Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle rittää yksi joulukalenteri. ei joulun tarvi olla joka pv. NIIN!!

Vierailija
08.11.2009 |

kyllähän ne lapset osaa vaatia, mut miksi kaikki täytyy antaa periksi.

turhaa krääsää lisää nurkkiin, siis tolloja on mielestäni ne jotka ostelee monia kalentereja... kaiken maailman lego ja petshop ja pony-jutut. kyllähän ne lelufirmat on onnessaan ja kihertelevät, kun saavat eka myytyä kalliit krääsäkalenterit ja sit viel lahjat päälle.

itse olen viisas ja olen ostanut vuosia sitten lapsille puiset kalenterit joissa avattavat laatikot. niihin laitan vaikka runon tai pienen karamellin jne. ei tulis mieleenkään alkaa lisää materialistista ajattelutapaa opettaan lapsille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiin samaa mieltä!

Vierailija
2/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Lego-kalenterit. Ja Legoja löytyy muutenkin. En usko että lapsistani tulee materialisteja, ainakaan sen takia, kun kerran vuodessa saavat avata 24 luukkua jossa on jokin pieni lelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oisin halunnu meidän lapsille vaan perinteiset esim partiolaisten kalenterit, missä on oikeat kuvatkin oikeina päivinä. mutta isovanhemmat osti lego-kalenterin, ja vielä lasten nähden...

Vierailija
4/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim viime vuonna ostin lapselle partiolaisten kalenterin, isältään sai mainoskalenterin, kun ei tiennyt minun ostaneen. Mummilta sai synttärilahjaksi lelukalenterin (lapsella synttärit 28.11.) ja kaverilahjaksi suklaakalenteri. Olisiko ne pitänyt heittää pois?

Vierailija
5/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oisin halunnu meidän lapsille vaan perinteiset esim partiolaisten kalenterit, missä on oikeat kuvatkin oikeina päivinä. mutta isovanhemmat osti lego-kalenterin, ja vielä lasten nähden...

Vierailija
6/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi se on krääsää. Taidat vain ap olla köyhä.

Vierailija
8/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kummitädiltä on tullut usein postitse ja sitten tulee näitä ilmais-kuvakalentereita pari/joulu. Jos vielä tulee vieraita kylään marras-joulukuussa niin saattaa tuomisena olla *ou mai gaad* suklaakalenteri. Itse emme osta yhtään mutta meillä silti niihin joka vuosi hukutaan. Soitanko anopille nyt sanon että tuohon kyllä tultava loppu? En katso enää yhtenäkään marras-joulukuuna ilosta säteileviä lasten silmiä kun saavat niitä kaletereita useammat kuin yhdet!!!

Vierailija
9/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken periksi? Et kyllä kovin viisalta vaikuta. Vai oletko tosiaan sitä mieltä että kaikki ystäväsi jotka lapsilleen ostaa lelukalenterin ovat tolloja? Ja miten se joulu on joka päivä tuosta kalenterista? Ei kai kukaan osta joka kuukausi joulukalenteria?

Vierailija
10/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Lego-kalenterit. Ja Legoja löytyy muutenkin. En usko että lapsistani tulee materialisteja, ainakaan sen takia, kun kerran vuodessa saavat avata 24 luukkua jossa on jokin pieni lelu.

en usko että lapsenne saavat vain kerran vuodessa 24 pientä lelua... yleensä nuo kalenterimaterialistit ostelevat niitäpikkuleluja muutenkin ympäri vuoden...

Vierailija
11/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystäkin että meillä oli enemmän rahaa. Ja nämä kaverit ovat nyt aikuisiällä paljon materialistisempia kuin minä. Keräävät kaikenmaailman kalliita astioita ja koruja. Uusi auto on tärkeä ja siihen pitää ottaa velkaa. Itse en välitä sellaisista asioista yhtään.

Vierailija
12/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että lapsenne saavat vain kerran vuodessa 24 pientä lelua... yleensä nuo kalenterimaterialistit ostelevat niitäpikkuleluja muutenkin ympäri vuoden...

koska sellaisia nuo suklaa- ja karkkikalenterien ostajat ovat. Ja ihan sama vaikka laitat ne karkit itse siihen laatikkosi.

Vierailija
13/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä suklaa kalenteria, ei ole koskaan ollut eikä tule.

Viime vuonna oli ihan perus kuvakalenteri 4v:llä,

sitä edellisenä vuonna tein itse kalenterin jossa oli la aamuisin pieni nami, muina joku pikku lelu, kynä, värityskirja tms.

Lego kalenteria metsästin viime jouluna, en saanut.

Nyt olen tänä jouluksi tilannut jo valmiiksi hyvissä ajoin. Legoja meillä on muutenkin ja niillä leikkii kovasti.

Nuorempi on vasta 1.5v ja tuskin kalenteria hänelle hankin. Jos niin perus kuvakalenteri. Ei ole karkkia syönyt vielä joten senkin vuoksi karkkikalenterit ovat pois laskuista.

En muutenkaan tosissaan käsitä suklaakalentereita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän