassa ja siinä oli semmonen ruskee paskarantu Dx. Hyi helvetti
[/quote]
Hyi! Muutaman kerran olen nähnyt että saunasta tulijalla on ollut semmoinen kertakäyttöinen pefletti kiinni persvaossa :D
Tää ketjuhan on 6 vuotta vanha :D oikee av klassikko :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2010 klo 21:11"]
kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)
[/quote]
Toi on meidän äikänope. Kertoo itse tajunneensa tilanteen vasta saatuaan pojan kiinni
höyrysaunassa ja joku mies tuli sinne runkkaamaan
yök! ehdotteli myös jotain en muista enää onneksi.
Kyllä ihmiset on ällöjä!! Juuri ajattelin et kiva kun alkaa flunssa paranemaan ja pääsee pian taas hallille... Ehkä aloitan sauvakävelyn...
Flamingossa laskettiin sitä ihan reunassa olevaa lasten liukumäkeä. Siinä oli myös joku piltti laskemassa uimavaipat päällä meitä ennen. Kun piltti pääsi alas, niin raotti vaippaa ja sieltä putosi pökäle altaaseen. Me huomattiin pökäle ku päästiin alas ja kiiruhdettiin heti kertomaan uimavalvojalle. Olin ihan punaisena, ku yritin vihaiselle valvojalle selittää, ettei ollu mun lapsi joka sen teki.