Miten pystyn luottamaan....????
Miten mä jaksan? Mun mies petti mua koko viime kesänä. Päätin lähteä, mutta jotenkin mä en pystynyt. Se on vannonut että se ei enää petä, mutta miten pystyy luottamaan kun se on valehdellut niin paljon??? Se pyörii mun päässä koko ajan, ja jos otan puheeks, niin se suuttuu. Kaiken lisäks olen ensimmäinen kerta raskaana, rv 9. Mutta en pysty olla onnellinen siitä kun koko ajan pyörii mun päässä, että miten se on voinut tehdä näin ja pettääkö se vielä...
Sit se on jotenkin muuttunut sen jälkeen kun sain tietää että olen raskaana. Se haukkuu mua jatkuvasti, ilman syytä. Ihan niin ku hermot ei ois tiukalla muutenkin... Mitä mä teen ja miten mä jaksan....?
Kommentit (3)
olin silloin suunnilleen sinun ikäisesikin - tai no pari vuotta nuorempi, mutta kuitenkin.
Jotenkin sen pettämisen kesti tai sieti paremmin, kun ei ollut raskaana, mutta itselleni raskaaksitulo oli ihan viimeinen niitti. Sitä kun on niin herkkänä.
Itse tein sen ratkaisun, että lähdin kävelemään. Onneksi oli tukijoita. Emme ole lapsen isän kanssa missään tekemisissä, hän alkoi syyttää minua kaikista elämänsä epäonnistumisista. Ihan kuin hän olisi alkanut minun raskaaksitulon jälkeen nähdä minussa äitinsä.
Tietysti en voi tietää koko tilannettasi, mutta voin kertoa ettei se ainakaan tuosta helpota ja vaikka minun mieheni on suurena tukena, niin tämä raskausaika tuntuu silti välillä ihan yhdeltä helvetiltä. Voin ainoastaan kuvitella kuinka pahalta sinusta tuntuu... muista että oma vointisi vaikuttaa myös vauvaan. Kukaan ei ole tuollaista kohtelua ansainnut, eikä kenenkään sitä tarvitse sietä.. Tiesikö mies lähtöaikeistasi? Mitä hän niihin sanoi? Teettekö muuten kotona kotityöt yhdessä vai joudutko tekemään hänelle ''kaiken valmiiksi''
Tietysti en koko tilannetta tiedä, mutta tässä minun näkemyksiäni asiasta :) Muista että ensisijaisesti sinun pitää huolehtia itsestäsi ja mikään päätös ei tule olemaan helppo, voimia ja jaksamista sinulle!
Moikka nainen-80!! Luin tuon sinun tekstin ja ihan kuin omaa tarinaa olisin lukenut, minulla siis vähän samanlainen tarina.. Kukaanhan sinulle ei voi sanoa että mitä sinun täytyy tehdä tai jättää tekemättä, vaan sinun täytyy todella herkällä vaa-alla punnita ja pohtia kaikkea näitä mollauksia joita miehesi tekee ja sanoo!! Mieti oletko ansainnut ko. kohtelun ja onko se rakkautta?? Onnea sinun raskaudellesi ja muista tehdä niinkuin sydämesi sanoo :) voimia!