Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvää isänpäivää vaan v*ttu miehelle!

Vierailija
08.11.2009 |

tuli sitten eilen pilvessä kotiin tämän talon isä. ei paljoa huvita antaa lahjaa tai onnitella.

kävi vielä moukkupäissään tönimään, sitten marisi että syy polttamiseen on kun ei voi mielestään tarjota lapselleen tarpeeksi harrastuksia. tienaamme n. 4000e kuukaudessa, eli kyse ei TODELLAKAAN ole siitä.

raivostuttaa. pitäskö vaan jättää tylysti isänpäivänä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ikimuistoinen isänpäivä!!!

Vierailija
2/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi pilvi on vähemmän vaarallista kuin alkoholi.

Niin että suksikaa vittuun nipomammat. Itse petätte miestänne ja teette kaikkea muuta törkeätä, ja sitten kehtaatte valittaa vaarattomasta pilvenpoltosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap ei halua miestä joka käyttää huumeita niin ei se auta vaika jonkun muun mielestä "pilvessä on kivaa". Ihan naurettavaa tollanen sitäpaitsi aikuiselta mieheltä! Heitä se pellolle tai käske lopettamaan heti tollanen touhu. Mun exä poltti pilveä ja sen kyllä huomasi, aivot ihan lahona ja on pilannut elämänsä eikä saa mitään aikaan.

Vierailija
4/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä poltti ja polttaa tänäkin päivänä pilveä ja ei sillä kuulkaa hyvin mene. Se kanssa väittää et ei oo tehny hänelle mitään mut kyllä se on niin paranoidi idiootti että!! Ja aivan taatusti jos ei polttais ni ois normaalimpi. Tai no, nyt on kyllä jo hänen kohdallaan myöhästä.

Vierailija
5/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin...

Vierailija
6/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ei ole kuulunu mitään. Tosi kiva isänpäivä...

Vierailija
7/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain muualla kuin omassa päässään. Ongelma ulkoistetaan jottei _itse_ tarvitse hakea _itselleen_ apua.

Tsemppiä ap! Ukko pihalle tai apua hakemaan, sillä joku ongelmahan sillä on

Vierailija
8/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto. ei täs muuta voi enää sanoa.

Ongelmat on kuulema mun syytä, et pitää salaa polttaa koska multa ei saa siihen siunausta. Mun syytä että hänen pitää pelkää joka asiaa että tekeekö oikein. Hän on siis aiemmin jäänyt kiinni tekstailusta tv-chattiin, olen löytänyt naisten vaatteita autosta ja kaikenlisäksi itse voin sanoa puhtaalla omatunnolla etten ole ikinä pettänyt tai tehnyt mitään, mikä voisi vaarantaa suhteemme.

Päivät hoidan lasta, ilta/yöt olen töissä, nukun n. 6 h yössä ja taas lapsen kanssa herään. Olen itse aivan poikki, ja saan kuulla huudot siitä kun jätän kahvikuppiin kahvia ja sen pöydälle, MIKÄ RIKOS.

Aina kun olen kotona mies lähtee illaksi ystävilleen pössyttelemään, näköjään. Nyt jäi vain siitä ekaa kertaa kiinni. Nyt lupasi ettei enään tee sitä mutta pikkasen on vaikeaa uskoa.

NO VOI JÖSSES, ei, en halua lapselleni sellaista isää joka kuutamoi sohvalla kun lapsi leikkii muovailuvahalla. En halua myöskään jäädä velkoihin asunnon takia jos eroamme. Lapsen takia tekis mieli vaan ottaa velat niskaan, lopettaa työt (yötarhaan lastani en laita eikä alallani ole töitä tällä hetkellä tarjolla) ruveta sossupummiksi kaupungin kaksioon asumaan.

WHHHHHAAAAAAAAAT CAN I DO :(

Vierailija
9/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ainoa :) tsemppiä!

Vierailija
10/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista käytöstä ei oikeuta mikään.

Vierailija
11/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven polttaminen ei tee narkkariksi. Pilvi on WHO:n tutkimusten mukaan vähemmän haitallista kuin alkoholi. Sinä olet alkoholisti, jos minä olen narkkari. Muistakaa idioottiämmät se!

t. satunnaisesti poltteleva mies

tuollaista käytöstä ei oikeuta mikään.

Vierailija
12/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttöä ei oikeuta mikään. Mene katkaisuhoitoon narkkari tai menetät perheesi ja se on sulle ihan oikein.

Vierailija
13/13 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin itse menet katkaisuhoitoon?

Huumeiden käyttöä ei oikeuta mikään. Mene katkaisuhoitoon narkkari tai menetät perheesi ja se on sulle ihan oikein.