Saitko/annoitko isänpäivän kunniaksi
Saitko/annoitko seksiä ylipäätänsä isänpäivän kunniaksi? Jos harrastit seksiä, oliko se tavallisuudesta poikkeavaa?
Henk. koht olin vaimolle vihjaillut, että herätys suihinotolla olisi kiva lahja mutta jäi saamatta suihinotto eikä muutakaan seksiä tunnu olevan tiedossa...
Lahjaksi sain tuollaisen turhanpäiväisen koriste esineen, mikä vaimon mielestä varmasti on kiva koriste olohuoneessa. Mitä hittoa minä sillä teen?
Kommentit (40)
ja kieltämättä oli todella ihanaa;)
Jatkan mieheni valitsemalla tiellä. Ei hänkään antanut mitään minulle äitienpäivänä koska en ole hänen äitinsä. Eli ei miehenikään saa minulta mitään koska hän ei ole isäni.
Mutta tulinkin sitten toisiin aatoksiin, kun makuuhuoneesta kömpi aamukahvipöytään mikä lie mörkö ärisemään mulle ja lapsille.
Lasten kortit ja lahjat piti haukkua heti ennen kuin istumaan edes pääsi, ja esikoinen lähti itkua parkuen omaan huoneeseensa tästä hyvästä. Kuopus säikähti ja alkoi itkemään sitä, ja minä poistuin tässä välissä lastenhuoneeseen lapsia rauhoittelemaan. Kun palasin keittiöön oli syöty aamupalaksi tehdyt voileivät, sekä miehen, lasten että minun, vaikka juustot ja kurkut olikin aseteltu niille ihan väärinpäin, juotu koko pannu kahvia, josta olisin toki itsekin voinut sen aamukahvini juoda, ja sekin oli väärin keitetty, ja täytekakusta oli syöty jo puolet. Siinäkin oli väärät täytteet, väärin laitettu kermat ja koristeetkin kuulemma päin helvettiä.
Sanotaanko, että iteltäni vähän mielenkiinto lopahti, ja ei taida herua hetkeen minkäänlaista kosketusta, syliä, halia eikä seksiin viittaavaakaan tuolle miehelle. Vois joskus miettiä, mitä päästää suustaan ja miten puhuu toisille, etenkin vaimolleen ja lapsilleen.
Aamusella saunassa suihinotto ja takapäin panot ja lounaan jälkeen uusi sessio, silloin itse olin enemmän saavana osapuolena vaikkakin aamullakin sain orgasmin.
Ei varmaankaan normaalista poikkeavaa, sillä meillä on jo muutenkin mieletön seksi :p
Muita lahjoja mies ei sitten saanutkaan, lapsilta koulussa tehdyt kortit ja lasten kanssa yhdessä aamulla leivotut sämpylät. Kovin oli kuitenkin tyytyväinen.
pikapano takaapäin vessassa kun lapset ovat hereillä. Toivottavasti illalla vähän pidemmän kaavan mukaan kun lapset menee nukkumaan.
Aamupalaksi kahvia ja jäätelökakkua,sitten nuorimman lapsen kanssa päivystykseen 2 tunniksi.
kotiin ja iltavuoroon töihin.
jospa avovaimo odottais kotona sängyssä valmiina
vastaanottamaan munaa..
on taas ukko saanut pinnan sen verran kireälle ettei vois enään vähempää kiinnostaa seksi.
Joka vuosi on aamulla tuotu mulle lahjat ja halaukset- Tiedä sitten unohtiko muija vai mitä. Hieman korvet punoittaen roudas lasten kanssa lahjoja iltapäivällä. Pidän kalun puntissa nyt mielenosoituksesti jos vaikka yrittäiskin jotain liennytellä illalla. Monta asiaa saa unohtaa muttei isänpäivää.
pariinkin otteeseen... En tosin lasteni isälle, joka varmaankin tänä vuonna jäi ilman, mutta isälle kuitenkin.
Olen viimeisilläni raskaana ja en halua saada seksiä. Olin suunnitellut ottavani suihin lapsen päikkäreiden aikana tai vaikka illalla, mutta mies veti eilen perseet olalle ja nukkui melkein koko tämän päivän. Halut seksiin meni jo illalla,kun mies oli kaatokännissä.
Saamarin ukko. Lupasi, ettei juo paljoa, mutta taas se nähtiin... ei osaa lopettaa ajoissa.
hauku se samanlailla kun haukku kortit jne.
Ihan väärä ukko sulle .
Poika nukku päikkäreitä nii sillä välin annoin takaapäin. Ja myöhemmin illalla annoin kortinkin.
Muita lahjoja hän ei saanut.
Mies kävi vessassa, ni riisuin itseni nopsaa ja menin olkkarin pehmoselle matolle pitkin pituuttani. Sit tuhrin vähän kermavaahtoa sinne tänne ja odottelin. Hah, kyllä yllättyi ukko-kulta, kun luuli ettei saisi mitään. :))
Toki sitten la-su välisenä yönä mentiin yhdessä suihkuun, ja sielä jo "aloitettiin isäinpäivä" mahtavalla sessiolla. ;)
Teki aamulla aamiaisen valmiiksi, hoisi kahta alle kaksi vuotiasta poikaa ja minä vain sain ihailla posliinia joka vipelsi edestakaisin ;D
Seksiä pitkin päivää, ja täytyy myöntää että pitkän työrupeaman jälkeen oli loistovapari :D
Tosin päivä aikaisemmin ennustettavissa olleen huoltokatkon vuoksi. Itse isänpäivänä pikaisesti suihkussa.
Vaikkei hän olekaan lapseni isä, mutta mun rakkaani. Otin suihin ja ratsastin. Ja muutenkin oli hellyyttä ja läheisyyttä täynnä koko viikonloppu :)
Mutta tulinkin sitten toisiin aatoksiin, kun makuuhuoneesta kömpi aamukahvipöytään mikä lie mörkö ärisemään mulle ja lapsille. Lasten kortit ja lahjat piti haukkua heti ennen kuin istumaan edes pääsi, ja esikoinen lähti itkua parkuen omaan huoneeseensa tästä hyvästä. Kuopus säikähti ja alkoi itkemään sitä, ja minä poistuin tässä välissä lastenhuoneeseen lapsia rauhoittelemaan. Kun palasin keittiöön oli syöty aamupalaksi tehdyt voileivät, sekä miehen, lasten että minun, vaikka juustot ja kurkut olikin aseteltu niille ihan väärinpäin, juotu koko pannu kahvia, josta olisin toki itsekin voinut sen aamukahvini juoda, ja sekin oli väärin keitetty, ja täytekakusta oli syöty jo puolet. Siinäkin oli väärät täytteet, väärin laitettu kermat ja koristeetkin kuulemma päin helvettiä. Sanotaanko, että iteltäni vähän mielenkiinto lopahti, ja ei taida herua hetkeen minkäänlaista kosketusta, syliä, halia eikä seksiin viittaavaakaan tuolle miehelle. Vois joskus miettiä, mitä päästää suustaan ja miten puhuu toisille, etenkin vaimolleen ja lapsilleen.
Empä ole vaimolta saanut pillua puoleen vuoteen rupee vähän ahistaan.
Taitaa olla pihtari.
Lasten mentyä nukkumaan sain ja kyllä teki hyvää.
Miksi nainen ostaa koriste-esineen itselleen "isänpäivä lahjaksi"
Olisi ostanut vaikka kunnollisen akkuporakoneen. Olisin siitä huomattavan paljon iloisempi ja siitä olisi oikeasti hyötyäkin...
AP