Saitko/annoitko isänpäivän kunniaksi
Saitko/annoitko seksiä ylipäätänsä isänpäivän kunniaksi? Jos harrastit seksiä, oliko se tavallisuudesta poikkeavaa?
Henk. koht olin vaimolle vihjaillut, että herätys suihinotolla olisi kiva lahja mutta jäi saamatta suihinotto eikä muutakaan seksiä tunnu olevan tiedossa...
Lahjaksi sain tuollaisen turhanpäiväisen koriste esineen, mikä vaimon mielestä varmasti on kiva koriste olohuoneessa. Mitä hittoa minä sillä teen?
Kommentit (40)
Otan osaa, jos tuollainen on totta. taitaa miehellä olla kriisejä päällä. Voisi purkaa niitä jotenkin muuten. Eroon pääsee vaihtamalla osoitetta. Huoltajuudenkin saat ja lähestymiskiellon, jos pelaat oikein. Nainen on näissä tilanteissa aina vahvoilla, ellei ole pöpi, juoppo tai narkkari.
oli liian väsyny... En tiedä mikä on, mutta mää haluisin paljo useemmin kuin mies. Suurimman osan kuukaudesta voisin mieluusti puuhastella vaikka joka päivä, mutta tuntuu että miehestä on ylivoimasta sekstata enempi kun kerran viikossa. Usein meen puutteessa nukkuun. Ja torjutuks tuleminen tuntuu pahalta. Ps. miehellä ei ole stressiä ja ite oon itsestäni huolehtiva, hoikka jne...
työreissusta, sai lahjan ja harrastettiin myös seksiä (mutta eihän seksi mikään lahja oo!)
Sai myös lauantaina lahjan ja taas sitä seksiä.
Sunnuntaina ei saanut enään konkreettistä lahjaa, mutta otin poskeen mahdollisimman taitavasti :) Kerroinkin miehelle, että olin Vauva-palstalta oppinut tämän olevan se mieluisin isänpäivälahja...
koska isänpäivä on mielestäni isän ja lasten päivä. Touhuilivat kaikenlaista, minä keskityin laittamaan hyvää ruokaa jälkkäreineen ja alkupaloineen, tarjoilemaan kahvia ja kakkua ja lämmittämään saunan. Ja toki olin avustanut lasta isänpäivälahjan ja kortin kanssa.
kun oli saatu naperot nukkumaan, oli suuseksiä. Minä antajana, mies saajana. Ihanaa oli. :)
Edellisestä kerrasta olikin jo pari viikkoa, niin tuntui kerta kaikkiaan ihanalta taas rakastella mieheni kanssa.
Vaikka meillä onkin seksiä "vain" pari-kolme kertaa kuukaudessa, niin se on meille oikein sopiva tahti. Eli kumpikin nautitaan täysin siemauksin.
Ennen kaikkia seksissämme on parasta se, että tunnen ja näen sen kuinka mieheni rakastaa ja haluaa minua aivan mielettömästi!
Olen onnellinen aviovaimo!
enpä femakkona jaksa toistaa ikivanhaa kuviota, jossa seksi on "antamista" ja "lahja". tunnen itseni maksulliseksi kun mies kiittää aktin jälkeen ja mainitsen asiasta joka ikinen kerta- eipä pysy suu supussa siltikään miehellä.
Oletko koskaan miettinyt miksi tunnet itsesi maksulliseksi jos miehesi kiittää nautinnon saamisesta?
Kyllä mä ainakin annan miehelleni pillua, hän munaa, annan pusun, annan halauksen yms, kiitän seurasta, ruoasta jnejne
Vai onko teillä niin, että vain miehesi nauttii seksistä, koska millään muulla tuota ajatusmaailmaa ei voi selittää?
enpä femakkona jaksa toistaa ikivanhaa kuviota, jossa seksi on "antamista" ja "lahja". tunnen itseni maksulliseksi kun mies kiittää aktin jälkeen ja mainitsen asiasta joka ikinen kerta- eipä pysy suu supussa siltikään miehellä.
Annoitko jotakin erikoista. Siis sellaista mistä mies erityisesti pitää mutta ei välttämättä nrmaalisti kuulu seks valikoimaan.
Jos toinen kehittää aivan jotakin tiettyä ja erikoista kyllä se mun mielestä on silloin lahja.
PS.
Oletko ammattikokki kun sinua kiitetään ruuasta?
Samoin meni kuin aloittajalla. Sai vaihtaa lapsen vaipan ja ruokkia. Siinä se, ei tietoakaan muusta, koko päivänä
En saanut. Aamupalaa ei tullut sattuneesta syystä, lapset toivat kivat kortit, vaimo ei edes toivottanut hyvää isänpäivää, puhumattakaan mistään muusta. Minä tarjosin ravintolassa isänpäivä-päivällisen, muuten oltais möllötetty himassa koko päivä. Näin meillä.
meillä seksiä "anneta" minkään kunniaksi:) Kuullostat lapselliselta, joka olet ymmärtänyt asian väärin.
Haukkuu lasten kortit ja lahjat WTF??! En tuollasta idaria katsois päivääkään, mutta omapa on valintasi. Lapsia on todella sääli.
Mutta tulinkin sitten toisiin aatoksiin, kun makuuhuoneesta kömpi aamukahvipöytään mikä lie mörkö ärisemään mulle ja lapsille.
