Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko aloittaa isänpäivän syntisellä mutta tajunnan räjäyttävällä suuseksillä?

Vierailija
07.11.2009 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin itse suostut nuolemaan naista?

Vierailija
22/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 tekeekö mies sinulle suuseksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli säkin otat munaa pinmppaan vain jos saat sitä myös joltain toiselta köriläältä?

Olen kyllä saanut myös muilta köriläiltä. Kyse on siitä mitä mieheni haluaa että annan. Vaikka alitajunnassa hän haluaisi myös itse imeä munaa ja saada kalua peppuunsa, muttei raukka uskalla. Olkoon niin kauan ilman kunnes uskaltaa.

Vierailija
24/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli säkin otat munaa pinmppaan vain jos saat sitä myös joltain toiselta köriläältä?

Olen kyllä saanut myös muilta köriläiltä. Kyse on siitä mitä mieheni haluaa että annan. Vaikka alitajunnassa hän haluaisi myös itse imeä munaa ja saada kalua peppuunsa, muttei raukka uskalla. Olkoon niin kauan ilman kunnes uskaltaa.

Kyse on moniulotteisesta jutusta. Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa. Kun tietää antaneensa ottaessaan on antanut 100%

Vierailija
25/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalaa, kun lapset hyörivät vieressä. Pitäisikö lukita lapset siksi aikaa komeroon?

Vierailija
26/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa."

En usko.

Vierailija
27/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen miehen prosenttiluvut voivat poiketa omistasi paljonkin. Kyse ei ole siis ainoastaan naisen taidoista vaan teidän yhteisistä kemioistanne, herkkyydestäsi jne. :-)

Pakko palauttaa maan pinnalle

Suurinosa naisista LUULEE olevansa hyväsuuseksissä, mutta oikeasti ehkä vain 10% oikeasti osaa tajunnan räjäyttävää hyvää suuseksiä antaa. T: Mies

Vierailija
28/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa."

En usko.

Toimii se. Olet typerys ja kokematon hölmö. Elä ala ammattilaisen kanssa väittelemään.

Vierailija
29/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää nyt vipinää riittävästi. Taju on jo kankaalla aamulla valmiiksi.

Vierailija
30/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalaa, kun lapset hyörivät vieressä. Pitäisikö lukita lapset siksi aikaa komeroon?

Vierailija
31/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään lasten kanssa isi yhdessä herättämään. mutta muuten tuo voisi olla ihan normaali viikonloppuherätys miehelle. meillä 5- ja 6-vuotiaat lapset kattoo yleensä aamulastenohjelmia, laitetaan ovi lukkoon ja kyllä voi päivä ihanasti alkaa kun mies saa pikaset (mutta erittäin taitavat)suuseksisessiot heti aamusta. joskus on erittäin ihanaa tehdä "pikku palveluksia" miehelle. kyllä viikonloppupäiväkin sujuu sitten iloisissa merkeissä hyvän aamun jälkeen!

Vierailija
33/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä varmasti aio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi