Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tökeröin ja vihjailevin lahja jonka olet saanut?

Vierailija
08.11.2009 |

Minä sain joskus joululahjaksi suuvettä...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliittivoidetta. Ja vieläpä kahdesti.

Vierailija
22/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi, kun esikoisemme oli vastasyntynyt ja olimme stressaantuneita ylipäätään siitä, että saamme sen ihmeellisen pienen käärön pidettyä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän oli tuolloin vasta 10-vuotias :-)

Vierailija
24/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain painonvartijoiden points -ohjelman. netistä impattuna ja cd:lle poltettuna.

eipä tainnut anoppi tietää että lihavuuteni johtui kilpirauhasesta.

seuraavana vuonna ostin anopille joululahjaksi lääkärikirjan josta olin ympyröinyt paksulla punaisella tussilla kohdan "kilpirauhanen". lisäksi sai ruumisarkkukuvaston.

Vierailija
25/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain painonvartijoiden points -ohjelman. netistä impattuna ja cd:lle poltettuna.

eipä tainnut anoppi tietää että lihavuuteni johtui kilpirauhasesta.

seuraavana vuonna ostin anopille joululahjaksi lääkärikirjan josta olin ympyröinyt paksulla punaisella tussilla kohdan "kilpirauhanen". lisäksi sai ruumisarkkukuvaston.

maxi-tuplan/kauneushoitolan jälkeen :D (olisi ollut tosiaan kiva nähdä tuon anopin naama kun kerroitte yllätyksenne)

Olen pitänyt anoppiani tosi törppönä mutta tän ketjun jälkeen hän vaikuttaa ihan ihmiseltä

Jos näistä ketjun jutuista on puoletkin totta, niin voi vaan ihmetellä ihmisiä.

Onko ne oikeasti niin ilkeitä että antaa ihan käsittämättömiä lahjoja vai niin tyhmiä etteivät itsekään tajua :-O

Itse toivon vain etten saisi lahjoja ollenkaan.

Vierailija
26/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain painonvartijoiden points -ohjelman. netistä impattuna ja cd:lle poltettuna. eipä tainnut anoppi tietää että lihavuuteni johtui kilpirauhasesta. seuraavana vuonna ostin anopille joululahjaksi lääkärikirjan josta olin ympyröinyt paksulla punaisella tussilla kohdan "kilpirauhanen". lisäksi sai ruumisarkkukuvaston.

mitä anoppi sanoi?

Vierailija
27/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi. Oli hänen mielestään hyvä vitsi.

Vierailija
28/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallasivat, että tuohon keittiön ikkunan alle se mahtuu kivasti, kun nuo viherkasvit vaan siirtää johonkin muualle...

En ottanut lahjaa vastaan. Nolotti kyllä kieltäytyä,, mutta kun se ei vaan mahtunut ja toisekseen, en olisi sitä edes käyttänyt.

Vierailija
29/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vielä tarkensi ettei muuten olisi antanut mulle mitään mutta kun tyttärellä olikin jo kaulin niin jäi ylimääräiseksi.

Vierailija
30/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa eräältä sukulaiselta lahjaksi pieni leimasin (sellanen puinen), jossa luki "this book belongs to__________" mukana ei saatu tosin mustetta ollenkaan ja toisekseen, meistä ei kumpikaan lue, eikä meillä ole kirjokaan kuin muutama ja niiden omistajat tiedetään ihan ilman leimasintakin..

Vierailija
31/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että nukun alasti ja että pöytäliinoja ei haluta käyttää. Paitsi isossa ruokapöydässämme juhlina, tosin niin isoa pöytäliinaa en ole koskaan saanut.

Vierailija
32/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille anopille olisi voinut selittää sairauden ja sen vaikutukset. Kyllähän tuo cd oli idioottimainen lahja mutta ei aikuisen pidä jatkaa tuommoista koston kierrettä, jättää vaikka sitten muistamatta kokonaan.

Vierailija
33/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei kumpikaan lue, eikä meillä ole kirjokaan kuin muutama ja niiden omistajat tiedetään ihan ilman leimasintakin..

Vierailija
34/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oma äitini oikein kysyi, mitä haluan joululahjaksi. Sanoin, että pitkikset olis tosi kivaa. Tarkensin vielä, että kokoa L. Sain lahjaksi ihanat pitkikset, kokoa S. Olen kyllä ollut jo muutaman vuoden kokoa L, ja silloin kaiken lisäksi raskaana. Tänä jouluna olen kyllä harkinnut antaa hänelle sitä kuuluisaa ryppyvoidetta... :)

Vierailija
35/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, vastalahjojen ja tuon ex-etuliitteen yhteyden. Liekö sitten lopulta syytä sysissä vai sepissä.

Vierailija
36/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin serkun vanhat alushousut, kun olivat niin hyvät, etteivät suvun naiset voineet vielä roskiin heittää.

Ajatus on lahjoissa tärkein, mutta mikä niistä?

Vierailija
37/37 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei kumpikaan lue, eikä meillä ole kirjokaan kuin muutama ja niiden omistajat tiedetään ihan ilman leimasintakin..

Ne kirjat, mitä on tarvinnut lukea, on saatu kätevästi kirjastosta=) Tosin nyt ostin miehelle isänpäivälahjaksi hänen toivomansa kirjan, joten nyt olisi leimasin paikallaan... =D