Tökeröin ja vihjailevin lahja jonka olet saanut?
Kommentit (37)
joltain puolitutulta sukulaiselta.
Voi olla ihan kiva lahja, mutta tällä kertaa oli vittuilumielessä annettu..
Ja ei siinä muuten mitään vikaa ollut kuin että käytän koko S kaikissa vaatteissani :D Selitys oli että se näytti oikeelta koolta....
ja yllätys anopilta tirtenkin, että saan tehtyä hänen pojalleen ruokaa!
naamarasvaa, joka oli tarkoitettu vielä kaiken lisäksi ryppyihin.. Ihan hieno yritys mieheltä ostaa jotain hyidyllistä, mutta olin hieman päälle 2kymmenen.. =)
S-kokoisen ulkoilupuvun
ja olen huomattavasti kookkaampi
Muut miniät (3) sai viime jouluna lahjakortit kauneushoitolaan, minä maxi-tuplan, kun me ei olla naimisissakaan - selitti anoppi.
Miestä vähän harmitti, kun sen piti sisaruksilleen kertoa vasta uutena vuotena mökillä, mutta mun oli pakko tuumata, että eikös noita kauneuhoitolalahjakortteja ole tapana saada äitienpäivänä, niin mä en ihan ehdi tänä vuonna vielä, mutta ensi vuonna sitten :). Mun vaan oli pakko.
Ei kai se anoppi ollut tajunnut, että niitä on eri vaikeustasoja. En avannut ikinä edes sitä pakettia vaan möin kirpparilla pois, otti niin pannuun :-)
jossa kortissa luki :"kun poltat tätä,ajattele minua"
Siis täh.. ja yök.
Lestadiolaisia olemme, lahjan antaja ei :)
Tiesivät tasan tarkkaan, ettei meillä ole saunaa.
Mä sain käsintehdyn pussukan jossa luki jotenkin näin; ota tästä karkki, kaksi, että tulet lihavaksi. Ei mua oikein naurattanut. :-/
Anoppi antoi hopean kakkulapion sanoen: ei kaiverrettu tähän nimiä, jos tuleekin ero. :D
jotenkin niin henk.kohtaista ei pitäisi ostaa parin vuoden tuttavuuden jälkeen. Ihan typerä lahja, laaduttomat lörpöt pikkarit, yöks
Muut miniät (3) sai viime jouluna lahjakortit kauneushoitolaan, minä maxi-tuplan, kun me ei olla naimisissakaan - selitti anoppi.
Miestä vähän harmitti, kun sen piti sisaruksilleen kertoa vasta uutena vuotena mökillä, mutta mun oli pakko tuumata, että eikös noita kauneuhoitolalahjakortteja ole tapana saada äitienpäivänä, niin mä en ihan ehdi tänä vuonna vielä, mutta ensi vuonna sitten :). Mun vaan oli pakko.
Kiinnostai tietää että miten anoppi reagoi ? (:
bmi-taulukon anopiltaan. Tuo on kyllä jo huippu!
Kaverini tuli katsomaan perheemme uutta tulokasta ja toi lahjaksi haalarin, ei siinä mitään, haalari oli kyllä kiva mutta kaveri sanoi sen antaessaan että ottaa haalarin sitten itselleen kun saa lapsen. :)
Sain lahjaksi clearasilia. Eli minulla oli todella paha akne nuorena ja todellakin oli ihmisiä jotka luulivat etten vain tehnyt iholleni mitään.
Juu, clearasilhan oli vastaus rukouksiini ;D