Lasten kortit ja lahjat piti haukkua heti ennen kuin istumaan edes pääsi, ja esikoinen lähti itkua parkuen omaan huoneeseensa tästä hyvästä. Kuopus säikähti ja alkoi itkemään sitä, ja minä poistuin tässä välissä lastenhuoneeseen lapsia rauhoittelemaan. Kun palasin keittiöön oli syöty aamupalaksi tehdyt voileivät, sekä miehen, lasten että minun, vaikka juustot ja kurkut olikin aseteltu niille ihan väärinpäin, juotu koko pannu kahvia, josta olisin toki itsekin voinut sen aamukahvini juoda, ja sekin oli väärin keitetty, ja täytekakusta oli syöty jo puolet. Siinäkin oli väärät täytteet, väärin laitettu kermat ja koristeetkin kuulemma päin helvettiä.
Sanotaanko, että iteltäni vähän mielenkiinto lopahti, ja ei taida herua hetkeen minkäänlaista kosketusta, syliä, halia eikä seksiin viittaavaakaan tuolle miehelle. Vois joskus miettiä, mitä päästää suustaan ja miten puhuu toisille, etenkin vaimolleen ja lapsilleen.
Haukkuu lasten kortit ja lahjat WTF??! En tuollasta idaria katsois päivääkään, mutta omapa on valintasi. Lapsia on todella sääli.
Mutta tulinkin sitten toisiin aatoksiin, kun makuuhuoneesta kömpi aamukahvipöytään mikä lie mörkö ärisemään mulle ja lapsille. Lasten kortit ja lahjat piti haukkua heti ennen kuin istumaan edes pääsi, ja esikoinen lähti itkua parkuen omaan huoneeseensa tästä hyvästä. Kuopus säikähti ja alkoi itkemään sitä, ja minä poistuin tässä välissä lastenhuoneeseen lapsia rauhoittelemaan. Kun palasin keittiöön oli syöty aamupalaksi tehdyt voileivät, sekä miehen, lasten että minun, vaikka juustot ja kurkut olikin aseteltu niille ihan väärinpäin, juotu koko pannu kahvia, josta olisin toki itsekin voinut sen aamukahvini juoda, ja sekin oli väärin keitetty, ja täytekakusta oli syöty jo puolet. Siinäkin oli väärät täytteet, väärin laitettu kermat ja koristeetkin kuulemma päin helvettiä. Sanotaanko, että iteltäni vähän mielenkiinto lopahti, ja ei taida herua hetkeen minkäänlaista kosketusta, syliä, halia eikä seksiin viittaavaakaan tuolle miehelle. Vois joskus miettiä, mitä päästää suustaan ja miten puhuu toisille, etenkin vaimolleen ja lapsilleen.
Ei se niin yksinkertaista ole aina lähteä lätkimään ja unelmien prinssejä on harvalla!
Johan tuolla toisella palstalla on useastikin käsitelty se, miten huippu-urheilijoiden, muusikoiden, näyttelijöiden ym. vaimot jaksaa sitä loputonta pettämistä. Ihan esimerkkinä kestämisestä.
Ei se niin yksinkertaista ole aina lähteä lätkimään ja unelmien prinssejä on harvalla! Johan tuolla toisella palstalla on useastikin käsitelty se, miten huippu-urheilijoiden, muusikoiden, näyttelijöiden ym. vaimot jaksaa sitä loputonta pettämistä. Ihan esimerkkinä kestämisestä.
Minä olen se kirjoittajanainen, ja sen verran täytyy ehkä korjata vääriä käsityksiä, että ei tällainen ole meillä arkipäivää. Sattui vain olemaan samaan aikaan isännällä huono päivä, ja isänpäivä, ja näin ne puretaan aina minuun. Tällä kertaa lapset vain sattuivat olemaan siinä läsnä, ja eiväthän he ymmärtäneet, että tämä isin purkaus oli tarkoitettu vain äidille eikä isi oikeasti tarkoittanut juuri mitään mitä sanoi. Mutta siis, tämmöistä on harvoin, yleensä mies on hyvin kärsivällinen, pitkäpinnainen ja lujahermoinen, ja loistava isä. Hermostuessaan hänellä vain on tapana haukkua kaikki, mikä silmien eteen sattuu, oli siinä jotakin vikaa eli ei.
Ja niin, tämä mies on muusikko :D
en saanut, enkä tainnut äitienpäivänä antaakaan...
Siis vähän nyt alkoi ihmetyttämään tuo kommentti ruoanlaitosta. Eikö ole normaalia että ruoasta kiitetään syömisen jälkeen ja kiitos menee sille, joka sen ruoan valmisti? Ei, en ole ammattilainen. Alaa opiskellut kyllä. Mieheni tykkää sapuskoistani.
Siis vähän nyt alkoi ihmetyttämään tuo kommentti ruoanlaitosta. Eikö ole normaalia että ruoasta kiitetään syömisen jälkeen ja kiitos menee sille, joka sen ruoan valmisti? Ei, en ole ammattilainen. Alaa opiskellut kyllä. Mieheni tykkää sapuskoistani.
En ollut muuten sen kommentin kirjoittaja, huomautuksena vain. Mutta ymmärsin sen ruoasta kiittämis vertauksen niin, että siinä ihmeteltiin sitä, miksei seksistäkin voisi kiittää!? Siitäkin huolimatta, että se nainen joka "antaa" seksiä miehelleen, ei ole ammattilainen.
"Vitusta ja viinasta ei koskaan saa kiitellä."
vanha pohjoissuomalainen sananlasku.
Mua ei muuten naurattanut ei niin yhtään, eikä naurata edelleenkään. Fiilis on lähinnä sellainen, että miten helvetissä sitä on mennyt tuollaiseen paskapäähän sekaantumaan, ja miten siitä pääsee helpoiten eroon. Tuuppaamalla alas parvekkeelta, kenties.