Itkettää. Kuumetta minulla 39,7 ja mies ei voi
huolehtia lapsistaan. Ei osaa, halua eikä tahdo opetellakaan. Mun on pakko tässä kunnossa pestä 1v:n kakkapyllyä, huolehtia ruokaa pöytään ja valvoa että 1v ja 2v eivät esim. vahingoita itseään. Tämä on kamalaa :( Mies on terve mutta nukkuu silti päikkäreitä, itse en voi nukkua lasten takia.
Kommentit (31)
ennen ajatellut näitä luuserimammoja tällä tavalla. Mutta tästä kai juuri on kyse. Omanarvontunto ja itsenäisyys on niin nollassa, että tasa-arvoinen kumppanuus on mahdotonta. Tossun alla on ainoa mahdollisuus olla olemassa.
Älä ota eroa, ilman määräävää miestä et pärjää, ajaudut parissa vuodessa pohjalle. Ole onnellinen, ettei miehesi käy vieraissa, sitäkin tuollaiset "tyrannit" yleensä tekevät.
[/quote]
Taas kerran kun tilitystä lukee niin ihmettelee miksi niitä lapsia pitää tehdä!?
Minä olen ihan terve ja mies antaa yksivuotiaalle ruokaa keittiössä. Ja vaihtaa vielä vaipankin...
melkein 40 ei varmasti kykene kirjoittelemaan vauvapalstalle. Itsekin jouduin pakosta jonkun aikaa viime talvena influenssassa hoitamaan kolmea lastani, kunnes mies kerkesi työmatkalta kotiin. Ei olisi kyllä tullut mieleenkään lähteä nettiin surffailemaan.
että hoitaa lapset tai saa painua pellolle. Jos alkaa ryppyilemään niin soitat heti poliisit paikalle.
Itse olin alkuvuodesta aivan järkyttävässä mahataudissa. Päiväksi sain omat vanhempani apuun ja illalla mies (yrittäjä, tekee todella pitkää päivää) oli luvannut tulla avuksi kun vanhemmat lähtee. No, tulihan se...ja painui samantien nukkumaan kun muut lähti. Että se siitä avusta sitten. Minä kuumeisena ja vatsatautisena hoidin lasten iltapuuhat sun muut kuten aina ennenkin :/
Ja tuo saman mies jaksaa vinkua miten HÄNTÄ ei arvosteta...
Niin ymmärtävät. Jos kuumeisina, kipeinä hosutte pystyssä niin mies luulee, että eihän tuo niin kipeä ole.
Kerran mieheni sanoi minulle, että olisit sanonut, että olet niin kipeä. Sanokaa siis ja sitten särkylääkettä ja petiin! Ja ulkopuolista apuakin voitte yhdessä harkita jos mies ei pärjää, mutta yleensä pärjäävät kun äiti ei vahdi vieressä.
ei enää ole mitään iloa kun hänestä tulee oikeasti se marttyyri, eikä muutenkaan kiva ihminen ole.
marttyyriäidin tytär
Tietääkö mies kuinka kipeä olet?
Nyt menet sänkyyn, otat särkylääkettä ja soitat äitisi/anoppisi apuun. Mies olkoon nolona
Kun tervehdyt, niin mies pihalle