Aiotko aloittaa isänpäivän syntisellä mutta tajunnan räjäyttävällä suuseksillä?
Kommentit (33)
31 tekeekö mies sinulle suuseksiä?
Eli säkin otat munaa pinmppaan vain jos saat sitä myös joltain toiselta köriläältä?
Olen kyllä saanut myös muilta köriläiltä. Kyse on siitä mitä mieheni haluaa että annan. Vaikka alitajunnassa hän haluaisi myös itse imeä munaa ja saada kalua peppuunsa, muttei raukka uskalla. Olkoon niin kauan ilman kunnes uskaltaa.
Eli säkin otat munaa pinmppaan vain jos saat sitä myös joltain toiselta köriläältä?
Olen kyllä saanut myös muilta köriläiltä. Kyse on siitä mitä mieheni haluaa että annan. Vaikka alitajunnassa hän haluaisi myös itse imeä munaa ja saada kalua peppuunsa, muttei raukka uskalla. Olkoon niin kauan ilman kunnes uskaltaa.
Kyse on moniulotteisesta jutusta. Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa. Kun tietää antaneensa ottaessaan on antanut 100%
Vähän hankalaa, kun lapset hyörivät vieressä. Pitäisikö lukita lapset siksi aikaa komeroon?
"Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa."
En usko.
Toisen miehen prosenttiluvut voivat poiketa omistasi paljonkin. Kyse ei ole siis ainoastaan naisen taidoista vaan teidän yhteisistä kemioistanne, herkkyydestäsi jne. :-)
Pakko palauttaa maan pinnalle
Suurinosa naisista LUULEE olevansa hyväsuuseksissä, mutta oikeasti ehkä vain 10% oikeasti osaa tajunnan räjäyttävää hyvää suuseksiä antaa. T: Mies
"Et kykene nauttimaan asiasta ellet ole kokenut asian toista puolta. Täydellinen nautinto on ottaa ja antaa."
En usko.
Toimii se. Olet typerys ja kokematon hölmö. Elä ala ammattilaisen kanssa väittelemään.
riittää nyt vipinää riittävästi. Taju on jo kankaalla aamulla valmiiksi.
Vähän hankalaa, kun lapset hyörivät vieressä. Pitäisikö lukita lapset siksi aikaa komeroon?
mennään lasten kanssa isi yhdessä herättämään. mutta muuten tuo voisi olla ihan normaali viikonloppuherätys miehelle. meillä 5- ja 6-vuotiaat lapset kattoo yleensä aamulastenohjelmia, laitetaan ovi lukkoon ja kyllä voi päivä ihanasti alkaa kun mies saa pikaset (mutta erittäin taitavat)suuseksisessiot heti aamusta. joskus on erittäin ihanaa tehdä "pikku palveluksia" miehelle. kyllä viikonloppupäiväkin sujuu sitten iloisissa merkeissä hyvän aamun jälkeen!
Ennen kuin itse suostut nuolemaan naista?